0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Күні: 07.02.Дефектолог сабағыТоптық сабақ: 1- топСабақтың тақырыбы: З дыбысын автоматтандыруМақсаты: З дыбысын буында, сөзде, сөз тіркесінде дұрыс айтуға машықтандыру.Міндеттері:Білімділік: дыбыстың дұрыс артикуляциясын бекіту, З дыбысын буында, сөзде, сөз тіркесінде дұрыс айту дағдыларын бекіту.Түзетушілік – дамытушылық: артикуляциялық моториканы, дұрыс тыныс алуын және фонематикалық естуін дамыту. Дыбыстық талдау дағдыларын жетілдіру;. Затқа сипаттама беру арқылы сөз тіркесін құрауын жетілдіру.Тәрбиелік: сабаққа деген қызығушылығын арттыру.Құрал - жабдықтар: [З] дыбысына арналған заттық суреттер, гүл, көбелектер, компьютер.Сабақ барысыІ. Ұйымдастыру – дайындық кезеңі1. Ұйымдастыру кезеңі- Бүгін қандай тамаша күн!- Сәлеметсіздер ме!!!2. Мимикалық жаттығулар- Мына заттарды жедік деп елестетейік:Қышқыл лимонТәтті конфетАщы бұрышТәтті, шырынды алма- Аталған заттарды жеген кезде түрінің қалай өзгеретіндігін көрсетеді.- Біз сенімен қай дыбысты дұрыс және әдемі етіп айтып үйреніп жүрміз?- З дыбысынІІ. Негізгі кезең1. Артикуляциялық жаттығулар«Дуал» жаттығуыЖоғарғы және астыңғы тістерді көрсетіп қиналмай жымию«Жалпақ тіл» жаттығуы Ауызды кішкене ашып, жымиып, жалпақ тілді астыңғы ерінге қою керек. Бірден беске – оңға дейін санап осы қалыпта ұстау керек.«Сағат» жаттығуыТілді ауыз қуысынан шығарып, оңға, солға қимылдату керек.«Жоғары - төмен» жаттығуы«Пя – пя - пя» жаттығуыАуызды ашып, тілді төменгі ерінге қойып, «пя – пя – пя.....» деп айтқызу. Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде бірден беске – оңға дейін санап, ұстап тұру.«Тісімізді тазалайық» жаттығуы. Ауызды кішкене ашып, жымиып тістерді көрсету керек. Тілдің ұшын оңға – солға, жоғары – төмен жылжытып «астыңғы тістерді тазалаймыз».Бала артикуляциялық жаттығуларды орындайды.2. Тыныс алу жаттығуыБарлық іс – әрекеттер компьютермен көрсетіледі.- Орман сондай әдемі.- Мыналар нелер?- ГүлдерОған не қонып түр?- Көбелектер«Көбелекті ұшыр» жаттығуы«Гүл» жаттығуыТыныс алу жаттығуларын орындайды.3. Дыбысқа артикуляциялық сипаттама- Осы кезде Диего тембіршекті таппай қалады. Диегоға тембіршекті табуға көмектесеміз бе? Орманда келе жатқан кезде Диегоның алдынан сынып қалған бұтақ кездеседі. Оны орнына қоюға көмектесейік.- Маса қалай дыбыс шығарады?- З – з – з – з – з- З дыбысын айтқан кезде ерніміз, тісіміз, тіліміз қандай қалыпта болады?- Айнаға қарап айтып көрейік.- З дыбысы қандай дыбыс?- Дауыссыз дыбыс.- Ол қалай айтылады?- Созылмай айтылады. Кедергіге ұшырайды.- Қандай текшемен белгілейміз?- Көк түспен белгілейміз.4. Дыбысты жеке айтуға машықтандыру- «Мен бастаймын, сен аяқта» ойыныБала З дыбысын қосып, сөзді аяқтайды.- Қа... зЖа... зПия... зҰста.. зҚора... зСәбі... з5. Дыбысты буындарда айтуға машықтандыру- Көлшіктен өту үшін мына буындарды оқып, қайталайық.Бала буындарды қайталайды.