Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім:

    Кинематика

    Педагогтің аты-жөні

    Курбанбаева Салтанат

    Күні:


    Сынып: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қисықсызықты қозғалыс кинематикасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    10.1.1.9. Қисықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қисықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлығы үшін: Қисықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қисықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы:

    (5-7 мин)


    -Оқушылармен амандасу;

    -Сынып оқушыларын түгелдеу;


    Оқушыларды `` Castlots`` бойынша 4 топқа бөлемін.

    1 топ: Вектор

    2 топ: Қозғалыс

    3 топ: Материялық нүкте

    4 топ: Период

    «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру;

    1. Еркін түсу дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Дененің еркін түсуінің мәні неде?

    3. Еркін түсу үдеуі дегеніміз не?

    4. Теңүдемелі қозғалыс жылдамдығы графигінің бірқалыпты қозғалыс графигінен айырмашылығы неде? 5.Үдеу дегеніміз қандай физикалық шама?


    «Ой қозғау» әдісі арқылы берілген суреттерге қарап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

    Бұл үш сурет нені біріктіріп тұр деп ойлайсыздар?

    Қозғалыстың қай түріне жатады?

    Өткен тақырыпқа қандай байланысы бар?

    https://leroymerlin.ru/product/chasy-nastennye-minimalizm-30-sm-82481042/?utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

    Мұғаліммен амандасады;


    Оқушылар өз топтары бойынша топтасады;


















    Көрсетілген суреттерге қарап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.




    ҚБ мадақтау





    ҚБ мадақтау












    ҚБ: үш шапалақ




    http://castlots.org/

    Сабақтың ортасы:

    35 мин




































    Бекіту тапсырмасы

    Оқушыларға видео материал көрсетіліп, сол бойынша әр топқа «Wordwall» платформасынан «сұрақтар қоржыны» тапсырмасы беріледі. (кітаппен жұмыс)

    "Карусель" әдісі топтарға сұрақтар таратылады, оқушылар сол бойынша сұраққа жауап береді және сұрақтар аяқталғанша басқа топқа береді.


    «Бас қатырғы» әдісі

    Жұптық жұмыс

    1есеп

    Диаметрі 0,8 м тұрақты жылдамдықпен қозғалып, 8 с уақыт аралығында 4 м қашықтыққа жылжыды.

    а) Асфальт төсегіш роликтің радиусы неге тең?

    б) Роликтің айналу жылдамдығын табыңыз.

    в) Роликтің бұрыштық жылдамдығы?


    2есеп

    Кофе тартқыштың электр қозғалтқышының бөлшегі уақыт аралығында 3с-та 15 айналым жасайды. Біліктің біркелкі айналу жиілігін анықтаңыз.


    «Зерттеушілік конференциясы» әдісі

    Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

    Париж карусель дөңгелегі (фр. Roue de Paris) - паромның ең үлкен мобильді дөңгелектерінің бірі. Биіктігі - 60 метр. Диаметр — 112 м.Ол тұрақты іргетасты қажет етпейді, өйткені 40 000 литр су құйылған балласты резервуарлар тұрақтылықты қамтамасыз етеді. Бұл доңғалақ алғаш рет Парижде Миллениум мерекесі қарсаңында орнатылды. 2003 жылы доңғалақ Бирмингемге ауыстырылды, онда ол келесі жылдың ақпанына дейін болды, содан кейін ол Манчестерге ауыстырылды. Осыдан кейін доңғалақ Еуропа құрлығына қайта оралды. 2005 жылдың жазында ол Амстердамға орнатылды.

    1. Карусельдің айналу кезіндегі қозғалыс түрі қандай?

    https://3dbaza.com/ru/koleso-obozreniya-319964

    а) түзусызықты

    ә) қисықсызықты

    б) шеңбер бойымен қозғалыс

    в) теңайнымалы қозғалыс

    д) ілгермелі қозғалыс

    2. Центрге тартқыш үдеудің формуласын жаз.

    3. Доңғалақтың радиусын анықта.

    4. Айнымалы доңғалақтың 0,2 м/c

    ац - ?

    5. Бұрыштық жылдамдықты анықта.


    «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі

    1. Траектория түріндегі механикалық қозғалыс қандай?

    а) түзу және қисық сызықты

    б) біркелкі және біркелкі емес

    в) аударма, айналмалы және тербелмелі

    2. Материалдық нүкте шеңбер бойымен бір толық айналымнан өтетін уақыт қалай аталады?

