Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақтың салт- дәстүрлері
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың салт- дәстүрлеріне тоқталу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қараша 2018
835
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні\предмет: Қазақ тілі Күні/Дата: | Сыныбы: 6Мұғалімнің аты-жөні: Байсалбаева Арайлым Ерлановна | ||
Бөлім тақырыбы/Тема раздела | Лексикалық бөлімнің атауы қандай? Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері.Наурыз. Морфология | ||
Сабақ тақырыбы/Тема урока | Күнтізбелік тақырыптық жоспар бойынша сабақтың тақырыбы қандай?Қазақтың салт- дәстүрлері | ||
Оқу мақсаты / Цели обучения (ЦО) | 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, құттықтау құрастырып жазу;6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану | ||
Сабақ мақсаты / Цели урока | Оқушылардың барлығы орындай алады:«Қазақтың салт –дәстүрлері» тақырыбы бойынша постер құрастыру барысында көтерілетін мәселені болжайды.«Қазақтың салт –дәстүрлері» тақырыбы негізінде шілдехана дәстүріне құттықтау құрастырып жазады. Құттықтау мәтінінде үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады,синонимдерді түрлендіреді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Құттықтау сөздеріне сахналық көрініс қоядыОқушылардың кейбірі орындай алады: Құттықтау сөздерін өлең түрінде ұсынады | ||
Бағалау критерийлері / Критерии оценивания | Постерде салт пен дәстүрдің ерекшеліктері ашылады.Құттықтауда құрылымы сақталған, көркемдеуіш құралдар қолданған; Сахналық көріністе рөлге енді. Өлең ұйқасы сақталады. | ||
Тілдік мақсаттар / Языковые цели | Дағдыларды дамыту / Развитие навыков:Қандай дағдымен жұмыс жасайсыз? Тыңдалым\айтылым, оқылым, жазылым ба?Тыңдалым, жазылым, ӘТН дағдылары іске асады. Үштілділік / Трехъязычие: Тілдердің бәріне ортақ қандай аспектіні қарастырасыз? Сөз табы, сөйлем мүшесі, жанрлар ма?Үстеу, үстеудің мағыналық түрлері Негізгі терминдер мен сөз тіркестері / Основные термины и словосочетания:Мазмұн (лексикалық тақырып) бойынша оқушыларға қандай жаңа терминдерді меңгертесіз? салт –дәстүр, көрімдік беру, бесікке салу, шілделік, ат ұстар, көйлек тігер,сүйінші,бауы берік болсын т.б.Талқылау сұрақтары / Вопросы для обсуждения:Сабақтың кілт сұрағы қандай болады? \ Сабақта қандай сұрақ төңірегінде жұмыс істейсіз?Салт- дәстүрдің сақтаудың қажеттілігі қанша? Шілдехана дәстүрі қалай пайда болды? | ||
Құндылықтарды қалыптастыру | Сіздің сабағыңыздағы лексикалық тақырып пен дамытылатын дағдылар жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтарының қайсына сәйкес келеді? -Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы | ||
Ресурстар | Оқулық, флипчарт, маркер, желім ,түрлі-түсті стикерлер,сөздік | ||
Оқыту | |||
Сабақ кезеңдері/ Этапы урока | Мұғалімнің іс-әрекеті / Деятельность учителя(мақсатқа қалай қол жеткіземін?/ | Саралау тәсілдері / Способы дифференциации(расписать что и как) | Қалыптастырушы бағалау тәсілдері / Методы форматвного оценивания (расписать что и как) |
Сабақ басы/ Начало урока 5 минут | Мақсаты/ Цель:1. Оқушылардың ойлау үдерісін қосып, сабаққа қызығушылығын ояту үшін оқушыларға лексикалық тақырыптың мазмұнын ашатын бірнеше суреттер ұсынамын. «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты болжау2. Оқушылар осы сабақтағы өз міндеттерін анықтау үшін бағалау критерийлерімен таныстырамын. | Деңгейі жоғары оқушылар суретке ат қояды,ал деңгейі төмен оқушылар оны топ мүшелеріне жеткізеді. | Оқушылар өз жауаптарының дұрыстығын мұғалімнің кері байланысы арқылы анықтайды. |
