Сабақтың
басы
8
минут
Ұйымдас
тыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру
кезеңі. БЫМ (бастапқы ынталандыру
материалы) «Пазл» әдісі
бой ынша жүргізіледі. Оқушыларға
суреттер кескіні беріледі үш турлі сурет сол суреттің кескіндерін
құрастыру арқылы оқушылар топқа бөлініп, құрастырылғын суреттің
мағынасын түсіндіреді.
|
|
|
1-сурет
|
2-сурет
|
3 -
сурет
|
1-топ Географиялық
қабық
2-топ Табиғат
кешені
3 топ Табиғат
зонасы
БЫМ:
/ С:/ (Сыныптық
жұмыс)
«Стикердегі
диалог» әдісі арқылы оқушылардың
айтылым және тыңдалым дағдысын қалыптастыруға
бағытталады.
-
«Ноосфера» терминің
қандай ғылымдардың есімдерімен байланыстыруға
болады?
-
В.И.Вернадский
ноосфера туралы ілімге қандай үлес қосты?Неліктен адамзаттың
ноосфералық даму жолынан өтуі қажет болып
саналады?
-
Жер бетінде ең ірі
табиғат кешені қалай
аталады?
-
Географиялық қабық
қандай зоналық және азоналық табиғат кешендеріне
бөлінеді?
-
Қазақстан қандай ірі
табиғат аудандардан тұрады?
ЕБҚ оқушыға (есту және
қабылдау деңгейі төмен) сұрақтарды жазбаша ұсынып, қолдау
көрсетемін.
МТ: (мұғалім
түсіндірмесі)
Оқушылардың болжам
жауаптары арқылы сабақ тақырыбымен және оқу мақсаттары мен бағалау
критерийлері оқушыларға
таныстыру.
|
Топқа
бөлінеді.
Оқушылар сұрақтар
жауап береді. Оқушылар назарын сабаққа
аударады.
ЕБҚ оқушы (есту және қабылдау
қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша
ұсынады.
А – деңгейлі оқушы
жер бетіндегі ір табиғат кешенің
сипаттайды;
В – деңгейлі оқушы
ең ірі табиғат кешені мен географиялық қабық жайлы топтастыра
алады;
С – деңгейлі оқушы
берілген сауалдарға толық жауап
ұсынады;
|
ҚБ:/ (қалыптастырушы бағалау)
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Ауызша
мадақтау
|
9 сынып Қазақстанның
географиясы https://yadi.sk/d/bnj107TmPDvmYQ
1-сурет
https://itest.kz/uploads/images/%D0%A2%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D2%93%D0%B0%D1%82%20%D0%BA%D0%B5%D1%88%D0%B5%D0%BD%D1%96.svg
2-сурет
https://tak-to-ent.net/uchebniki/geo7kz/image039.jpg
3-сурет
https://cf.ppt-online.org/files/slide/l/LWMo1Z56tpUXQhvJbwgufmkTE9dz8Cq7s0ljiY/slide-6.jpg
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмалары.
Т:/ (топтық
жұмыс)
«Детальдарды қосу»
әдісі арқылы оқушылар берілген
ұғымды кеңейту қажет. Мұндағы мақсат берілген ұғымдарға сөздерді
топтастыра отырып, оқушылардың танымдық, оқылым ,топта жазылым
дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік
жасайды.
1-тапсырма. Оқыған білімдеріңе
сүйеніп, берілген ұғымдарды сөздермен
байланысын анықтап, табиғи аудандар түсініктер жүйесін
құрастыр.
Негізгі
ұғымдар: Шығыс –Еуропа жазығы,
Батыс – Сібір жазығы, Тұран, Орал, Сарыарқа, Оңтүстік Сібір
таулары, Орта Азия таулары, Ежелгі қатпарлануға жататын табиғи
аудан, жас платформаның плитасы орналасқан, трансшегаралық табиғи
аудан, ежелгі және жас платформалар аумағында орналасқан, жаңа
техтоникалық кезеңінде аздап көтеріген, қатпарлы аймақта
орналасқаналаса таулы табиғи аудандар, Неоген төрттік кезеңде қатты
көтерілгенбиік таулы аудандар
ЕБҚ - ІІ топ оқушысына (Аутизм
белгісі бар және зейін тапшылығы,
гипербелсенді Зейін тапшылығы және
гипербелсенділік синдромы, аутизм, назар
жетіспеушілік) топты таңдауда қолдау
көрсетемін. Өзіме жақын орналастырамын. Себебі топта, жұпта
жұптасып, сұраққа жауап беруде болжам жауаптарын ұсынуға көмек
көрсетемін.
Ж./ (жұптық
жұмыс)
«Абстрактілі
ойлау» әдісі оқушылардың сыни ойлау мен
жазылым дағдысын қалыптаструда мәтіндік үйлесімді құрастыруда
шығармашылық қабілеттерін айқындауға мүмкіндік
береді.
2 тапсырма. Берілген кестені
толықтыр.
Транслитерация
(тіл)
|
Ірі табиға
аудан
|
Орал
|
Тұран
|
Сарыарқа
|
Қазақша
|
|
|
|
Орысша
|
|
|
|
Ағылшынша
|
|
|
|
География лық
жағдайы
|
|
|
|
Тектоника лық
негізі
|
|
|
|
ЕБҚ І топ оқушыларға (есту,
көру, қабылдау деңгейі төмен) жұпта орналастыруға қолдау
көрсетемін. Жұптық жұмыс жасауда сараланған жеке тапсырма
беріледі.
|
Дескриптор:
-
Нысандық ұғымдарды зоналық
бойынша топтастырады;
-
Жазық табиғи аудандар
ұғымдарын
топтсатырады;
-
Аласа таулы табиғи аудандар
ұғымдарын
топтастырады;
-
Биік таулы аудандар ұғымдарын
топтастырады;
-
Ұғымдарды құрастыру арқылы
табиғи аудандар түсініктер жүйесін
анықтайды;
ЕБҚ - ІІ топ оқушысы тапсырманы өз
қабілетіне байланысты жазбаша
ұсынады.
А-деңгейлі оқушы нысандардың
деталдармен қосады;
В-деңгейлі оқушы нысандардың
атауын деталмен қосу арқылы
сипаттайды;
С-деңгейлі оқушы берілген
нысандар бойынша тапсырманы толық
орындайды;
Дескриптор:
-
Нысандардың үш тілде
айтылуын анықтайды; ЕБҚ
-
Нысандардың
географиялық жағдайын
анықтайды;
-
Нысандардың
тектоникалық негізін жазады;
А-деңгейлі оқушы нысандардың
атауын үш тілде
жазады;
В-деңгейлі оқушы нысандардың
атауы мен географиялық жағдайын
анықтайды;
С-деңгейлі оқушы берілген
нысандар бойынша кестені
толтырады;
|
ҚБ:/ табыс баспалдағы арқылы
бағалау
Блоб ағашы арқылы
бағалау
Ауызша
мадақтау
|
9 сынып Қазақстанның
географиясы https://yadi.sk/d/bnj107TmPDvmYQ
Табыс баспалдағы
https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0f41/00073b30-072d452b/img13.jpg
Блоб
ағашы
https://i12.fotocdn.net/s18/42/public_pin_
18889.jpg
|