Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақтың киелі домбырасы. І. Жансүгіров "Күйші" поэмасы
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздармен тәжірибе алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
1371
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Сабақ: қазақ тілі мен әдебиетіТақырыбы: Қазақтың киелі домбырасы. І. Жансүгіров. «Күйші» поэмасы (үзінді) | Мектеп: Петропавл қаласы, «№23 орта мектеп» КММ | |
Күні: 7.11.2018 | Мұғалімнің есімі: Рахимжанова Шолпан Серікқызы | |
СЫНЫП: 7-сынып | Қатысқандар саны: 12 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 7.Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын ашу7.А5. Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші – тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: таңдау, құру, анықтау, сипаттау, ашу, рөлдік ойындар ойнау, қорытындылау, өз сөзімен анықтама жазу, позицияларын еркін ауыстыру | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Домбыра, ішекті, жетіген, қобыз, аспап, ұлттық, қара домбыра, музыкалық аспап, еркіндік, құлдық, махаббат, зұлымдық, өлім, өмір, тіршілік, мәңгілік, Кене ханның ордасы, күйші жігіт, Қарашаш | ||
Жетістік критерийлері:-мәтін тақырыбын анықтайды- мазмұнын және идеясын айтады-сөйлем құрастырады- диалогке түсу арқылы позицияларын еркін ауыстырады | ||
Алдыңғы оқу | «Ұлттық аспаптар» тақырыбы бойынша сөздерді біледі:Жетіген, қобыз, сырнай, қылқобыз, дауылпаз, даңғыра, үскірік, сазсырнай | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 1 мин 1 мин | Сергіту сәті Топқа бөлу: Суреттер арқылы (3 топқа бөлу)Ұлттық аспаптар суреттері бойынша 3 топқа бөлінеді1 топ: «Ішекті» тобы2 топ: «Ұрмалы» тобы3 топ: «Үрмелі» тобы | Суреттер |
Ортасы9 мин 1 мин 9 мин 1 мин10 мин 10 мин 1 мин | ТАК 1. Сөздік жұмысы1-тапсырма: Бейнежазбаны көріп, тыңдап топтық тапсырмаларды орындау (топтық жұмыс) 1-топ: «Домбыра» сөзінің және бейнежазбаның негізгі ерекшелігін көрсету Төмен деңгейлі оқушы - «Еркін жазу» стратегиясы бойынша негізгі сөздердің мағынасын ашадыМысалы: домбыра, аспап, дала, хан, құл, киіз үйОрта деңгейлі оқушы - «Домбыра» сөзін дара диаграммаға салады Жоғары деңгейлі оқушы - «Қос жазба күнделік» әдісі арқылы кестені толтырады2-топ: «Киелі домбыра» тақырыбына диалог құрастыру.Төмен деңгейлі оқушы - домбыра суретін постерге түсіріп, айтады Орта деңгейлі оқушы - жетекші сұрақтар арқылы диалог құрастырып, айтадыСұрақтар: Кері байланыс: «Бұрыштар» тәсілі сұрақтарға жауапты төрт бұрыштың біреуінен табады, кейін таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды, айтадыҮлгі: - Домбыра қандай аспапқа жатады? (үрмелі, ұрмалы, ішекті) | АКТ«Күйші» поэмасынан үзінді бейнежазба Ватман, маркерлер Сызба үлестірме материал (мәтін) Постер АКТ, суреттер Орындық Кесте Микрофон АКТ Суреттер АКТ, қиықшалар Қобдиша, қағаз қиындылары Суреттер, жауаптар |
Аяқталуы2 мин | Рефлексия: «Дұрыс, бұрыс» әдісі, парақшалар, дұрыс/дұрыс емес сөйлемдерді екі бағанға жазып, сөйлеу.Үйге тапсырма: «Қазақтың киелі домбырасы» диалог құру. | Жауаптар парағы |
Қосымша ақпаратҒаламтор сайтынан алынған материал, қазақ хрестоматиясы |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысбы болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)