Керекті құрал- жабдықтар
|
Маркер, постер, стикер, оқулық,атлас
карта,интернет ресурстары.
Қазақстанның саяси әкімшілік
картасы,маркер,жіп.
|
Кіріспе
|
Амандасу.
Сергіту сәті
Топ ережесін
жасақтау.
Топқа
бөліну
|
Амандасады.
Бір-біріне тілек
айтады.
Топ оқушыларына арнайы сурет
қималары беріледі,осы суреттерді құрастыру арқылы топқа
бөлінді./кеме,автомовиль,ұшақ,камаз/
4топ құрылады,әр топта 4оқушы
құрамынан тұрады.
|
Тұсаукесер.
|
Бірнеше әртүрлі көлік
түрлерінің суреттері топтарға беріледі./трактор,кеме,ұшақ,жеңіл
машиналар,тепловоз,катер,ескідегі көлік
түрлері/
|
Оқушылар постерге көлік
түрлерінің ерекшелігі және түрлері бойынша жүйелейді.Мысалы:
/құрлық көлігі,су,көлігі әуе көлігі ,/т/б.Содан соң оқушылар
өздеріне ұнаған көлік түрлерін алып,жаңа тақырыптың мақсатын
ашады.
|
Негізгі бөлім.
|
Жұптас,ойлан,бөліс.
1топ: /ұшақ таңдады/
Қазақстандағы әуе көлігі және
электортехникалық машиналар
туралы.
2топ /кеме
таңдады/
Еліміздегі кеме жасау
орталықтары,
3топ /жеңіл машина
таңдады/
Қазақстандағы орташа машина
жасау орталықтары
4топ /камаз
таңдады/
Қазақстандағы ауыр машина
жасау отралықтары
Картамен
жұмыс:
Карадан Машина жасау
орталықтарын көрсету
Кесте арқылы машина жасау
кешенінің салалары, орталықтары, шығаратын өнімдерін
түсіндіру.
Салалары
|
Орталықтары
|
Шығаратын өнімдері
|
Ауыр машина жасау
|
Алматы, Қарағанды.
|
Түсті және қара металлургия, химия комбинаттарына
құрал-жабдықтар, шахталарға машиналар.
|
Экскаватор зауыты
|
Кентау.
|
Экскаватор.
|
Пресс-автоматтар
|
Алматы, Шымкент.
|
Автоматтандырылған
станоктар.
|
Электротехникалық
машиналар
|
Алматы, Шымкент, Семей, Өскемен, Талдықорған,
Қарағанды, Ақтөбе, Көкшетау.
|
Төменгі, жоғарғы вольтті аппараттар, кабель,
конденсатор, аккмулятор, электрлі мотор, рентген аппаратуралары,
таразы, аспаптар.
|
Ауыл шаруашылық машина
лары.
|
Павлодар, Макинка, Петропавл, Астана, Көкшетау,
Өскемен.
|
Трактор, қосалқы бөлшектер, шағын литражды
қозғалтқыштар, аспаптар.
|
|
Оқушылар топта жеке,жұппен
топтасып жұмыстанады.
Әр топ мүшеелері
өздеріне берілген ресурстар бойынша жұмыстанады.Негізгі
орталықтарын және осы көлік туралы жаранама жасайды.Суреттер салып
постер қорғайды.Қазақстанның машина жасау орталықтарын постерге
түсіреді,талдайды.Бір-біріне көмектеседі.Бір-бірінің пікірін
тыңдайды.Бір-біріне сұрақ қойып,диалогтік қарым қатынас
орнатады.
Әр топ мүшелері тікелей
ғаламтор материалдарын тақырыпқа сай пайдаланады.ЭКСПО 17 қатысты
әр топ мүшелері өздерінің жұмыстарын айтады.Мыс /1көлікті
таңдап/
Әр топ жұмысынан кейін
формативті бағалау жүргізу.,қолпаштау,сенім
білдіру,мадақтау.Өздерінің түсінегенін Басбармақ
арқылы
|
Қорытынды.
|
Кері байланыс орнату
Өрмекшінің торы
Үйге: §26-27Қазақстандағы
машина жасау өнеркәсібінің салалық
құрамы.
Кескін картаға машина жасау
орталықтарын түсіру.
|
Жіпті оқушылар бір-біріне
лақтырып,бүгінгі сабақтағы ой пікірлерін айтады.Шеңбер құрап
оқушылар жіпті бір-біріне лақтыру арқылы бүгінгі сабақ жөнінеде ой
пікірлерін ,не түсінгендерін айтады.
|