Қазақстан
Республикасы
Ақтөбе
облысы
Ақтөбе
қаласы
Үш тілде
оқытатын
№21 орта мектеп –
гимназиясы
Жақанова Гүлмира
Жарылқасынқызы
Күні: 10.10.17ж
|
География
|
8
сынып
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Қазақстан
жер бедерінің негізгі ерекшеліктері
|
Жалпы
мақсат:
|
Қазақстанның жер
бедерінің ерекшеліктерін ақпараттар арқылы меңгереді оны топпен
жұмыс істеуге пайдаланады
|
Сілтеме:
|
-
Мұғалімдерге
арналған нұсқаулық беттер
-
«География
негіздері». Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына
арналған
|
Оқушылар үшін оқу
нәтижесі:
|
Оқушылар Қазақстан жазықтары
туралы оқып біледі. Өз ойларын ортаға сала отырып топпен жұмыс
істеуге дағдыланады
|
Негізгі
идеялар:
|
Тақырыпты түсінін оқи білуге
баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
-
Үлестірмелі
материалдар
-
Кітап
|
Оқыту
әдістері:
|
Интерактивті оқыту әдістері
СТО, диалогтік оқыту
"Хат жазу"
стратегиясы
Үш қадамды
сұхбат
|
-
Ой
қозғау
-
Топтық жұмыс
-
Шығармашылық жұмыс
-
Сұрақ-жауап
|
Дерек
көздері:
|
«Жңа материалдар» тақырыбына берілген
материалдар:
|
Тапсырмалар:
|
І.
Үй тапсырмасын сұрау.
ІІ. Ой қозғау.
ІІІ. Мағынаны тану.
ІV. Топтық жұмыс.
V. Шығармашылық
тапсырма
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының
іс-әрекеті:
Сабақ:
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу (1 мин)
Сыныпты топқа бөлу (ауызша)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа тақырыпқа байланысты
сыныпты сурет арқылы 3 топқа бөлу
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу
|
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
|
Мұғалім берген тапсырманы
орындау
|
II.Ой қозғау
«Атмосфераның жердегі тіршілік үшін маңызы, ауа
температурасының таралуы» туралы
білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) (4 мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын
ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа
түсіру
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса
білу
|
III.Мағынаны ашу: «Қазақстан жер бедерінің негізгі
ерекшеліктері »
(10 мин)
"Үш
қадамды сұхбат" әдісін
пайдалану пайдалану
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру
Осы әдіс арқылы оқушыларды
сұхбатқа тарттым. Сын тұрғысынан ойлауды дамытуда сұрақтардың
маңызы ерекше. Мен оларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен
таныстырмастан бұрын Оқушылар ертегіні оқыды. Біткеннен кейін
оларға 2 жеңіл сұрақ, 3-қиындау сұрақтар құрастыру тапсырылды. "Үш
қадамды сұхбат" әдісі бойынша оларды 3 оқушыдан
бөлдім.
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен
пікірлерін айту
Бірінші оқушы сұрақ қояды,
екінші оқушы жауап береді, үшінші оқушы жауапты жазып отырады. Бұл
әдіс бойынша сабаққа қатыспайтын оқушы болмайды.
|
IV.Жұппен жұмыс (өзара талқылау) (5 мин) "
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша
конвертке салынған сұрақтар таратылады, сол тақырып көлемінде өз
ойларын қағазға түсіреді, нәтижесінде ойларын постер арқылы
қорғайды
|
Берілген тапсырманы уақытылы
орындау, сұрақтарға нақты жауап беру
|
Топтарға берілген тапсырмалар төмендегідей, олар
арнайы ресурстар мен кітапты пайдалу арқылы ойларын постерге
толтырады
Тақырып жазу әр топқа
V.Тренинг: «Комплимент» (2
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сергіту сәтін
ұйымдастыру
|
Берілген тапсырманы
орындау
|
VI.Топпен жұмыс (пікірталас, карта мен глобуспен жұмыс, талдау,
бағалау
Хат
жазу" стратегиясы) (5мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа
байланысты карта және глобусты таратады, қосымша ресурстар береді
қортынды ретінде ойларын қағазға жазады
|
Оқушылардың мақсаты берілген
сұраққа өз ойларын қағазға жеткізу
|
VII.Шығармашылық тапсырма- Жаңа тақырып
көлемінде өз ойларын эссе түрінде жазады , мақсатында әр топтан
оқушы шығып жазған ойларын оқып береді
Ыстық
орындық (7 мин)
VIII.Қорытындылау:
|
(сұрақ-жауап) (4 мин)
-
Жер бедерінің
ерекшеліктері неде?
-
Жер бедерінің
маңыздылығыц қандай?
|
IX.Рефлексия:
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа
деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
|
X.Бағалау:
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
|
XI.Үй тапсырмасы:
|
«Картамен жұмыс» оқу,
беттер
|