Пән:
|
қазақ
тілі
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-
жөні: Абжанов
А.Ж.
|
Сынып:
10
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Келмегендер:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Қазіргі әлемдегі саясат және
жаһандық мәселелер.
|
Сабақ
мақсаты:
|
Сөйлем және мәтін деңгейінде
тыныс белгілерін қолданады
|
Бағалау критерийлері
|
Бағалау критерийлері
|
Дескрипторлар
|
сөйлем және мәтін деңгейінде
тыныс белгілерін қолдана
білу
|
сөйлем деңгейінде тыныс
белгілерін қолданады;
|
мәтін деңгейінде тыныс
белгілерін қолданып, әдеби тіл нормаларын сақтауға
жаттығады.
|
|
Құндылықтарды
дарыту
|
-
өмір бойы оқу, өзін өзі
дамыту
-
азаматтық жауапкершілік пен
патриоттық рух-сабақ мәнмәтінінде көтерілген мәселеге сыни ойларын
арттыру
-
ынтымақтастық: бір-бірін
қолдау, өзгенің пікірін
сыйлау
-
өз пікірін білдіру барысындағы
ашықтық
|
Пәнаралық
байланыс
|
Сабақ елтану, тарих
пәндерімен
байланыста өтеді.
|
АКТ –ны қолдану
дағдылары
|
Интерактивті тақта
мүмкіндіктері. Таныстырылым.
|
Алдыңғы
білім
|
Оқушылар алдыңғы бөлімдер
бойынша танымдық білімдерін жазылым тапсырмасын орындағанда
пайдаланады.
|
Сабақ
барысы
|
Жоспарлан
ған сабақ
кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған жұмыс
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Қызығушылықты
ояту.
-
Сынып оқушылары 1,2,3,4 топқа
бөлінеді. Әр топ оқушыларына А4 форматындағы ақ қағаз таратылады.
Әр топ «Пунктуация» сөзіне ассоциациялық карта толтырады. Топта
талқылап, оқиды. Кейін әр топ спикері орнынан тұрып оқиды.
Біріншіден, барлық топта айтылған ортақ сөздер мен ой айтылады.
Екіншіден қайталанбай айтылған сөздер мен ойлар айтылады. Қай топта
қайталанбаған сөздер мен айтылған ой саны көбірек болса сол топ
ұтады.
|
Оқушы дәптері және А4
қағазы
Тапсырма мәтіні қосымша
материал ретінде ұсынылды
https://egemen.kz/article/168898-aef-te-dgaqandyq-maseleler-talqylandy
|
Сабақтың
ортасы
7
мин
25
мин
|
Мағынаны
тану.
-
Жазылымалды
тапсырмасы.
Тапсырма:мәтіндегі тыныс белгілерінің
қызметін топпен кезектесіп, (1-2-3—4) анықтап
айтыңыздар.
Тапсырма мақсаты:тыныс
белгілерінің қызметін еске
түсіру.
Жаһандану үрдісі
(үзінді)
ХХ
ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басында «жаһандану идеясы» бүкіл
адамзаттың жан дүниесінде тұрақты орын алған сияқты. Бірде-бір
мемлекет жаһандану үрдісінен тыс қалмауда. Жаһандану дегеніміз
қашықтықтың қысқаруы, бір-бірімен тығыз экономикалық,
ғылыми-техникалық, саяси, мәдени байланыстағы біртұтас адамзат
қауымдастығының қалыптасуы. Ол өте тез қарқынмен жүріп жатқан
үрдіс.
Қазір барлық елдер мен мемлекеттер жаһандану жағдайында
өмір сүруге бейімделу үстінде. Соңғы жылдары жаһанданудың бір
тетігі – батыстану. Бірақ батыс өркениетіне шамадан тыс
еліктеушілік жақсылықтың нышаны емес. Қазақ қоғамы қазір қарқынды
түрде жүріп жатқан жаһандану үрдісінің ықпалынан, өзі қаламаса да,
оқшау бола алмайды. Бұл белгілі мәселе. Жаһандануды әрбір ұлт, әрбір этнос,
әрбір мемлекет өзінің болмысына бейімдеп сіңіру
керек.
Жаһанданудың қазіргі заманғы қоғамдарға экономикалық,
әлеуметтік және мәдени тұрғыда тікелей жаңа серпін беретіні баршаға
аян. Жаһандану үрдісі әртүрлі елдермен жақындасу, бүкіл адамзаттың
ортақ тағдырын сезіну, ұлттық мәдениет жетістіктері, жаңа
технологиялармен алмасуға әкеледі. Сонымен қатар, жаһандану үрдісі
біршама бүкіладамзаттық теріс салдары бар проблема тудырады. Ең
бірінші орында ядролық соғыс қаруының жетілуі мен халықаралық
шеңберінен шығып кетуі. Екінші үлкен мәселе – бүгінгі қалыптасқан
тәндік-сезімдік өмір бағыты негізінде тойымсыздық, табиғи
ресурстардың өлшемсіз пайдаланылуы, қоршаған ортаны ластау
адамзатты болашақ экологиялық апатқа әкелу
қатері.
