Сабақтың
басы
|
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу.
2. Психологиялық
ахуал
Балалар бір-біріне жақсы көңіл
күй тілейді.
3. Ширату. «Миға шабуыл»
тәсілі
«Бауыржан», «Бақытжан»
тобы. Оқушылар бір-біріне
қарама-қарсы отырады. «Бауыржан» қозғала жүріп, «Бақытжан» «Ұшқан
ұя» шығармасы бойынша сұрақтар қояды.
|
Интербел
сенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
|
|
1-тапсырма Топтық
жұмыс
– Әңгіме неліктен «Ұшқан ұя» деп
аталған?
Халық батырының ақыл ай- ойынан , ақын жанды
шабытынан сұрапыл жылдарда туған, қазірде халықтық мұраға
айналған қанатты сөздері де мол: Отан үшін отқа түс
–күймейсің, Намысты нанға сатпа, Арлы адам ардақты т.б .Мақал –
мәтелдердің қолдану ерекшелігі.қос сөздер, антоним, омоним,
көркемдегіш – бейнелеуіш тәсілдер,теңеу,эпитет, портрет,метонимия,
синекдоха шығармадағы көркемдік ерекшеліктерін
табу
Бүгін даңқты қолбасшы,
әскери қайраткер, жазушы, Кеңес Одағының Батыры, Қазақстан
Республикасы Мемлекеттік сыйлығының лауреаты Бауыржан Момышұлының
туған күні. Назарларыңызға тілге жүйрік, сөзге шешен хас батырдың
қанатты сөздерін ұсынамыз. БАСЫ 1. Өз ұлтын сыйламау, оны мақтаныш
етпеу – сатқындықтың белгісі. 2. Ел дегенде еміреніп, жұрт дегенде
жүгініп қызмет еткін! 3. Отан үшін отқа түс – күймейсің. 4.
Опасызда Отан жоқ. 5. Елсіз ер болмайды, жұртсыз жігіт болмайды. 6.
Өтіріктің балын жалап тірі жүргенше, шындықтың уын ішіп өлген
артық! 7. Ерлік – табиғат сыйы емес, саналы әскери тәрбиенің
жемісі, Отан алдындағы қасиетті парызыңды орындау үшін адамзаттың
ең асыл сезімімен жігерленіп, өзіңді саналы түрде қауіп-қатерге бас
тігуге мәжбүр етудің нәтижесі. 8. Адамды бұзатын
не? Тағы да сол – атақ, ақша, арақ. Осы үшеуі. Төртіншісі әйел
демеймін. Алғашқы үшеуінің буына бөртіп, әйелдерді біз – еркектер
бұзамыз.
Дескриптор:
3-тапсырма
Екі үзіндінің біреуін таңдап,
ондағы маңызды эпизодты көшіріп жазып, кесте бойынша негіздеме
жаса.
Дескриптор:
- шығармадан үздік эпизодты
анықтайды;
-3 дәлел
келтіреді;
- 3 дәлелді 3 фактімен
дәйектейді.
|
|