Материалдар / Қазақстанның климаттық жағдайы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстанның климаттық жағдайы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге қажет қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2020
466
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3. Физикалық география

3.2 Атмосфера

Мектеп: №1 жалпы орта кешкі мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сартбаев Галымжан

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның климатын жағдайы

Оқу мақсаттары

9.3.3.2 Қазақстан климатын қалыптастырушы факторларды талдайды

Сабақтың мақсаты

Қазақстан климатын қалыптастырушы факторды анықтап отырып, ақпараттарды талдау жүргізеді.

Бағалау критерийлері

  • Қазақстан климатын қалыптастырушы факторларды анықтайды;

  • Қазақстанның әр аймағындағы ауа райы көрсеткіштерін пайдаланып, талдайды;

  • Ауа массаларының ерекшеліктері мен таралу аймақтарын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология: климат, климат қалыптастырушы факторлар, күн радиациясы,

атмосфералық циркуляция, жердің төсеніш беті, атмосфералық құбылыс, ауа массалары

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Қазақстанның климат қалыптастырушы факторларына ....... жатады. Күн радиациясы ..... әсер етеді. Қазақстанға .....әсер етеді, .....әсер етпейді. Күн радиациясы .......азаяды. Қазақстанның климатына әсер етуші ауа массалары.........

Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-шаралар

Ресурстар

0-2 мин

Іскерлік атмосфера орнату. Оқушыларды түгендеп, амандасу. Мұғалім оқушылардың ойын жинақтау үшін төмендегідей сұрақ қояды. Қазақстанда не себептен төрт жыл мезгілі көрініс табады?

Слайд 1

2-3 мин

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты айтылады. Оқу мақсаты бойынша оқушылар бағалау критерийлерін өздері болжап шығарады.

Слайд 2-3

3-7 мин









7-12 мин

















12-30 мин

Ой шақыру:

-Ауа райы, климат, климат қалыптастырушы факторлар. Берілген ұғымдар анықтамаларын есімізге түсірейік! Олардың арасында қандай байланыс бар? Оқушылар өз жауаптарын айтып, талқылайды.

Ауа райы, климат, климат қалыптастырушы факторлар ұғымдарының анықтамалары презентацияда беріледі.

Миға шабуыл: Қазақстанның климатының қалыптасуына қандай факторлар әсер етуі мүмкін?


Оқушылар жеке ойланады, өз болжамдарын сынып алдына ұсынады. Оқушылардың жауабы тыңдалғаннан кейін bilimland.kz сайтынан оқыту фильмі көрсетіледі.

Қазақстан климатын қалыптастырушы факторларды анықтайды.

Тапсырма 1. Топтық жұмыс

Әр топқа әр климат қалыптастырушы факторлар бойынша оқулықпен жұмыс жасалады.

  • Мәтінмен танысады.

  • Талқылайды.

1 қатар. Атмосфера циркуляциясы. Ауа массалары.

2 қатар. Күн радиациясы

3 қатар. Жер бедері

Мұғалім кері байланыс жасайды.

Дескрипторлар:

Білім алушы:


  • Климат қалыптастырушы факторларды сипаттайды.

  • Қазақстанның климатын қалыптастырушы факторларын түсіндіреді.

  • Аймақтағы ауа райының көрсеткіштерін талдайды.

  • Нақты мысалдар келтіред.





Слайд 4







Слайд 5



https://bilimland.kz/kk/courses/geografiya-kk/







Слайд 6

Жаңа материалды бекіту

30-35 мин

Берілген сызбаға Қазақстанның климатын қалыптастырушы факторларын жазыңыз:

Географиялық диктант. Тапсырмалар жауаптары тақтаға шығарылып, оқушылар өздерін тексереді.

Слайд 7

Рефлексия

35-40 мин

Мен бүгін үйрендім...

Маған бүгін қиын болды...

Менің ұсынысым...


Слайд 8

Сабақ бойынша рефлексия

Сабаққа рефлексия жасау кезінде берілген сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз. Сұрақтың құрылымын жабасаңыз болады.

  1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

  2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

  3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

  4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

  5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!