-
Тапсырма. Жазылым
тапсырмасы
Мәтінді мұқият оқып,
берілген тапсырманы
орындаңыздар.
https://egemen.kz/article/168898-aef-te-dgaqandyq-maseleler-talqylandy
АЭФ-те жаһандық мәселелер
талқыланды
(үзінді,
түпнұсқасы)
Өзекті тақырыптар
талқыланды
Сынып оқушылары бағалауды
критерийлер бойынша өзара жұпта
жүргізеді.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
10.4.5.1 сөйлем және мәтін
деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу
|
сөйлем деңгейінде тыныс
белгілерін қолданады;
|
мәтін деңгейінде тыныс
белгілерін қолданып, әдеби тіл нормаларын сақтауға
жаттығады.
|
|
Сабақтың соңы 3
мин
|
Рефлексия
|
|
|
Қосымша
-
Қызығушылықты
ояту.
Сынып оқушылары 1,2,3,4 топқа
бөлінеді. Әр топ оқушыларына А4 форматындағы ақ қағаз таратылады.
Әр топ «Пунктуация» сөзіне ассоциациялық карта толтырады. Топта
талқылап, оқиды. Кейін әр топ спикері орнынан тұрып оқиды.
Біріншіден, барлық топта айтылған ортақ сөздер мен ой айтылады.
Екіншіден қайталанбай айтылған сөздер мен ойлар айтылады. Қай топта
қайталанбаған сөздер мен айтылған ой саны көбірек болса сол топ
ұтады.
Мағынаны
тану.
-
Жазылымалды
тапсырмасы.
Тапсырма:мәтіндегі тыныс белгілерінің
қызметін топпен кезектесіп, (1-2-3—4) анықтап
айтыңыздар.
Тапсырма мақсаты:тыныс
белгілерінің қызметін еске
түсіру.
Жаһандану үрдісі
(үзінді)
ХХ
ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басында «жаһандану идеясы» бүкіл
адамзаттың жан дүниесінде тұрақты орын алған сияқты. Бірде-бір
мемлекет жаһандану үрдісінен тыс қалмауда. Жаһандану дегеніміз
қашықтықтың қысқаруы, бір-бірімен тығыз экономикалық,
ғылыми-техникалық, саяси, мәдени байланыстағы біртұтас адамзат
қауымдастығының қалыптасуы. Ол өте тез қарқынмен жүріп жатқан
үрдіс.
Қазір барлық елдер мен мемлекеттер жаһандану жағдайында
өмір сүруге бейімделу үстінде. Соңғы жылдары жаһанданудың бір
тетігі – батыстану. Бірақ батыс өркениетіне шамадан тыс
еліктеушілік жақсылықтың нышаны емес. Қазақ қоғамы қазір қарқынды
түрде жүріп жатқан жаһандану үрдісінің ықпалынан, өзі қаламаса да,
оқшау бола алмайды. Бұл белгілі мәселе. Жаһандануды әрбір ұлт, әрбір этнос,
әрбір мемлекет өзінің болмысына бейімдеп сіңіру
керек.
Жаһанданудың қазіргі заманғы қоғамдарға экономикалық,
әлеуметтік және мәдени тұрғыда тікелей жаңа серпін беретіні баршаға
аян. Жаһандану үрдісі әртүрлі елдермен жақындасу, бүкіл адамзаттың
ортақ тағдырын сезіну, ұлттық мәдениет жетістіктері, жаңа
технологиялармен алмасуға әкеледі. Сонымен қатар, жаһандану үрдісі
біршама бүкіладамзаттық теріс салдары бар проблема тудырады. Ең
бірінші орында ядролық соғыс қаруының жетілуі мен халықаралық
шеңберінен шығып кетуі. Екінші үлкен мәселе – бүгінгі қалыптасқан
тәндік-сезімдік өмір бағыты негізінде тойымсыздық, табиғи
ресурстардың өлшемсіз пайдаланылуы, қоршаған ортаны ластау
адамзатты болашақ экологиялық апатқа әкелу
қатері.
-
Тапсырма. Жазылым
тапсырмасы
Мәтінді мұқият оқып,
берілген тапсырманы
орындаңыздар.
https://egemen.kz/article/168898-aef-te-dgaqandyq-maseleler-talqylandy
АЭФ-те жаһандық мәселелер
талқыланды
(үзінді,
түпнұсқасы)
Өзекті тақырыптар
талқыланды
Сынып оқушылары бағалауды
критерийлер бойынша өзара жұпта
жүргізеді.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
10.4.5.1 сөйлем және мәтін
деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу
|
сөйлем деңгейінде тыныс
белгілерін қолданады;
|
мәтін деңгейінде тыныс
белгілерін қолданып, әдеби тіл нормаларын сақтауға
жаттығады.
|