|
Бөлім: 6.2С Заттардың түзілуі және алынуы. |
Мектеп: |
|||||||||||||||
|
Мерзімі: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақстанның пайдалы қазбалары және олардың қолдануы |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
- 6.3.3.3. Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтайды |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
- Табиғи ресурстарды суреттер арқылы жіктеу; - Карта мен атласты пайдалана отырып Қазақстан табиғи ресурстарының шоғырланған орынын көрсету - Атласты пайдалана отырып Қазақстанның минералдық шикізаттарын көрсету - Қазақстандағы минералды қазбаларды қолдану салаларын білу |
|||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Оқушы: Табиғи ресурстардың түрлерін біледі; Картадағы табиғи ресурстардың шоғырлануын көрсете алады; Табиғи ресурстардың түрлерін ажырата және жіктей алады; Табиғи ресурстардың қолдану салаларын атай алады. |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: - табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін ауызша түсіндіре алады Пәндік лексика және терминология: Табиғи ресурстар: су, мұнай, көмір, табиғи газ, алтын, күміс, мыс, мырыш, қорғасын, титан. Айтылымға қажетті сөз тіркестері: Менің ойымша, ... Жақын болашақта ............. таусылуы мүмкін. Алайда, ұзақ мерзімді перспективада жаңару мүмкіндігі бар ………….деп айта алады. |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
«Мәңгілік ел» құндылықтары Табиғатқа мұқият қарау арқылы, оның аумағының және тұтастай алғанда Қазақстанның табиғи ресурстарын зерттеу арқылы жұппен жұмыс істеу кезінде жүзеге асырылады. Сабақта топтық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология пәнімен биологиялық ресурстардың түрлерін сипаттау, сондай-ақ физика және химия пәндерімен физика-химиялық ерекшеліктерін |
|||||||||||||||
|
Бастапқы білім
|
3.3.1.1 Заттарды шығу тектері мен агрегаттық күйлеріне сәйкес жіктеу 4.3.1.1.Заттарды қасиеттеріне байланысты оларды қолдану салаларын анықтау 5-сынып Табиғатта және жасанды жолмен алынған кейбір заттардың түзілуі туралы мысалдар келтіру 6-сынып Заттарды органикалық және бейорганикалық заттарға жіктеу |
|||||||||||||||
|
ЖОСПАР |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс – әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-6 |
1. Ұйымдастыру кезеңі: Сабақ тақырыбын сұрақтар арқылы ашу (бұл, өз кезенінде, қызығушылықты оятуға көмектеседі, сонымен бірге оқушыларға пікірін айтуға мүмкіндік береді). Сұрақтар қою:
2. Сабақтың негізгі мақсаты мен бағалау критерийлерін тұжырымдау ұсынылады. |
Слайд №1-2 |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7-12 13-16 17-30 31-37 |
3. Топтық жұмыс: Әр топ өз тақырыбы бойынша кескін картаға пайдалы қазбаның кездесетін орындарын арнайы белгі арқылы көрсетеді және өздерінің істеген жұмыстарымен басқа топтарды таныстырады. Жұмыс дескрипторлары:
Өзара тексеру - оқушылар карталарды айырбастап, бір-бірінің жұмысын дескрипторлар арқылы бағалайды. 4.Мәтінде оқыған және сабақ барысында талқылаған ақпараттарды ескере отырып, кестені толтырады, оқушылар жұптасып жұмыс жасайды. Кесте «Пайдалы қазбаларды жіктеу»
Бағалау: Оқушылар бір-бірінің жауаптарын дескриптор арқылы бағалайды.
(Бұл тапсырма көрнекі түрімен қабылдайтын оқушыларға есте сақтауға көмектеседі. Сондай-ақ, ол оқушылардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді). 5. Мәтінді пайдаланып өз өлкемізде кездесетін пайдалы қазбаларды картаға түсіру. Дескриптор:
|
Қосымша №1 Слайд 3-6 Қосымша № 2
Слайд №7 Слайд №8 |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы: 38-40 |
8. Рефлексия:
Бүгінгі алған білімімді ....................... пәндерде қолдана аламын |
Слайд 9 |
||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||
|
Сабақ барысында дарынды оқушылар қолдау қөрсетеді, ал барынша үлгеретіндерге метакогнитивті сұрақ қою арқылы олардың білімдерін кеңейтіледі. Сонымен қатар, жұптағы, топтағы жұмыс барысында басқа оқушыларға қолдау көрсету барысында ұйымдастырушылық, көшбасшылық қабілеттері дамиды |
Мұғалім оқушыларды ауызша жауаптары, тапсырмаларды дескрипторға сай орындаулары бойынша кері байланыс береді және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау орын алған. |
Зерттеу жұмыс барысында қауіпсіздік шараларының орындалуы |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның пайдалы қазбалары және олардың қолданылуы.