    а) айналу жиілігі

    б) айналу периоды

    в) бұрыштық жылдамдық

    3. Материалдық нүктенің жылдамдық векторы біркелкі айналу кезінде қозғалмайтын координаттар жүйесіне қатысты қалай бағытталған?

    а) айналу жазықтығына перпендикуляр

    б) айналу ортасына радиус бойынша

    в) айналу жағына қарай траекторияға қатысты тангенс бойынша

    4. Мопед тебуші 25 м жолды 18 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтсе, оның центргне тартқыш үдеуі неге тең?

    а) 6 м/с2

    б) 4 м/с2

    в) 5 м/с2

    5. Қисық сызықты қозғалыс-бұл траекториясы механикалық қозғалыс:

    а) еркін үдеумен және еркін жылдамдықпен қисық сызықтар

    б) тұрақты үдеумен және тұрақты жылдамдықпен қисық сызықтар

    в) еркін үдеумен және еркін жылдамдықпен түзу сызықтар

    Әрбір топ өз тобы бойынша қисықсызықты қозғалыс кинематикасын өз сөздерімен түсіндіреді.





    «Бас қатырғы» әдісі бойынша оқушылар бір-бірімен жұптық жұмыс жасайды, есептер шығарады.






















    Оқушылар берілген жабық және ашық тапсырмаларға жауап береді









































    Бекіту тапсырмасы бойынша дұрыс жауабын табады





























    ҚБ мұғалімнің бағалау


    ҚБ мадақтау






    Дескриптор:

    -Радиустың формуласын жазады 1б

    -Радиусын есептейді 1б

    -Айналу жылдамдығының формуласын жазады 1б

    -Мәнін есептейді 1б

    -бұрыштық жылдамдықтың формуласын жазады 1б

    -мәнін есептеп табады 1б

    Дескриптор:

    -жиіліктің формуласын жазады 1б

    -мәнін есептеп табады 1б






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Курбанбаева Салтанат Аманкелдіқызы
    29 Мамыр 2023
    596
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қисықсызықты қозғалыс кинематикасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қисықсызықты қозғалыс кинематикасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Функционалдық сауаттылық тапсырмалары
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім:

    Кинематика

    Педагогтің аты-жөні

    Курбанбаева Салтанат

    Күні:


    Сынып: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қисықсызықты қозғалыс кинематикасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    10.1.1.9. Қисықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қисықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлығы үшін: Қисықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қисықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы:

    (5-7 мин)


    -Оқушылармен амандасу;

    -Сынып оқушыларын түгелдеу;


    Оқушыларды `` Castlots`` бойынша 4 топқа бөлемін.

    1 топ: Вектор

    2 топ: Қозғалыс

    3 топ: Материялық нүкте

    4 топ: Период

    «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру;

    1. Еркін түсу дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Дененің еркін түсуінің мәні неде?

    3. Еркін түсу үдеуі дегеніміз не?

    4. Теңүдемелі қозғалыс жылдамдығы графигінің бірқалыпты қозғалыс графигінен айырмашылығы неде? 5.Үдеу дегеніміз қандай физикалық шама?


    «Ой қозғау» әдісі арқылы берілген суреттерге қарап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

    Бұл үш сурет нені біріктіріп тұр деп ойлайсыздар?

    Қозғалыстың қай түріне жатады?

    Өткен тақырыпқа қандай байланысы бар?

    https://leroymerlin.ru/product/chasy-nastennye-minimalizm-30-sm-82481042/?utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

    Мұғаліммен амандасады;


    Оқушылар өз топтары бойынша топтасады;


















    Көрсетілген суреттерге қарап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.




    ҚБ мадақтау





    ҚБ мадақтау












    ҚБ: үш шапалақ




    http://castlots.org/

    Сабақтың ортасы:

    35 мин




































    Бекіту тапсырмасы

    Оқушыларға видео материал көрсетіліп, сол бойынша әр топқа «Wordwall» платформасынан «сұрақтар қоржыны» тапсырмасы беріледі. (кітаппен жұмыс)

    "Карусель" әдісі топтарға сұрақтар таратылады, оқушылар сол бойынша сұраққа жауап береді және сұрақтар аяқталғанша басқа топқа береді.