Сабақ ортасы/ Середина урока3 минут 10 минут 15 минут 4 минут | 3. Мақсаты/ Цель: Тыңдалым алды тапсырмасы: Оқушыны тыңдалым тапсырмасын орындауға дайындау үшін алдымен «Қазақтың салт –дәстүрлері» бейне баянына қатысты бірнеше тірек сөздер беремін. (салт –дәстүр, көрімдік беру, бесікке салу,беташар,шашу, шілделік, ат ұстар, көйлек тігер,сүйінші,бауы берік болсын) Ол оқушыларға бейнебаянның мазмұнын дұрыс қабылдауына көмектеседі. 4. Тыңдалым кезіндегі тапсырма:Мақсаты/ Цель: Оқылым тапсырмасы кезінде оқушының мәтінді оқып, дұрыс түсініп отырғанын білу мақсатында «А,В,С» әдісін қолданамын.А - сұрақ қояды.В - жауап береді.С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады. 5. Оқылымнан кейінгі тапсырма:Мақсаты/ Цель: Мәтінді оқып болғаннан кейін оқушыларға шілдехана дәстүріне байланысты құттықтау жазғызамын. Құттықтау мәтінінде үстеу және мағыналық түрлерінің болуына назар аударамын. 6. ББ стандартынан (оқу мақсатынан) жоғары тапсырма:Егер оқушылар тапсырманы аяқтаса, «Ән шырқау» әдісін ұсынамын.Оқушы топтарына «Қазағымның дәстүрлері-ай» әнінің бір шумағы мен қайырмасы жазылған карточкалар таратылып беріледі. Оқушылардың әр тобы тез арада дайындалып, кезекпен карточкаларда келтірілген әнді бірлесе орындайды.Ол тапсырма оқушылардың шығармашылығын дамытады. | Деңгейі төмен оқушыларға тапсырманы орындату үшін берілген тірек сөздердің мағынасы түсіндіріледі.Деңгейі орташа оқушылар тірек сөздерге қатысты ақпарат ұсынады.Деңгейі жоғары оқушылар топ мүшелеріне кері байланыс жасайды. Деңгейі төмен оқушылар сұрақ қояды. Деңгейі орташа оқушылар сұрақтарға жауап береді.Деңгейі жоғары оқушылар айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Деңгейі төмен оқушылар үстеудің түрлерін пайдалана отырып,құттықтау үлгісінде жинақы мәтін құрастырады.Деңгейі орташа оқушылар «Шілдехана» тақырыбында шағын көрініс қояды.Деңгейі жоғары оқушылар құттықтауды өлең түрінде жазады.Деңгейі төмен оқушылар осы тапсырманы орындай ма, орындаса - тапсырманы орындату үшін оған қандай көмек көрсетіледі?Деңгейі орташа оқушыларға тапсырманы қалай орындатасыз?Деңгейі жоғары оқушыларға қандай қосымша міндет жүктейсіз? | Оқушылар өз тапсырмаларының дұрыстығын деңгейі жоғары оқушылардың кері байланысынан анықтайды. Оқушылар өз тапсырмаларының дұрыстығын қалай анықтайды? Дұрыс жауапты олар кімнен\неден алады? Жауап кілттерінен бе, мұғалімнің кері байланысынан ба? Оқушылар өз тапсырмаларының дұрыстығын дескриптор арқылы анықтайды. Оқушылар өз тапсырмаларының дұрыстығын қалай анықтайды? Дұрыс жауапты олар кімнен\неден алады? Жауап кілттерінен бе, мұғалімнің кері байланысынан ба, дескриптордан ба? |
Сабақ соңы / Конец урока3 минут | Рефлексия Оқушылардың сабақтан алған әсерін білу, сондай-ақ сабақ барысында қандай қиындықтарға тап болғанын немесе қандай нәрселерге қол жеткізгенін анықтау мақсатында рефлексияны «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі бойынша жүргіземін. «Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады: | . | |
Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы / Рефлексия учителя по проведенному уроку | |||
Жалпы бағасы / Общая оценка Мұғалімнің бақылауынша, сабақта оқыту үдерісі қалай іске асты? Жоспарлаған тапсырмалардың барлығын орындауға оқушылар үлгерді ме? Сабақ барысында жоспардан тыс қандай қосымша іс әрекет қосылды, қайсы алынып тасталды?Оқушылардың рефлексиясы бойынша, сабақ үдерісі қалай өтті? Оқушылар өз рефлексиясында қандай жауаптар ұсынған? Сіз келесі сабағыңызда өз бақылауыңыз бойынша, оқушылардың рефлексиясы бойынша нені өзгертесіз? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)