Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақтың киелі домбырасы. І. Жансүгіров "Күйші" поэмасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ ұстаздар үшін көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
682
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: қазақ тілі мен әдебиетіТақырыбы: Мұзафар Әлімбаев.Келер шақтың түрлері. | Мектеп: Петропавл қаласы, «Дарын» мектеп-лицейі КММ | |
Күні: 12.11.18 | Мұғалімнің есімі: Канапина Самал Серікқызы | |
СЫНЫП: 8-сынып | Қатысқандар саны: 13 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 8.Т4. Үнтаспаны тыңдау, тақырыбы мен идеясын ашу8.А5. Диалогке қатысушылардың коммуникативтік дағдыларын жүзеге асыру | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: таңдау, құру, анықтау, сипаттау, ашу, рөлдік ойындар ойнау, қорытындылау, өз сөзімен анықтама жазу, позицияларын еркін ауыстыру | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Айырылады, әскери, қызмет, оралады, қадірлеу, қастерлеу, шабыт, шыныққан | ||
Жетістік критерийлері:-мәтін тақырыбын анықтайды- мазмұнын және идеясын айтады-сөйлем құрастырады- диалогке түсу арқылы позицияларын еркін ауыстырады | ||
Алдыңғы оқу 3 мин Ресурс - портрет | «Балалар әдебиеті» тақырыбы бойынша сөздерді біледі:балалар жазушылары, Ыбырай Алтынсарин, Сапарғали Бегалин, Саттар Ерубаев, Өтебай Тұрманжанов, Бердібек Соқпақбаевөлең, әңгіме, шығарма. Үй жұмысы: 184 бет, 3-тапсырма «Менің атым - Қожа» повесі бойынша сұрақтарға жауап беру. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 1 мин 1 мин | Шаттық шеңбері стартер «Мен қандаймын?» Топқа бөлу: Сөздер арқылы (3 топқа бөлу)Сөздер бойынша 3 топқа бөлінеді1 топ: «Жазушылар» тобы2 топ: «Ақындар» тобы3 топ: «Ардагерлер» тобы(оқушылардың топ атауларын 3 тілде айту және «Топ ережесін» еске салу ) | Суреттер |
Ортасы3 мин 9 мин - Ресурс – АКТ Ресурс - оқулық7 мин 3 мин Ресурс - суреттер Ресурс - микрофон 7 мин Ресурс – ақын портреті 2 мин 2 мин | ТАК 1. Сөздік жұмысыМәтін алдында жаңа сөздер: Айырылады – лишаетсяӘскери – военная Қызмет – службаҚадірлеу - дорожитьҚастерлеу – уважать Шабыт - вдохновение 1-тапсырма: Үнтаспаны тыңдап, топтық тапсырмаларды орындау (жеке жұмыс) 1-топ: «Жазушылар» - 2 сұраққа жауап береді: 2-топ: «Ақындар» - 2 сұраққа жауап береді: 3-топ: «Ардагерлер» - 2 сұраққа жауап береді: Сергіту сәті: «Печа-куча» стратегиясы бойынша суреттерді сипаттайды. «Интервью» әдісі арқылы әр топ көшбасшылары басқа топтарға сұрақтар қояды. 3-тапсырма: Грамматикалық жұмыс (топтық)1-топ: «Жазушылар» - мәтін бойынша жоспар құрайды және мәтін идеясын айтады.Жоспар: 2-топ: «Ақындар» - «5 жол өлең» жазады Ескерту: әр топтан 1 оқушы тақтаға шығып, бір сөйлемді жазып, етістікті тауып, оны келер шақтың барлық формасына айналдырады.М: Мұзафар Әлімбаев Павлодар облысында туды.Мұзафар Әлімбаев Рақымжан Қошқарбаев ерлігін жырлады.Мұзафар Әлімбаев Ұлы Отан соғысына қатысты. ҚБ: (көшбасшылар бағалайды) Кері байланыс: Ұй жұмысы: оқулықтың 186 беттегі 3-тапсырма суреті бойынша мәтін құру, етістіктерді мақсатты келер шақта қолдану. | АКТ«Күйші» поэмасынан үзінді бейнежазба Ватман, маркерлер Сызба үлестірме материал (мәтін) Постер АКТ, суреттер Орындық Кесте Микрофон АКТ Суреттер АКТ, қиықшалар Қобдиша, қағаз қиындылары Суреттер |
Аяқталуы2 мин | Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» (оқушылар өзінің аты жазылған стикердібаспалдаққа жабыстырады). | Жауаптар парағы |
Қосымша ақпаратОқулықтан, ғаламтордан алынған материал, қазақ хрестоматиясы |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)