    «Бас қатырғы» әдісі

    Жұптық жұмыс

    1есеп

    Диаметрі 0,8 м тұрақты жылдамдықпен қозғалып, 8 с уақыт аралығында 4 м қашықтыққа жылжыды.

    а) Асфальт төсегіш роликтің радиусы неге тең?

    б) Роликтің айналу жылдамдығын табыңыз.

    в) Роликтің бұрыштық жылдамдығы?


    2есеп

    Кофе тартқыштың электр қозғалтқышының бөлшегі уақыт аралығында 3с-та 15 айналым жасайды. Біліктің біркелкі айналу жиілігін анықтаңыз.


    «Зерттеушілік конференциясы» әдісі

    Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

    Париж карусель дөңгелегі (фр. Roue de Paris) - паромның ең үлкен мобильді дөңгелектерінің бірі. Биіктігі - 60 метр. Диаметр — 112 м.Ол тұрақты іргетасты қажет етпейді, өйткені 40 000 литр су құйылған балласты резервуарлар тұрақтылықты қамтамасыз етеді. Бұл доңғалақ алғаш рет Парижде Миллениум мерекесі қарсаңында орнатылды. 2003 жылы доңғалақ Бирмингемге ауыстырылды, онда ол келесі жылдың ақпанына дейін болды, содан кейін ол Манчестерге ауыстырылды. Осыдан кейін доңғалақ Еуропа құрлығына қайта оралды. 2005 жылдың жазында ол Амстердамға орнатылды.

    1. Карусельдің айналу кезіндегі қозғалыс түрі қандай?

    https://3dbaza.com/ru/koleso-obozreniya-319964

    а) түзусызықты

    ә) қисықсызықты

    б) шеңбер бойымен қозғалыс

    в) теңайнымалы қозғалыс

    д) ілгермелі қозғалыс

    2. Центрге тартқыш үдеудің формуласын жаз.

    3. Доңғалақтың радиусын анықта.

    4. Айнымалы доңғалақтың 0,2 м/c

    ац - ?

    5. Бұрыштық жылдамдықты анықта.


    «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі

    1. Траектория түріндегі механикалық қозғалыс қандай?

    а) түзу және қисық сызықты

    б) біркелкі және біркелкі емес

    в) аударма, айналмалы және тербелмелі

    2. Материалдық нүкте шеңбер бойымен бір толық айналымнан өтетін уақыт қалай аталады?

    а) айналу жиілігі

    б) айналу периоды

    в) бұрыштық жылдамдық

    3. Материалдық нүктенің жылдамдық векторы біркелкі айналу кезінде қозғалмайтын координаттар жүйесіне қатысты қалай бағытталған?

    а) айналу жазықтығына перпендикуляр

    б) айналу ортасына радиус бойынша

    в) айналу жағына қарай траекторияға қатысты тангенс бойынша

    4. Мопед тебуші 25 м жолды 18 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтсе, оның центргне тартқыш үдеуі неге тең?

    а) 6 м/с2

    б) 4 м/с2

    в) 5 м/с2

    5. Қисық сызықты қозғалыс-бұл траекториясы механикалық қозғалыс:

    а) еркін үдеумен және еркін жылдамдықпен қисық сызықтар

    б) тұрақты үдеумен және тұрақты жылдамдықпен қисық сызықтар

    в) еркін үдеумен және еркін жылдамдықпен түзу сызықтар

    Әрбір топ өз тобы бойынша қисықсызықты қозғалыс кинематикасын өз сөздерімен түсіндіреді.





    «Бас қатырғы» әдісі бойынша оқушылар бір-бірімен жұптық жұмыс жасайды, есептер шығарады.






















    Оқушылар берілген жабық және ашық тапсырмаларға жауап береді









































    Бекіту тапсырмасы бойынша дұрыс жауабын табады





























    ҚБ мұғалімнің бағалау


    ҚБ мадақтау






    Дескриптор:

    -Радиустың формуласын жазады 1б

    -Радиусын есептейді 1б

    -Айналу жылдамдығының формуласын жазады 1б

    -Мәнін есептейді 1б

    -бұрыштық жылдамдықтың формуласын жазады 1б

    -мәнін есептеп табады 1б

    Дескриптор:

    -жиіліктің формуласын жазады 1б

    -мәнін есептеп табады 1б






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Философия Тест 11 сынып
    29.05.2023
    596
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Курбанбаева Салтанат Аманкелдіқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации