Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күресі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні |
|
Сынып: |
Қатысушылар саны қатыспағандар саны |
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күресі. Зерттеу сұрағы: XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы ұлт-азаттық көтерілістердегі халық талаптарының сабақтастығы неден көрінді? |
Оқу бағдарламасына сай оқыту мақсаттары |
7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күрестің барысын,себеп салдарын анықтайды. Көптеген оқушылар: Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күрес болған жерлерді картадан көрсетеді. Кейбір оқушылар: XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы ұлт-азаттық күрестің себебін,барысын,салдарын талдайды, халық талаптарының сабақтастығын тұжырымдайды |
Бағалау критерийі |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау |
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 минут
«Сиқырлы қорапша» әдісі |
Өткен сабақты қайталау. 1. Балалар топтарындағы қорапшадан сұрақты алып, бірлесіп А4 парағына жауаптарынызды 3 минутта жазыныздар. 1. 1867-68 жж . реформалар нәтижесінде Қазақстанда қалыптасқан Басқару жүйесін атандар? 2.«Уақытша ереже» отарлық саясатты қаншалықты күшейтті? 3. Сайлау жүйесін енгізудегі патша үкіметінің түпкі мақсаты қандай? Әр топ өз жауаптарын көрме түрінде ұсынып, топ аралық түсіндірмемен бағалайды |
Сұрақтарға жауап береді.Топтар бір бірін бағалайды. |
Топ аралық түсіндірмемен бағалау |
Сұрақтар салынған қорапша. |
||
Сабақтың ортасы Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс-әрекет. Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойында білім мен дағдылар қалыптасады және дамиды |
МТ ОМ: 7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау БК:
Ж 1 тапсырма. «Қазақтардың 1860 1870 жылдардағы азаттық күресі» тақырыбында бейнебаянды көріп, Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күрестің барысын, себеп салдарын «ақиқат» немесе «жалған» әдісі арқылы анықтаныздар ЖЖ 2-тапсырма. 1.1860-1870 жылдардағы Орал,Торғай,Маңғыстау аймағында жүргізілген азаттық күрес барысын картадан көрсетіңіздер; Т. 3- тапсырма. 1.XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы ұлт-азаттық күрестің себеп- салдарын анықтап,«Балық қанқасы» әдісі арқылы талданыздар. Саралау:Тапсырма, «диалог және қолдау көрсету», жіктеу. Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма: XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы ұлт-азаттық көтерілістердегі халық талаптарының сабақтастығы неден көрінді? Қабілеті орта оқушыларға берілетін тапсырма: 1. Орал, Торғай, және Маңғыстау көтерілістерінің ортақ себептері қандай?? Ерекше қолдауды қажет ететін оқушыларға берілетін тапсырма: XIX ғасырдың 60-70 жылдарында халықтың көтеріліске шығу себебі не? |
Тыңдайды. Бейнебаянды көріп, қажетті мәліметтерді дәптерге түртіп алады. Тапсырманы жеке орындайды Бейнебаянда алған және оқулықтағы мәліметтерге сүйене отырып жұппен картаға сызба жұмысын жасайды XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы ұлт-азаттық күрестің себеп- салдарын анықтап, топта талдап «Балық қанқасы» әдісі арқылы орындайды |
Дескриптор:
Дескриптор
Дескриптор:
|
«Қазақтардың 1860 1870 жылдардағы азаттық күресі» 1 қосымша кесте карта Қазақстан тарихы: Назарбаев Зияткерлік мектептерінің 8-сыныбына арналған оқулық /Ш.М. Аманқұлова, Л.А. Бердіғалиева, А.С. Мағзұмова, Т.К. Юсупова / сынама нұсқа. – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2018. 115-120 бб |
||
Сабақтың соңы |
Ж.Тапсырма-4 1. XVIII–ХІХ ғасырлардағы көтеріліс басшыларын Көтеріліс салдары мен нәтижелеріне сай сәйкестендір Үйге тапсырма:
Критерий:
|
Оқушылар жеке қорытынды жұмысты орындайды. |
Дескриптор:
М.Өтемісұлы бастаған көтеріліс нәтижесі мен салдарын анықтайды. |
2 -қосымша |
||
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
Барлық оқушылар: Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күрестің барысын,себеп салдарын анықтайды. Көптеген оқушылар: Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күрес болған жерлерді картадан көрсетеді. Кейбір оқушылар: XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы ұлт-азаттық күрестің себебін,барысын,салдарын талдайды, халық талаптарының сабақтастығын тұжырымдайды |
Дескриптор мен кері байланыс беру арқылы бағалау |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
1 қосымша
№ |
Деректер |
ақиқат |
жалған |
1 |
Патша үкіметі «Уақытша ережені» қабылдағаннан кейін «түтін салығы» күрт азайды. |
|
|
2 |
Орал облысында басталған көтеріліс бірте-бірте Торғай облысын, Маңғыстау аймағын түгел қамтыды. |
|
|
3 |
Шаңырақ салығының 1 сомнан 3 сомға дейін өсуі халықтың тұрмыс жағдайын нашарлата түсті. |
|
|
4 |
Көтеріліс жетекшілері Иса Тіленбайұлы мен Досан Тәжіұлы қалың бұқараны басқаруда ерекше шеберлік танытты |
|
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |