Материалдар / Қазіргі замандағы білім беру жүйесінің жаңашылдығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазіргі замандағы білім беру жүйесінің жаңашылдығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Есту қабілеті бұзылған балалардың білім дерін көтеру мақсатында ашық сабақты қызықты өткізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2019
395
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 07.02.Дефектолог сабағыТоптық сабақ: 1- топСабақтың тақырыбы: З дыбысын автоматтандыруМақсаты: З дыбысын буында, сөзде, сөз тіркесінде дұрыс айтуға машықтандыру.Міндеттері:Білімділік: дыбыстың дұрыс артикуляциясын бекіту, З дыбысын буында, сөзде, сөз тіркесінде дұрыс айту дағдыларын бекіту.Түзетушілік – дамытушылық: артикуляциялық моториканы, дұрыс тыныс алуын және фонематикалық естуін дамыту. Дыбыстық талдау дағдыларын жетілдіру;. Затқа сипаттама беру арқылы сөз тіркесін құрауын жетілдіру.Тәрбиелік: сабаққа деген қызығушылығын арттыру.Құрал - жабдықтар: [З] дыбысына арналған заттық суреттер, гүл, көбелектер, компьютер.Сабақ барысыІ. Ұйымдастыру – дайындық кезеңі1. Ұйымдастыру кезеңі- Бүгін қандай тамаша күн!- Сәлеметсіздер ме!!!2. Мимикалық жаттығулар- Мына заттарды жедік деп елестетейік:Қышқыл лимонТәтті конфетАщы бұрышТәтті, шырынды алма- Аталған заттарды жеген кезде түрінің қалай өзгеретіндігін көрсетеді.- Біз сенімен қай дыбысты дұрыс және әдемі етіп айтып үйреніп жүрміз?- З дыбысынІІ. Негізгі кезең1. Артикуляциялық жаттығулар«Дуал» жаттығуыЖоғарғы және астыңғы тістерді көрсетіп қиналмай жымию«Жалпақ тіл» жаттығуы Ауызды кішкене ашып, жымиып, жалпақ тілді астыңғы ерінге қою керек. Бірден беске – оңға дейін санап осы қалыпта ұстау керек.«Сағат» жаттығуыТілді ауыз қуысынан шығарып, оңға, солға қимылдату керек.«Жоғары - төмен» жаттығуы«Пя – пя - пя» жаттығуыАуызды ашып, тілді төменгі ерінге қойып, «пя – пя – пя.....» деп айтқызу. Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде бірден беске – оңға дейін санап, ұстап тұру.«Тісімізді тазалайық» жаттығуы. Ауызды кішкене ашып, жымиып тістерді көрсету керек. Тілдің ұшын оңға – солға, жоғары – төмен жылжытып «астыңғы тістерді тазалаймыз».Бала артикуляциялық жаттығуларды орындайды.2. Тыныс алу жаттығуыБарлық іс – әрекеттер компьютермен көрсетіледі.- Орман сондай әдемі.- Мыналар нелер?- ГүлдерОған не қонып түр?- Көбелектер«Көбелекті ұшыр» жаттығуы«Гүл» жаттығуыТыныс алу жаттығуларын орындайды.3. Дыбысқа артикуляциялық сипаттама- Осы кезде Диего тембіршекті таппай қалады. Диегоға тембіршекті табуға көмектесеміз бе? Орманда келе жатқан кезде Диегоның алдынан сынып қалған бұтақ кездеседі. Оны орнына қоюға көмектесейік.- Маса қалай дыбыс шығарады?- З – з – з – з – з- З дыбысын айтқан кезде ерніміз, тісіміз, тіліміз қандай қалыпта болады?- Айнаға қарап айтып көрейік.- З дыбысы қандай дыбыс?- Дауыссыз дыбыс.- Ол қалай айтылады?- Созылмай айтылады. Кедергіге ұшырайды.- Қандай текшемен белгілейміз?- Көк түспен белгілейміз.4. Дыбысты жеке айтуға машықтандыру- «Мен бастаймын, сен аяқта» ойыныБала З дыбысын қосып, сөзді аяқтайды.- Қа... зЖа... зПия... зҰста.. зҚора... зСәбі... з5. Дыбысты буындарда айтуға машықтандыру- Көлшіктен өту үшін мына буындарды оқып, қайталайық.Бала буындарды қайталайды.За – зо – зу – зұАз – оз – уз – ұзЗа – за – заЗо – зо – зоЗу – зу – зуАз – аз – азУз – уз – узІз – із – ізАза – озоУзу – ыза6. Сергіту сәті- Орманда жел тұрды. Қане екеуміз бірге тұрып, көрсетейік.Бала мұғаліммен бірге орындайды.- Жел уледі у - у - уҚұйын келіп биледі зу - зу - зуҚатты, қатты жел соқты гу - гуЖапырақтар қол соқты ду - дуБилеп кетті қалтырап пах – пах7. Дыбысты сөздерде айтуға машықтандыру- Көпірден өту үшін суреттерді атап, з дыбысының бар жоғын анықтайық.- Суреттерді дұрыс атап, З дыбысының бар жоғын анықтайды.8. Дыбысты сөз тіркесінде айтуға машықтандыру- Осы сөздерге сипаттама бер.Мысалы: терезе қандай? – таза терезе- Бала сөздерге сипаттама бере отырып, сөз тіркесін құрайды.9. Дыбыстық талдау жасау- Орманнан қайту үшін поездға міну керек. Суреттерді атап, дыбыстық талдау жасау.- ҚарбызЗымыранҚазан сөздеріне дыбыстық талдау жасап, сәйкес вагондарға орналастырады.ІІІ. Қорытынды кезең1. Қорытынды- Бүгінгі сабақта қай дыбысты дұрыс айтып үйрендік?- З дыбысын айтып үйрендік.З дыбысын айтқан кезде ерніміз, тісіміз, тіліміз қандай қалыпта болады?З дыбысы қандай дыбыс?Бала сұрақтарға өздігімен жауап береді.- Жарайсыңдар! Сендер бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстыңдар!2. Оқушыларды бағалау- Сау болыңдар!

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!