Қазақстанның пайдалы қазбалары және олардың қолданылуы.
|
Бөлім: 6.2С Заттардың түзілуі және алынуы. |
Мектеп: |
|||||||||||||||
|
Мерзімі: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақстанның пайдалы қазбалары және олардың қолдануы |
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
- 6.3.3.3. Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтайды |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
- Табиғи ресурстарды суреттер арқылы жіктеу; - Карта мен атласты пайдалана отырып Қазақстан табиғи ресурстарының шоғырланған орынын көрсету - Атласты пайдалана отырып Қазақстанның минералдық шикізаттарын көрсету - Қазақстандағы минералды қазбаларды қолдану салаларын білу |
|||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Оқушы: Табиғи ресурстардың түрлерін біледі; Картадағы табиғи ресурстардың шоғырлануын көрсете алады; Табиғи ресурстардың түрлерін ажырата және жіктей алады; Табиғи ресурстардың қолдану салаларын атай алады. |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: - табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін ауызша түсіндіре алады Пәндік лексика және терминология: Табиғи ресурстар: су, мұнай, көмір, табиғи газ, алтын, күміс, мыс, мырыш, қорғасын, титан. Айтылымға қажетті сөз тіркестері: Менің ойымша, ... Жақын болашақта ............. таусылуы мүмкін. Алайда, ұзақ мерзімді перспективада жаңару мүмкіндігі бар ………….деп айта алады. |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
«Мәңгілік ел» құндылықтары Табиғатқа мұқият қарау арқылы, оның аумағының және тұтастай алғанда Қазақстанның табиғи ресурстарын зерттеу арқылы жұппен жұмыс істеу кезінде жүзеге асырылады. Сабақта топтық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология пәнімен биологиялық ресурстардың түрлерін сипаттау, сондай-ақ физика және химия пәндерімен физика-химиялық ерекшеліктерін |
|||||||||||||||
|
Бастапқы білім
|
3.3.1.1 Заттарды шығу тектері мен агрегаттық күйлеріне сәйкес жіктеу 4.3.1.1.Заттарды қасиеттеріне байланысты оларды қолдану салаларын анықтау 5-сынып Табиғатта және жасанды жолмен алынған кейбір заттардың түзілуі туралы мысалдар келтіру 6-сынып Заттарды органикалық және бейорганикалық заттарға жіктеу |
|||||||||||||||
|
ЖОСПАР |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс – әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-6 |
1. Ұйымдастыру кезеңі: Сабақ тақырыбын сұрақтар арқылы ашу (бұл, өз кезенінде, қызығушылықты оятуға көмектеседі, сонымен бірге оқушыларға пікірін айтуға мүмкіндік береді). Сұрақтар қою:
2. Сабақтың негізгі мақсаты мен бағалау критерийлерін тұжырымдау ұсынылады. |
Слайд №1-2 |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7-12 13-16 17-30 31-37 |
3. Топтық жұмыс: Әр топ өз тақырыбы бойынша кескін картаға пайдалы қазбаның кездесетін орындарын арнайы белгі арқылы көрсетеді және өздерінің істеген жұмыстарымен басқа топтарды таныстырады. Жұмыс дескрипторлары:
Өзара тексеру - оқушылар карталарды айырбастап, бір-бірінің жұмысын дескрипторлар арқылы бағалайды. 4.Мәтінде оқыған және сабақ барысында талқылаған ақпараттарды ескере отырып, кестені толтырады, оқушылар жұптасып жұмыс жасайды. Кесте «Пайдалы қазбаларды жіктеу»
Бағалау: Оқушылар бір-бірінің жауаптарын дескриптор арқылы бағалайды.
(Бұл тапсырма көрнекі түрімен қабылдайтын оқушыларға есте сақтауға көмектеседі. Сондай-ақ, ол оқушылардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді). 5. Мәтінді пайдаланып өз өлкемізде кездесетін пайдалы қазбаларды картаға түсіру. Дескриптор:
|
Қосымша №1 Слайд 3-6 Қосымша № 2
Слайд №7 Слайд №8 |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы: 38-40 |
8. Рефлексия:
Бүгінгі алған білімімді ....................... пәндерде қолдана аламын |
Слайд 9 |
||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||
|
Сабақ барысында дарынды оқушылар қолдау қөрсетеді, ал барынша үлгеретіндерге метакогнитивті сұрақ қою арқылы олардың білімдерін кеңейтіледі. Сонымен қатар, жұптағы, топтағы жұмыс барысында басқа оқушыларға қолдау көрсету барысында ұйымдастырушылық, көшбасшылық қабілеттері дамиды |
Мұғалім оқушыларды ауызша жауаптары, тапсырмаларды дескрипторға сай орындаулары бойынша кері байланыс береді және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау орын алған. |
Зерттеу жұмыс барысында қауіпсіздік шараларының орындалуы |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













