Материалдар / Қазақстанның ірі табиғи аумақтары 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстанның ірі табиғи аумақтары 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар Қазақстанның негізгі ірі табиғи аумақтары туралы мәліметтермен танысып тапсырмаларды орындау. Көпшілік оқушылар үшін: Негізгі ірі табиғи аумақтармен танысады. Кейбір оқушылар үшін: Қазақстанның табиғи аумақтары туралы білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
72
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

3. Физикалық география

3.2 Табиғи аумақтық кешендер

Педагогтің аты-жөні:

Кабиева Кулшат Досановна

Күні:

23.01.2024

Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанның ірі табиғи аумақтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар Қазақстанның негізгі ірі табиғи аумақтары туралы мәліметтермен танысып тапсырмаларды орындау.

Көпшілік оқушылар үшін: Негізгі ірі табиғи аумақтармен танысады.

Кейбір оқушылар үшін: Қазақстанның табиғи аумақтары туралы білу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3. Оқушылармен диалог құру

Үй тапсырмасын сұрау

7 мин


Оқушылармен жаңа сабақ бастамай тұрып, үй тапсырмасын сұрап бағалау. 3 балл

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.





Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Жалпы табиғи аумақ дегеніміз не ?

Қазақстанның қандай табиғи аумақтарын білесіндер ?

Аудандарды картадан көрсете аламыз ба ?



Оқушылар мұғалімнің қойңан сұрақтарына жауап береді, үй тапсырмаларын айтып бағаланады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақса тында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға бал қосып отыру.

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып

25мин.

Оқушылармен жаңа тақырыпты бастау. Тақырыппен танысып мұғаліммен бірге талдау.


1-тапсырма

49 беттегі Өзінді тексерге жауап беру «Ауызша»


2-тапсырма

Топпен жұмыс.

Еуразияның физикалық картасынан берілген физикалық-географиялық ауданның географиялық орнын толық көрсетіп, Қазақстан жеріндегі бөлігіне сипаттама беріңіздер.

Географиялық ауданның экологиялық мәселелерін анықтап, оларды шешу жолдарын ұсыныңыз.

  • Тұран жазығы

  • Орал таулы өлкесі

  • Сарыарқа (Қазақтың ұсақ шоқысы)

  • Алтай-Саян таулы өлкесі

  • Жоңғар-Сауыр-Тарбағатай өлкесі

  • Тянь-Шань таулы өлкесі

Оқушылар: Тақырыпқа байланысты негізгі деректерді дәптерге көшіріп жазу.

Оқулықта берілген, тақырыпқа қатысты термин сөздерді жазып , біліп алу.


Түсінбеген мәліметтерді мұғалімнен сұрап толықтыру.

Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою.

Дескриптор: Жалпы - 5 балл.

- Нұсқаулықпен танысады.





9-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері және Атлас


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.




Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушыларға тақырып бойынша сұрақтар қояды.

Оқушыларды бағалайды .

Үй тапсырмасы:

50 беттегі 4 тапсырманы және 6 тапсыманы орындау.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Мұғаліммен бірге сабақты қорытындылау , сабақтағы білгеніміз бойынша сұрақтарға жауап беріп бағалану.


Мұғалім оқушыларды бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!