Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3. Физикалық география 3.2 Табиғи аумақтық кешендер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кабиева Кулшат Досановна |
|
Күні: |
23.01.2024 |
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның ірі табиғи аумақтары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар Қазақстанның негізгі ірі табиғи аумақтары туралы мәліметтермен танысып тапсырмаларды орындау. Көпшілік оқушылар үшін: Негізгі ірі табиғи аумақтармен танысады. Кейбір оқушылар үшін: Қазақстанның табиғи аумақтары туралы білу. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
|||||
|
Үй тапсырмасын сұрау 7 мин |
Оқушылармен жаңа сабақ бастамай тұрып, үй тапсырмасын сұрап бағалау. 3 балл
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Жалпы табиғи аумақ дегеніміз не ? Қазақстанның қандай табиғи аумақтарын білесіндер ? Аудандарды картадан көрсете аламыз ба ?
Оқушылар мұғалімнің қойңан сұрақтарына жауап береді, үй тапсырмаларын айтып бағаланады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақса тында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға бал қосып отыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Жаңа тақырып 25мин. |
Оқушылармен жаңа тақырыпты бастау. Тақырыппен танысып мұғаліммен бірге талдау. №1-тапсырма 49 беттегі Өзінді тексерге жауап беру «Ауызша» №2-тапсырма Топпен жұмыс. Еуразияның физикалық картасынан берілген физикалық-географиялық ауданның географиялық орнын толық көрсетіп, Қазақстан жеріндегі бөлігіне сипаттама беріңіздер. Географиялық ауданның экологиялық мәселелерін анықтап, оларды шешу жолдарын ұсыныңыз.
|
Оқушылар: Тақырыпқа байланысты негізгі деректерді дәптерге көшіріп жазу. Оқулықта берілген, тақырыпқа қатысты термин сөздерді жазып , біліп алу. Түсінбеген мәліметтерді мұғалімнен сұрап толықтыру. Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою. |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. - Нұсқаулықпен танысады.
|
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері және Атлас |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Оқушыларға тақырып бойынша сұрақтар қояды. Оқушыларды бағалайды . Үй тапсырмасы: 50 беттегі 4 тапсырманы және 6 тапсыманы орындау. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Мұғаліммен бірге сабақты қорытындылау , сабақтағы білгеніміз бойынша сұрақтарға жауап беріп бағалану. |
Мұғалім оқушыларды бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның ірі табиғи аумақтары 9 сынып
Қазақстанның ірі табиғи аумақтары 9 сынып
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3. Физикалық география 3.2 Табиғи аумақтық кешендер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кабиева Кулшат Досановна |
|
Күні: |
23.01.2024 |
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның ірі табиғи аумақтары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар Қазақстанның негізгі ірі табиғи аумақтары туралы мәліметтермен танысып тапсырмаларды орындау. Көпшілік оқушылар үшін: Негізгі ірі табиғи аумақтармен танысады. Кейбір оқушылар үшін: Қазақстанның табиғи аумақтары туралы білу. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
|||||
|
Үй тапсырмасын сұрау 7 мин |
Оқушылармен жаңа сабақ бастамай тұрып, үй тапсырмасын сұрап бағалау. 3 балл
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Жалпы табиғи аумақ дегеніміз не ? Қазақстанның қандай табиғи аумақтарын білесіндер ? Аудандарды картадан көрсете аламыз ба ?
Оқушылар мұғалімнің қойңан сұрақтарына жауап береді, үй тапсырмаларын айтып бағаланады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақса тында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға бал қосып отыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Жаңа тақырып 25мин. |
Оқушылармен жаңа тақырыпты бастау. Тақырыппен танысып мұғаліммен бірге талдау. №1-тапсырма 49 беттегі Өзінді тексерге жауап беру «Ауызша» №2-тапсырма Топпен жұмыс. Еуразияның физикалық картасынан берілген физикалық-географиялық ауданның географиялық орнын толық көрсетіп, Қазақстан жеріндегі бөлігіне сипаттама беріңіздер. Географиялық ауданның экологиялық мәселелерін анықтап, оларды шешу жолдарын ұсыныңыз.
|
Оқушылар: Тақырыпқа байланысты негізгі деректерді дәптерге көшіріп жазу. Оқулықта берілген, тақырыпқа қатысты термин сөздерді жазып , біліп алу. Түсінбеген мәліметтерді мұғалімнен сұрап толықтыру. Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою. |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. - Нұсқаулықпен танысады.
|
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері және Атлас |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Оқушыларға тақырып бойынша сұрақтар қояды. Оқушыларды бағалайды . Үй тапсырмасы: 50 беттегі 4 тапсырманы және 6 тапсыманы орындау. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Мұғаліммен бірге сабақты қорытындылау , сабақтағы білгеніміз бойынша сұрақтарға жауап беріп бағалану. |
Мұғалім оқушыларды бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
шағым қалдыра аласыз