За – зо – зу – зұАз – оз – уз – ұзЗа – за – заЗо – зо – зоЗу – зу – зуАз – аз – азУз – уз – узІз – із – ізАза – озоУзу – ыза6. Сергіту сәті- Орманда жел тұрды. Қане екеуміз бірге тұрып, көрсетейік.Бала мұғаліммен бірге орындайды.- Жел уледі у - у - уҚұйын келіп биледі зу - зу - зуҚатты, қатты жел соқты гу - гуЖапырақтар қол соқты ду - дуБилеп кетті қалтырап пах – пах7. Дыбысты сөздерде айтуға машықтандыру- Көпірден өту үшін суреттерді атап, з дыбысының бар жоғын анықтайық.- Суреттерді дұрыс атап, З дыбысының бар жоғын анықтайды.8. Дыбысты сөз тіркесінде айтуға машықтандыру- Осы сөздерге сипаттама бер.Мысалы: терезе қандай? – таза терезе- Бала сөздерге сипаттама бере отырып, сөз тіркесін құрайды.9. Дыбыстық талдау жасау- Орманнан қайту үшін поездға міну керек. Суреттерді атап, дыбыстық талдау жасау.- ҚарбызЗымыранҚазан сөздеріне дыбыстық талдау жасап, сәйкес вагондарға орналастырады.ІІІ. Қорытынды кезең1. Қорытынды- Бүгінгі сабақта қай дыбысты дұрыс айтып үйрендік?- З дыбысын айтып үйрендік.З дыбысын айтқан кезде ерніміз, тісіміз, тіліміз қандай қалыпта болады?З дыбысы қандай дыбыс?Бала сұрақтарға өздігімен жауап береді.- Жарайсыңдар! Сендер бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстыңдар!2. Оқушыларды бағалау- Сау болыңдар!
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Турлыбекова Гулнара СахыбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қазіргі замандағы білім беру жүйесінің жаңашылдығы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазіргі замандағы білім беру жүйесінің жаңашылдығы
Материал туралы қысқаша түсінік
Есту қабілеті бұзылған балалардың білім дерін көтеру мақсатында ашық сабақты қызықты өткізу
Материалдың қысқаша нұсқасы
Күні: 07.02.Дефектолог сабағыТоптық сабақ: 1- топСабақтың тақырыбы: З дыбысын автоматтандыруМақсаты: З дыбысын буында, сөзде, сөз тіркесінде дұрыс айтуға машықтандыру.Міндеттері:Білімділік: дыбыстың дұрыс артикуляциясын бекіту, З дыбысын буында, сөзде, сөз тіркесінде дұрыс айту дағдыларын бекіту.Түзетушілік – дамытушылық: артикуляциялық моториканы, дұрыс тыныс алуын және фонематикалық естуін дамыту. Дыбыстық талдау дағдыларын жетілдіру;. Затқа сипаттама беру арқылы сөз тіркесін құрауын жетілдіру.Тәрбиелік: сабаққа деген қызығушылығын арттыру.Құрал - жабдықтар: [З] дыбысына арналған заттық суреттер, гүл, көбелектер, компьютер.Сабақ барысыІ. Ұйымдастыру – дайындық кезеңі1. Ұйымдастыру кезеңі- Бүгін қандай тамаша күн!- Сәлеметсіздер ме!!!2. Мимикалық жаттығулар- Мына заттарды жедік деп елестетейік:Қышқыл лимонТәтті конфетАщы бұрышТәтті, шырынды алма- Аталған заттарды жеген кезде түрінің қалай өзгеретіндігін көрсетеді.- Біз сенімен қай дыбысты дұрыс және әдемі етіп айтып үйреніп жүрміз?- З дыбысынІІ. Негізгі кезең1. Артикуляциялық жаттығулар«Дуал» жаттығуыЖоғарғы және астыңғы тістерді көрсетіп қиналмай жымию«Жалпақ тіл» жаттығуы Ауызды кішкене ашып, жымиып, жалпақ тілді астыңғы ерінге қою керек. Бірден беске – оңға дейін санап осы қалыпта ұстау керек.