Бөлім: Қазіргі қазақ ауылы мен
қаланың тыныс-тіршілігі
|
Мектеп Мектеп: СҚО
Шал ақын ауданы, Сергеевка
қаласы
«Е.А.Бөкетов
атындағы
мектем-гимназиясы»КММ-сі
|
Күні:
Сынып:
6
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жайлаудың
ауасы
таза
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.Т2. Тындалынған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды
аңықтау
6.Ж1.Мәтіндердің стильдік
ерекшелігін сақтай отырып, күнделік, мінездеме, түсініктеме,
өмірбаян жазу
6.3.1.1 - мәтіндегі
негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір
жағдаяттармен байланыстыру
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Түсіну, білу,
қолдану.
|
Бағалау
критерийлері
|
-Қала мен ауыл ерекшеліктері
туралы;
-өз
қаласындағы, ауылындағы көрікті жерлер
туралы;
-қала мен ауыл арасындағы байланыс туралы
білді.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушылар өз отанына құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу
|
Пәнаралық
Байланыс
|
Жаратылыстану,
математика
|
Тілдік құзіреттілікті
қалыптастыру
|
Оқушылар орындай
алады:
Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, негізгі
ақпараттарды анықтайды.
«Ауыл туралы» мәтінінен мәліметтерді жинақтай
отырып, постер жасайды.
Сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, шағын
мәтін құрастырып жазады.
«Әркімге өзінің
туған жері-жерұйық» тақырыбына диалог құрастырып
айтады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
Күні-түні,қармақ,жергілікті,айырмашылық,тыныш,бейімдәл,пті,шымыр,нәзік,
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
туған жер, зәулім ғимарат, тамаша табиғат,көлік
кептелісі,алтын бесік, биік таулар, мөлдір су, таза ауа, кең дала,
көпір, жасыл кілем, зауыттар.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Сенің туған жерің
қандай?
Сен
ауылда/қалада тұрасың ба?
Ауыл туралы не
білесің?
Жайлаудеген сөздіестігендене
келеді
Қaндaй елдi мекен «қaлa» деп
aтaлaды?
«Әркімге өзінің
туған жері-жерұйық»
деген тұжырымды қалай түсінесің?
Қaлa шулы мa, әлде ауыл шулы ма? Не
себептi?
Үш тілде
айтады.
қала – город –
city;
ауыл – село
(деревня) – villag
|
Алдыңғы
оқу
|
Бағдарлауды
үйренеміз
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5минут
|
І. Қызығушылақты ояту
кезеңі
Қуанамын мен
де,
Қуанасың сен
де.
Қуанайық
бәріміз,
Арайлап атқан
күнге.
ІІ Сөздік
жұмысы
Күні-түні – днем
иночью
Жергілікті
–местный
Айырмашылық-
различие
Тыныш-
тихо
Бейімдел
–склонный
Нәзік- хрупкий,
нежный
І
Жайлау
ІІ «Жайлау сөзіне
ассоциация»
|
|
Сабақтың ортасы
3
минут
|
Ауызша жұмыс
өткізу.
Ауыл туралы
әңгімеле. Оқулықтағы сұрақтарды қолдана отырып, суреттер
бойынша әңгіме өткізіңіз. Қосымша мынадай сұрақтар
қойыңыз:
Оқушылардың жауаптарын қала және ауыл
туралы ақпаратпен толықтырыңыз.. Қабілеті жоғары оқушыларға қала
мен ауыл арасындағы байланысты анықтауға тапсырма беріңіз. Олар
күнделікті өмірден мысалдар
келтірсін.
. Мәдениет орындарында тәртіп және
тазалық сақтау, жолдардағы қауіпсіздік туралы әңгіме
өткізіңіз.
Мәтінмен
жұмыс.
-
Мәтінді оқу,
-мәтіндегі ақпараттың дұрыстығын
түсіндір
-
тақырып қою
-сын есімдерді көшіріп
жазу
|
|
Сергіту сәті
1 минут
|
Бейне ролик арқылы Астана қаласына
саяхат жасау
|
|
Қызықты тапсырма
15
минут
Аяқталуы
16
минут
|
«Бинго» ойыныМәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөздерді теріп,
кестені толтыру
Кім?
|
Не?
|
Қандай?
|
Не
істеді?
|
|
|
|
|
Жұптық жұмыс.
Ұсынылған жағдаяттардың бірін таңдап сұхбат
құру
Жазылым: «Жайлау» сөзіне
синквейн
|
Ұнаған
тапсырма
29-бет
11-тап
|
Сабақтың
соңы
2 минут
|
Рефлексия
Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
Үйге тапсырма.»Менің жазғы демалысым»
тақырыбында досыңа хат жазу. Сын есімдерді
қолдану
|
|
Сабақтың
қорытындысы
|
Сабақтың қорытындысында қала мен
ауылдың айырмашылығына байланысты ашық және жабық сұрақтар
қойылды.
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды
меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін
айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет
көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Дискриптор
|
Білім
алушы
Оқушылар
––
қала мен ауыл ерекшеліктерін айта
алды.
––
қала мен ауыл арасындағы байланыс
туралы білді
––
өз қаласындағы, аулындағы көрікті
жерлер ажырата алды.
--- ауылда өсірілетін өнім түрлерін
білді.
---Төрт түліктің ажыртып,
салыстырды.
Оқушылар
––
өз туған өлкесін сипаттауды; –– алған
ақпарат негізінде өз көзқарасын білдіруді
үйренді.
|
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты
мен оқу
міндеттері
орындалдыма?
Бүгін
оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
Жоспарланған
саралау
жақсы
Іске
астыма?
(тапсырмалар
сəйкес
болдыма?)
Уақытты
қалай
пайдаландым?
Жоспарыма
қандай
өзгерістер
енгіздім
жəне
неге?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
|
|
|