Материалдар / Қазақсттанның жер бедерінің негізгі ерекшеліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақсттанның жер бедерінің негізгі ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 8-сынып География пәнінен жасалған. Сабақ жоспарында топтық, жеке жұмыс түрлері мен белсенді оқытудың әдіс-тәсілдері қамтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
518
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы

Ақтөбе облысы

Ақтөбе қаласы

Үш тілде оқытатын

21 орта мектеп – гимназиясы

Жақанова Гүлмира Жарылқасынқызы



Күні: 10.10.17ж

География

8 сынып


Сабақ тақырыбы:

Қазақстан жер бедерінің негізгі ерекшеліктері

Жалпы мақсат:

Қазақстанның жер бедерінің ерекшеліктерін ақпараттар арқылы меңгереді оны топпен жұмыс істеуге пайдаланады

Сілтеме:

  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық беттер

  2. «География негіздері». Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған


Оқушылар үшін оқу нәтижесі:

Оқушылар Қазақстан жазықтары туралы оқып біледі. Өз ойларын ортаға сала отырып топпен жұмыс істеуге дағдыланады

Негізгі идеялар:

Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту

Сабақта қолданылатын материалдар:

  1. Үлестірмелі материалдар

  2. Кітап

Оқыту әдістері:

Интерактивті оқыту әдістері

СТО, диалогтік оқыту

"Хат жазу" стратегиясы

Үш қадамды сұхбат

  • Ой қозғау

  • Топтық жұмыс

  • Шығармашылық жұмыс

  • Сұрақ-жауап

Дерек көздері:

«Жңа материалдар» тақырыбына берілген материалдар:


Тапсырмалар:

І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Сабақ:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (1 мин)

Сыныпты топқа бөлу (ауызша)


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты сурет арқылы 3 топқа бөлу

Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу

I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Мұғалім берген тапсырманы орындау


II.Ой қозғау

«Атмосфераның жердегі тіршілік үшін маңызы, ауа температурасының таралуы» туралы білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) (4 мин)


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу


III.Мағынаны ашу: «Қазақстан жер бедерінің негізгі ерекшеліктері » (10 мин)

"Үш қадамды сұхбат" әдісін пайдалану пайдалану


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру

Осы әдіс арқылы оқушыларды сұхбатқа тарттым. Сын тұрғысынан ойлауды дамытуда сұрақтардың маңызы ерекше. Мен оларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырмастан бұрын Оқушылар ертегіні оқыды. Біткеннен кейін оларға 2 жеңіл сұрақ, 3-қиындау сұрақтар құрастыру тапсырылды. "Үш қадамды сұхбат" әдісі бойынша оларды 3 оқушыдан бөлдім.

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Бірінші оқушы сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді, үшінші оқушы жауапты жазып отырады. Бұл әдіс бойынша сабаққа қатыспайтын оқушы болмайды.


IV.Жұппен жұмыс (өзара талқылау) (5 мин) "

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Топтарға жаңа тақырып бойынша конвертке салынған сұрақтар таратылады, сол тақырып көлемінде өз ойларын қағазға түсіреді, нәтижесінде ойларын постер арқылы қорғайды

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру

Топтарға берілген тапсырмалар төмендегідей, олар арнайы ресурстар мен кітапты пайдалу арқылы ойларын постерге толтырады

Тақырып жазу әр топқа

V.Тренинг: «Комплимент» (2 мин)


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сергіту сәтін ұйымдастыру

Берілген тапсырманы орындау


VI.Топпен жұмыс (пікірталас, карта мен глобуспен жұмыс, талдау, бағалау

Хат жазу" стратегиясы) (5мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты карта және глобусты таратады, қосымша ресурстар береді қортынды ретінде ойларын қағазға жазады

Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жеткізу


VII.Шығармашылық тапсырма- Жаңа тақырып көлемінде өз ойларын эссе түрінде жазады , мақсатында әр топтан оқушы шығып жазған ойларын оқып береді

Ыстық орындық (7 мин)

VIII.Қорытындылау:

(сұрақ-жауап) (4 мин)

  1. Жер бедерінің ерекшеліктері неде?

  2. Жер бедерінің маңыздылығыц қандай?

IX.Рефлексия:

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

X.Бағалау:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

XI.Үй тапсырмасы:

«Картамен жұмыс» оқу, беттер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!