«Сағат» жаттығуыТілді ауыз қуысынан шығарып, оңға, солға қимылдату керек.«Жоғары - төмен» жаттығуы«Пя – пя - пя» жаттығуыАуызды ашып, тілді төменгі ерінге қойып, «пя – пя – пя.....» деп айтқызу. Ауызды ашып тұрып тілді жалпақ күйінде бірден беске – оңға дейін санап, ұстап тұру.«Тісімізді тазалайық» жаттығуы. Ауызды кішкене ашып, жымиып тістерді көрсету керек. Тілдің ұшын оңға – солға, жоғары – төмен жылжытып «астыңғы тістерді тазалаймыз».Бала артикуляциялық жаттығуларды орындайды.2. Тыныс алу жаттығуыБарлық іс – әрекеттер компьютермен көрсетіледі.- Орман сондай әдемі.- Мыналар нелер?- ГүлдерОған не қонып түр?- Көбелектер«Көбелекті ұшыр» жаттығуы«Гүл» жаттығуыТыныс алу жаттығуларын орындайды.3. Дыбысқа артикуляциялық сипаттама- Осы кезде Диего тембіршекті таппай қалады. Диегоға тембіршекті табуға көмектесеміз бе? Орманда келе жатқан кезде Диегоның алдынан сынып қалған бұтақ кездеседі. Оны орнына қоюға көмектесейік.- Маса қалай дыбыс шығарады?- З – з – з – з – з- З дыбысын айтқан кезде ерніміз, тісіміз, тіліміз қандай қалыпта болады?- Айнаға қарап айтып көрейік.- З дыбысы қандай дыбыс?- Дауыссыз дыбыс.- Ол қалай айтылады?- Созылмай айтылады. Кедергіге ұшырайды.- Қандай текшемен белгілейміз?- Көк түспен белгілейміз.4. Дыбысты жеке айтуға машықтандыру- «Мен бастаймын, сен аяқта» ойыныБала З дыбысын қосып, сөзді аяқтайды.- Қа... зЖа... зПия... зҰста.. зҚора... зСәбі... з5. Дыбысты буындарда айтуға машықтандыру- Көлшіктен өту үшін мына буындарды оқып, қайталайық.Бала буындарды қайталайды.За – зо – зу – зұАз – оз – уз – ұзЗа – за – заЗо – зо – зоЗу – зу – зуАз – аз – азУз – уз – узІз – із – ізАза – озоУзу – ыза6. Сергіту сәті- Орманда жел тұрды. Қане екеуміз бірге тұрып, көрсетейік.Бала мұғаліммен бірге орындайды.- Жел уледі у - у - уҚұйын келіп биледі зу - зу - зуҚатты, қатты жел соқты гу - гуЖапырақтар қол соқты ду - дуБилеп кетті қалтырап пах – пах7. Дыбысты сөздерде айтуға машықтандыру- Көпірден өту үшін суреттерді атап, з дыбысының бар жоғын анықтайық.- Суреттерді дұрыс атап, З дыбысының бар жоғын анықтайды.8. Дыбысты сөз тіркесінде айтуға машықтандыру- Осы сөздерге сипаттама бер.Мысалы: терезе қандай? – таза терезе- Бала сөздерге сипаттама бере отырып, сөз тіркесін құрайды.9. Дыбыстық талдау жасау- Орманнан қайту үшін поездға міну керек. Суреттерді атап, дыбыстық талдау жасау.- ҚарбызЗымыранҚазан сөздеріне дыбыстық талдау жасап, сәйкес вагондарға орналастырады.ІІІ. Қорытынды кезең1. Қорытынды- Бүгінгі сабақта қай дыбысты дұрыс айтып үйрендік?- З дыбысын айтып үйрендік.З дыбысын айтқан кезде ерніміз, тісіміз, тіліміз қандай қалыпта болады?З дыбысы қандай дыбыс?Бала сұрақтарға өздігімен жауап береді.- Жарайсыңдар! Сендер бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстыңдар!2. Оқушыларды бағалау- Сау болыңдар!
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2019
442
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













