Үй тапсырмасын сұрау
7 мин
|
Оқушылармен жаңа сабақ бастамай тұрып, үй тапсырмасын
сұрап бағалау. 3 балл
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Жалпы табиғи аумақ
дегеніміз не ?
Қазақстанның қандай
табиғи аумақтарын білесіндер ?
Аудандарды картадан
көрсете аламыз ба ?
Оқушылар мұғалімнің
қойңан сұрақтарына жауап береді, үй тапсырмаларын айтып
бағаланады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақса тында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға бал қосып
отыру.
|
Сабақтың ортасы
Жаңа
тақырып
25мин.
|
Оқушылармен жаңа тақырыпты бастау. Тақырыппен танысып
мұғаліммен бірге талдау.
№1-тапсырма
49 беттегі Өзінді тексерге жауап беру
«Ауызша»
№2-тапсырма
Топпен
жұмыс.
Еуразияның физикалық
картасынан берілген физикалық-географиялық ауданның географиялық
орнын толық көрсетіп, Қазақстан жеріндегі бөлігіне сипаттама
беріңіздер.
Географиялық ауданның
экологиялық мәселелерін анықтап, оларды шешу жолдарын
ұсыныңыз.
|
Оқушылар: Тақырыпқа байланысты
негізгі деректерді дәптерге көшіріп
жазу.
Оқулықта берілген, тақырыпқа қатысты термин сөздерді жазып
, біліп алу.
Түсінбеген мәліметтерді мұғалімнен сұрап
толықтыру.
Жаңа тақырып бойынша
сұрақтар қою.
|
Дескриптор: Жалпы - 5
балл.
- Нұсқаулықпен танысады.
|
9-сынып оқулығы
Жұмыс дәптерлері және Атлас
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Оқушыларға тақырып
бойынша сұрақтар қояды.
Оқушыларды бағалайды
.
Үй
тапсырмасы:
50 беттегі 4
тапсырманы және 6 тапсыманы
орындау.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Мұғаліммен бірге
сабақты қорытындылау , сабақтағы білгеніміз бойынша сұрақтарға
жауап беріп бағалану.
|
Мұғалім оқушыларды
бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|