Сабақ: №
8
|
Мектеп: «М.Ломоносов атындағы орта
мектеп» КММ
|
Күні: 16.10.2017
|
Мұғалімнің
есімі: Жанабаева Динара
Каблановна
|
Сынып: 5
«Ә»
|
Қатысқандар
саны: 11
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қазіргі
сән
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты: (мақсаттары)
|
Т/А4. Тірек сөздер
мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтау.
О2. Лексиканың ауызекі сөйлеу
және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы
тану.
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар
орындай алады: негізгі ойды
анықтайды.
|
Оқушылардың басым
бөлігі орындай алады: мәтіннің стильдік ерекшелігін
таниды.
|
Кейбір оқушылар
орындай алады: әртүрлі жанрда мәтіндер
құрастырады.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Қазіргі сән әлемі
жайлы ақпарат береді киім кию мәнері туралы өз ойын айтады,
сыныптастарымен сұхбаттасады, пікір
алмасады.
|
Сабақтың
түрі
|
Аралас
сабақ
|
Пәнаралық
байланыс
|
Әдебиет, өнер,
өзін-өзі тану.
|
Қажетті құрал
-жабдықтар
|
Интерактивті тақта,
А3 парағы, маркерлер, таныстырылым, бейнежазба,
аудиожазба.
|
Құндылықтарды
игерту
|
•
Ынтымақтастық;
•
Жауапкершілік
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар: Қыстырма сөздер, қаратпа
сөздер, одағай сөздерді теріп жазады. Сөйлемдер
құрастырады.
|
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер: жағалы киім, сән мінбесі,
классикалық стиль, сәнге айналған, үйлесімді байланыс, эклектикалық
стиль.
|
Сыныптағы
диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
Менің байқағаным, ... Менің
ойымша, ... Мен ойлаймын, себебі... Қорытындылай келе,
...
|
Бағалау
критерийлері
|
Таңдауы, талғамы
көрінеді;
Сән үлгілері туралы
баяндайды;
Оқшау сөздерді
қолданады;
Айтылымға
қатысады.
|
Оқыту
әдістері
|
Түсіндіру,
сұрақ-жауап, талдау, диалог, «Қуаныш шеңбері» әдісі, пікірталас, «
» әдісі, «Ой шақыру».
|
Дереккөздері
|
Әдістемелік құрал,
дидактикалық материалдар.
|
Алдыңғы
оқу
|
35 бет № 7-
тапсырма
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Қызығушылықты
ояту «Қуаныш
шеңбері»
Топқа
бөлу киімге байланысты мақал –
мәтел арқылы топқа бөлу.
-
Ескі киімді
баптағаның,
Жаңа киімді
сақтағаның.
-
Екі аяқ бір етікке
сыймайды.
-
Ескі киім – жаңа
киімнің қорғаушысы.
Үй жұмысын
тексеру «Қызыл лента»
әдісі
Бағалау «Басбармақ»
«Ой
шақыру»
-
Сән өзгере ме? Не
себепті өзгеріп отырады?
-
Сән неліктен ұзақ
сақталмайды?
-
Қазіргі жастардың
сән киімі қандай?
-
Бейнежазба «Айда
Кауменова»
Оқылым.
«ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінді
оқыту
Топпен жұмыс
Жазылым
«Жүгіртпе
диктант» стратегиясы.
Шарты:
1.Тақтада мәтін ілініп тұрады.
Топтарда бір оқушы хатшы болып, қағазға түсіреді. Қалған топ
мүшелері кезекпен тақтадағы мәтінді қарап, тобына келіп, хатшыға
жаздыру керек.
2. Топтың жазған мәтіні мен дұрыс
нұсқасы келесі топқа беріліп, тексеріледі. Топтарда қатемен жұмыс
жасалады.Қай топ қатесіз, жылдам жазып бітірсе,сол топ
жеңеді.
Бағалау
критерийі:
Мәтіннің толық
көшірілуі;
Қатесіз жазылуы (3
қате есептелмейді).
|
Мақал-мәтел
Лента
|
Сабақтың
ортасы
|
Бейнежазба
Диктант
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия «Бір сурет, бес
сөз»
Үй
тапсырмасы: «Сән әлемі» туралы ақпарат
жинап келу. (кемінде 2
ақпарат)
|
Стикерлер
|