Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Қазына аралына саяхат" ересек тобында ашық сабағы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі ортанғы топ
Конспект организованной учебной деятельности в средней группе
Тәрбиеші/Воспитатель: Василенко М.Ю.
Білім беру саласы/Образовательная область: Біріктіру сабағы. Қатынас – тіл дамыту, көркем әдебиет. Таным – ҚМҰҚ, жаратылыстану. Әлеуметтік орта – қошаған ортамен таныстыру. Денсаулық.
Тақырыбы/Тема: Қазына аралына саяхат.
Мақсаты/Цель:
1. Оқыту-обучающая: Сурет бойынша жеке тәжірибесінен шағын әңгіме құрастыра білуді қалыптастыру; мнемотаблица бойынша сипаттама әңгіме құрастыра білуді қалыптастыру. Өлеңдерді жатқа оқу іскерлігін жетілдіру; 5 шегінде санау (тура, кері есеп), жиын заттарын салыстыру, олардың теңдігін, теңдігін анықтау жұп құрастыру негізінде.
2. Дамытушылық-развивающая: Тану білімдерін, және геометриялық пішіндер туралы түсініктерін кеңейту. Үй және жабайы жануарлар туралы, су туралы, эксперименттер арқылы түсініктерді кеңейту. Есте сақтау, көру қабылдауын назар дамыту.
3. Тәрбиешілік-воспитательная: Ұжымшылдық, достық қарым-қатынас сезімін тәрбиелеу.
Ресурстармен қамтамасыз ету/Ресурсное обеспечение/: кеме, интерактивті тақта, хат, презентация, жалаулар, пошташы костюмі, сандық, қазына, тәжірибеге керекті заттар, тақия.
Алдын ала жұмыс /Предварительная работа/: тәжірибені өткізу, «Кім қайда тұрады» дидактикалық ойыны, өткен сабақтарды қайталау. сандар туралы тақпақтарын жаттату.
Сөздік жұмыс /Словарная работа/: үй жануарлары, жабайы жануарлар, үлкен, кішкентай.
Полилингвальді қарым – қатынасты игеру / полингвальный компонент/: Сәлеметсіз бе! Здравствуйте! Good morning! Жануарлар – animals – животные. Сандар – numbers – числа. Пішіндер – shapes – фигуры.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы/
Ход организованной учебной деятельности.
1.Ұйымдастырушылық кезеңі/организационный момент:
Побуждение ребёнка к процессу деятельности
Балалар саппен кіреді.
Шеңберге тұрып қонақтармен үш тілде амандасу.
-
Балалар бүгін бізге қонақтар келді. Қонақ апайларға жылы лебізімізді білдіріп амандасып алайық.
-
Сәлеметсіз бе! Здравствуйте! Good morning!
-
Ал қазір бір-бірімен амандасайық!
Шаттық шеңбері:
Армысың шапағатты күн ана!
Армысың қайырымды аспан ана!
Армысың мейірімді жер ана!
Құт дарыт, бар әлемді жарылқа!
Здравствуй, солнце золотое!
Здравствуй, небо голубое!
Здравствуй, ветер ветерок!
Здравствуй, мой дружок!
Good morning golden sun!
Good morning blue sky!
Good morning easy wind!
Good morning all my friends!
-
How are you?
Ответы детей.
2. Негізі бөлімі/основная часть:
Ориентирование детей на разрешение проблем
Сюрприздік сәті.
Пошташы хат әкеледі.
Пошташы: Сәлеметсіздер ме, балалар, қонақтар. Мен сендерге хат әкелдім.
-
Ой, балалар, мынау не?
Балалардың жауаптары.
-
Қазір мен сендерге оқып беремін.
Хат.
«Қымбатты балалар! Мен білім пиратым. Менің атым – Флинт! Сендердің ғажайыпты жақсы көретіндеріңді білемін. Сондықтан сендерді ғажайып аралыма қонаққа шақырамын. Бірақ алдарыңда түрлі сынақтар болады, сынақтан өтсеңдер менің қымбат қазынама ие боласыңдар!»
-
Сендер саяхатқа баруға жақсы көресіңдер ме?
-
Ал немен баруға болады?
Балалардың жауаптары.
-
Дұрыс, біз кемемен жүземіз. Кемеге отырыңдар, жалауларды алыңдар. АҚ ЖОЛҒА!
Балалар музыкамен кемеде жүзіп бара жатыр.
