Сабақтың тақырыбы: | Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары |
Сілтеме: | Дүниетану оқулығы, дүниетану оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
Жалпы мақсаттары:
| Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары туралы мағлұмат беру. |
Міндеттері: | Табиғатқа жаңашыр болуға , оны қорғауға тәрбиелеу. |
Оқыту нәтижесі: | Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары, олардың алуан түрлілігі , тіршілігі туралы білімдерін кеңейтеді.
|
Сабақтың әдістері: | АКТ, СТО стратегиясының әдістері. |
Сабақтың көрнекілігі: | Интерактивті тақта, смартфон, кубик, құттықтау хаттары,смайликтер. |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Ынтымақтастық атмосферасы | І.Психологиялық дайындық. Мейірімді жүрекпенАқ пейілді тілекпенСәлем саған, достарым!Сәлеметсіз бе, ұстазым!ІІ.Оқушылардың көңіл-күйі сұралады. ІІІ. Топқа бөліну«Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. | Барлығы бірігіп қайталайды.
Көңіл-күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді.
Құттықтау хаттарын таңдау арқылы топқа бөлінеді. |
Үй тапсырмасын пысықтау.
| Үй тапсырмасын пысықтау үшін оқушылар смартфон телефонының көмегімен сайтына кіріп, 12 сұрақтан тұратын тест сұрақтарына жауап береді. Орындап болғаннан кейін ұпай сандары белгілі болады. Тест 1. Су қабаты жер бетінің қандай бөлігін алып жатыр?А) үштен бірін; Ә) үштен екісін; Б) екіден бірін; В) төрттен бірін.2. Судың тірі ағзалар үшін басты қасиетін көрсет.А) еріткіш; Ә) аққыш; Б) түссіз, дәмсіз; В) иісі бар.3. Газ бен тұз ерітіндісі бар сулар қалай аталады?А) тұщы; Ә) минералды; Б) қышқыл; В) салқын.4.Ең терең көлді білесің бе?А) Алакөл; Ә) Байкал; Б) Балқаш; В) Зайсан.5.Өзен сулары қандай болады?А) тұзды; Ә) тұщы; Б) шипалы су; В) минералды су.6.Су қанша күйде кездеседі?А) 4; Ә) 3; Б) 2; В) 1.7.Арал теңізіндегі тұз тозаңының көбеюі ненің әсерінен?А) теңіздің тасуынан ; Б) судың көп булануынан; Ә) дауылдың соғуынан; В) жиі жауған жаңбырдан.8. Адам тәулігіне қанша литрге дейін таза су пайдаланады?А) 900 л; Ә) 700 л; Б) 200 л; В) 500 л.9. Аралдан кейінгі ірі көл.А) Алакөл; Ә) Зайсан; Б) Балқаш; В) Ыстықкөл.10.Аралдан жылына қанша метр су буланады?А) 900 л; Ә) 700 л; Б) 200 л; В) 500 л.11.Ауаның түсі қандай?А) бұлыңғыр,көкшіл; Ә) ақшыл,бу; Б) түссіз,мөлдір; В) жылтыр , газ .12. Жер бетінде ауаның ауысуынан не пайда болады?А) тұман; Ә) нөсер; Б) кемпірқосақ; В) жел
Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында өсімдіктер, жануарлар туралы видеоролик көрсетіледі. | Тест сұрақтарына жауап береді.
|
Қызығушылықты ояту |
|
|
Жаңа сабақ
| "Қазақстан өсімдіктері" құстың - 500-ге жуық, бауырымен жорғалаушылардың - 49, қосмекенділердің - 12, балықтың - 104, дөңгелекауыздылар немесе балықтәрізділердің 3 түрі тіршілік етеді. Атап айтқанда кез-келген адамға таныс аю, қасқыр, түлкі, қоян, кірпі, үйректер, тырна, қаз, аққу, бүркіт, улы сұр жылан, бақа, алабұға, шортан және тағы басқалар кездеседі. | Мұқият тыңдайды.
|
Оқулықпен жұмыс | Тізбектеп оқу | Оқушылар тізбектеп оқып шығады. |
Дәптермен жұмыс | «Түртіп алу» стратегиясыОқулықтан өздеріңе қажетті сөйлемдерді жазып алады.
| Дәптерлеріңе жазып алады. |
Топтық жұмыс | І тапсырма:Кубизм 1топқ: Зерттеңіз: Өсімдіктер мен жануарлардың шығу тарихы жөнінде айту. 2топқа:Қолданыңыз: Өсімдіктер мен жануарлардың пайдасы туралы айтылады.3топқа: Өз ойыңмен байланыстырыңыз: Өсімдіктер мен жануарлар туралы мақал – мәтел, ертегі , жұмбақ айтылады.ІІ тапсырма:1 топқа : Семантикалық карта2 топқа: Суретке қарап әңгіме құрау.3 топқа: Бес жол өлең.
| Тапсырмаларды топпен бірлесе, мұқият орындайды. |
Кері байланыс | Әр топ бір-бірін жасаған жұмыстары бойынша бағалап, жауабы ұнаған оқушыларға смайлик түрінде төсбелгі тағады.
| Бір-бірін бағалайды. |
Қорытынды: | «Ыстық орындық» әдісіБір оқушы ортаға шығып, орындыққа отырады. Қалған оқушылар бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қояды.
| Сұрақтарға жауап береді. |
Үй тапсырмасы | «Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары» түсінік айту. | Күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады. |
|
Кері байланыс | |