Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БӨЛІМ: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы |
Мектеп: Көкдала ауылының орта мектебі МДШО КММ |
|||||||
Күні: 08.12.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: Кундакпаева А.Б |
|||||||
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақтың дәстүрлі әндері |
|||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды; Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады. |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: сыныпты түгендеу, сабаққа зейінін аудару. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру Үй тапсырмасын сұрау. 6-тапсырма. 71-бет «Жасанды интеллект» әдісімен сұрау. «Түрлі-түсті хатқалта» Оқушыларға ішіне тұжырым жазылған хатқалталар таратылады. Берілген тұжырым туралы ойын 1 сөйлеммен түйіндеу тапсырылады. Бренд Құнын өсіру Жастар Шабыт Шеберлік Дәстүрлі ән Өнер Мысалы:
Тұжырымдар қайталанып беріледі, оқушылар өз ойларын түйіндеп жеткізеді. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Оқушылар әннің түрлеріне байланысты мәлімет алады. Романс(исп. romance) — белгілі бір музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен жеке дауыста орындалатын шығарма.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушыларды түгендеу, сабаққа зейінін аудару. Оқушыларға ішіне тұжырым жазылған хатқалталар таратылады. Берілген тұжырым туралы ойын 1 сөйлеммен түйіндеу тапсырылады. Тұжырымдар қайталанып беріледі, оқушылар өз ойларын түйіндеп жеткізеді. Оқушылар әннің түрлеріне байланысты мәлімет алады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
ҚБ «Домбыра» суреттерімен бағалау |
Суреттер ғаламтор желісінен алынды. Қазақ тілі оқулығы 7 сынып, «Арман -ПВ» баспасы. 2017 ж. |
||||
Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 3 минут 10 минут 5 минут |
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Топтық жұмыс Оқулықтағы 1-оқылым мәтінін оқу. Мәтінді оқып, онда берілген мәліметтерді «Класстер» әдісімен түсіндіріңдер, пікірлеріңді түйінді сөздермен қорытындылаңдар.
«Дәстүрлі ән мектебі»
Арқа мектебі
Жетісу мектебі
Батыс Қазақстан мектебі ӘТН. Фразеологизмдер Тілімізде бірнеше сөзден құралып, бір ұғым да қолданылатын, сөй лем мүшелеріне ажыратуға келмейтін, грамматикалық мағынала рын өзгертіп, тіркестегі орындарын алмастыруға болмайтын, тари хи қалыпта қан тұрақты тіркестер бар. Оларды фрaзeологиялық тіркестер немесе фразеологизмдер дейді. Қазіргі қазақ тілінің фразе ологиясы – лексиканың жеке бір саласы. Фразеологизмдердің басты белгісі – олардың тұрақты, даяр қалпында қолданылуы. Мы салы: ит өлген жер – алыс, тайға таңба басқандай – анық, арқаны кеңге салу – асықпау, қас пен көздің арасында – жылдам, т.б. Мақал-мәтелдер Мақал-мәтелдер – халқымыздың асыл қазынасы. Мақалдар да ой тұжырымдалып, түйінді пікір түрінде айтылады. Мысалы: Күлме досқа, келер басқа. Ашу – дұшпан, ақыл – дос, ақылыңа ақыл қос. Жігітті досына қарап таны. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен. Мәтелдерде ой-пікір мақалдағыдай ашық түрде емес, жанамалап (иша ра) айтылады. Мысалы: Айдағаның – бес ешкі, ысқырығың жер жарады. Баяғы жар тас – бір жартас.Сөзіңді біреу сөйлесе, аузың қышып бара ма? Ит ашуын тырнадан алады.
Сергіту сәті. «WordWall» платформасымен сәйкестендіру. https://wordwall.net/ru/resource/65198256
2-тапсырма. Жеке жұмыс. Мақал-мәтелдер мен фразеологизмдерді орынды пайдаланып, мәтінді жалғастырыңыз. Құлақтан кіріп бойды алар, Жақсы ән мен тәтті күй. Жүрекке түрлі ой салар, Әнді сүйсең, менше сүй, - деген Абайдың өлеңі қазақ халқының өнерлі жан азығы етіп ардақтаған көңіл күйін бейнелейді. Қазақтың ақын, жырау, өлеңші, әншілері өлеңдер мен жырларды , ұзақ дастандарды домбыраға қосып айтады... ЕББҚ тапсырмасы. Өнер, музыка туралы мақал-мәтел жазыңдар.
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН 4-ТАПСЫРМА. «Интервью» әдісі Тақырып бойынша дәстүрлі әншімен кездесуге сұхбат сұрақтарын дайындаңдар.
|
Мәтінді оқып, онда берілген мәліметтерді кластер әдісімен түсіндіреді, пікірлерін түйінді сөздермен қорытындылайды.
ӘТН. Фразеологизмдер мен мақал-мәтелдердің анықтамасын еске түсіреді.
Сөздік диктант етіп жазады. Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақалдардың жалғасын табады.
Суреттерден мақалдарды табады.
Мақал-мәтелдер мен фразеологизмдерді орынды пайдаланып, мәтінді жалғастырады.
Тақырып бойынша дәстүрлі әншімен кездесуге сұхбат сұрақтарын дайындайды.
|
ҚБ «Домбыра» суреттерімен бағалау
«Әткеншек» әдісімен топаралық бағалау
Дескриптор: Білім алушы Жалпы 2 балл
|