1. Балалар «Білім» аралына жүзіп келеді.
-
«Көктем» сурет бойынша жұмыс.
Мақсаты: Көктем туралы білемдерін бекіту. Сұрақтарға жауап беру. Сөйлем құрастыруға үйретуге жалғастыру. Тіл дамыту.
-
Қазір бізде қай жыл мезгілі?
-
Көктемнің айлары қандай?
-
Қазір қандай ай?
-
Көктемде ауа райы қандай болады?
-
Құстар не істейді?
-
Жануарлар не істейді?
-
Далада не өседі?
-
Балалар не істейді?
Екі бала мәтін бойынша сөйлем құрастырады.
Көктем.
Көктем келді. Көктем айлары: наурыз, сәуір, мамыр. Қазір сәуір айы. Көктемде күн жылынады, жаңбыр жауады, жел соғады. Құстар жылы жақтан ұшып келеді. Жануарлар оянады. Далада бәйшешек, шөп өседі. Балалар далада ойнайды.
-
«Кім қайда тұрады?» дидактикалық ойыны.
Мақсаты: Үй және жабайы жануарлар айырмашылықтарын білу. Мнемокесте бойынша жануарларды сипаттау. Тіл дамыту.
-
Жануарлар туралы тақпақтары.
Мақсаты: Сөздік қорын байыту.
Ақ қоян- ау, ақ қоян,
Ұзын құлақ сақ қоян.
Қаша берсең орманға,
«Қорқағым» деп ат қоям.
Көк сиыр бұзау тұғанда,
Қамап қойдық қораға.
Көк сиыр тұрды мөңіреп,
«Қайда менің балам», деп.
«If you happy!» сергіту сәті.
Мақсаты: балаларға қозғалуға, демалуға мүмкіндік беру.
2. Балалар «Сандарград» аралына жүзіп келеді.
1. «Сан бойынша қатар тұр!» дидактикалық ойыны.
Мақсаты: 1-ден 5-ке дейін санау қабілетін күшейту. Реттік, тұра және кері санау дағдысын қалыптастыру.
2. «Салыстыр» дидактикалық ойыны.
Мақсаты: жиын заттарын салыстыру, олардың теңдігін, теңдігін анықтау жұп құрастыру негізінде.
3. «Ғажайып пішіндер» дидактикалық ойыны.
Мақсаты: геометриялық пішіндердің атауларын, көлемін, түстерін туралы білімін пысықтау; талдау және салыстыра алу қабілетін арттыру; реттілікті сақтай білуге тәрбиелеу.
-
Балалар «Ойын» аралына жүзіп келеді.
«Тақия тастамақ» қазақ халқының қимылды ойын.
Мақсаты: балалардың зейінің дамыта отырып,жылдамдыққа үйрету.
Ойын шарты: Тәрбиеші балаларды шеңбер бойына тұрғызады, әуен ойнап тұрады. Тәрбиеші тақияны алып балалардың артында жүреді. Әуен тоқтағанда екі баланың ортасына тастайды. Балалар орнынан тұрып, шеңбер бойымен бір-біріне қарама-қарсы жүгіреді. Тақияны кім алса, сол женімпаз.
«Аспаймын, саспаймын
Ойында тастаймын.
Ешкімге білдіртпей
Тақия тастаймын!»
-
Балалар «Тәжірибе» аралына жүзіп келеді.
Мақсаты: Су туралы түсініктерін қалыптастыру. Сумен тәжірибе жасауға қызығушылығын арттыру.
Жалт – жұлт еткен,
Жылғадан өткен
Бұл не (Су)
В морях и реках обитает,
Но часто по небу летает.
А наскучит ей летать,
На землю падает опять. (Вода)
Флинттан аудиожазба.
«Балалар, сендер менің бүкіл тапсырмаларымды орыңдадыңдар! Жарайсыңдар! Мен сендерге өз қазынамды беремін».
Тәрбиеші Флинттің кемесінен қазынаны алым, балаларға көрсетеді.
Сандықтан балаларға қазына үлестіреді.
3. Қорытынды/итоговая часть:
- Бүгін біз сендермен қайда болдық?
- Немен жүздік?
- Қандай тапсырмалар болды?
- Не ұнады?
- Осымен, біздің сабағымыз аяқталды.
Кемеге отырып, балабақшаға жүзіп келеміз. Флинттің қазынасын топта аласыңдар.