Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||
Пәні: |
|
||||||||||||||
Бөлім: |
6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан |
||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы Қазақстан аумағындағы саяси процестер. Зерттеу сұрағы: X ғасыр - XIII ғасырдың басында саяси карта қаншалықты өзгерді? |
||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау 6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау |
||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар қазақ жерінде құрылған мемлекеттерге қатысты саяси үдерістерді түсінеді және мемлекеттерді картадан көрсетеді. X-XIII ғасырларда қоғамдық өмірдегі орын алған өзгерістерді және бұл өзгеріске әсер еткен факторларды қарастырады. |
||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Бастапқы стимул. Оқушыларды тақырыпқа қызықтыру үшін уақыт сызығын көрсетіп, болжау жасату. Сабақтың тақырыбы және мақсаттары, бағалау критерийлерімен таныстыру. Сабақтың кілт сөздерімен жұмысдамыған орта ғасырлар, Ұлы Жібек жолы, Қарахан, Қыпшақ, Дешті Қыпшақ, Жалайыр, Керейт, Найман, Ислам діні, Сәулет өнері. М Қысқаша шолу.Оқушыларға дамыған орта ғасырлардың саяси картасын көрсету. Картадан Қарахан мемлекеті, Қыпшақ хандығы, наймандар, керейіттер, жалайырлардың аумақтарын, Ұлы Жібек жолының тармақтарын көрсетіп, мемлекеттер тарихына қысқаша шолу жасау. |
Әр оқушыға бір кілт сөзден таратылады, ол басқа оқушыларға көрсетпеуі керек.. Кілт сөздерді жазып алуға болмайды, есте сақтап отыру қажет, айтқан кезде ретімен әрі барынша тез айту керек. |
мадақтау |
Слайдтар Орта ғасырлардағы Қазақстан картасы. http://www.tarih-begalinka.kz/kk/history/medieval/maps/ |
|||||||||||
Жаңа білім |
Сабақтың зерттеу сұрақтары: X – XIII ғғ. Қазақстанның саяси картасында қандай өзгерістер болды? Саяси картадағы өзгерістердің себептері неде болды? Ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және қосалқы себептері қандай? Зерттеу мен талдау 1-тапсырма. Х-ХІІІ ғғ. саяси картада қандай өзгерістер болды? Бұл өзгерістердің себептері неде болды? Қай мемлекеттер ыдырап, қандай мемлекеттер құрылды? Қай мемлекеттер сақталды?
2-тапсырма. Әр оқушы мемлекеттердің ыдырау себептері туралы мәтінді таратып, себептердің тізімін құрастыру тапсырмасын беріңіз. Тапсырманы оқушылар флипчартқа орындайды. 1.Қарахан мемлекеті 2.Наймандар, керейіттер, жалайырлар 3. Қарақытайлар 4. Қыпшақ хандығы Орындап болған соң, топтар шеңбер бойынша бір-бірінің жұмыстарымен танысып шығады. IDEA әдісі бойынша X- XIII ғғ. Қазақстан аумағындағы мемлекеттер ыдырауының ортақ себептерін анықтайды
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескрипторлар: Х-ХІІІ ғғ. өмір сүрген 4 мемлекетті атайды. Дамыған орта ғасырларда өмір сүрген 4 мемлекеттің хронологиясынбіледі. Картада дамыған орта ғасырлық 4 мемлекеттің аумағын және астаналарын белгілейді. Дескрипторлар Қарахан / Найман, керейіт, жалайыр/ Қарақытай/ Қыпшақ мемлекеті ыдырауының негізгі бір себебін анықтайды. Қарахан / Найман, керейіт, жалайыр/ Қарақытай/ Қыпшақ мемлекеті ыдырауының қосалқы үш себебін анықтайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. I-ІІт. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.
www.nci.kz Ақпараттық білім ресурстары орталығы. 7 сынып. Қазақстан тарихы. Электронды оқулығы. 2011ж.
Қыпшақтар туралы бейнеролик http://www.youtube.com/watch?v=0FPB_-4i7U4 Бимендиев А. Ш. Қазақстан тарихы мен мәдениетінің үлкен атласы. – Алматы: Abdi company, 2008.
|
|||||||||||
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма: X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы Қазақстан аумағындағы саяси процестер.
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||
Кері байланыс |
1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
|
|||||
Бөлім: |
6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы Қазақстан аумағындағы саяси процестер. Зерттеу сұрағы: X ғасыр - XIII ғасырдың басында саяси карта қаншалықты өзгерді? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау 6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
X-XIII ғасырларда қоғамдық өмірдегі орын алған өзгерістерді және бұл өзгеріске әсер еткен факторларды қарастырады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Миға шабуыл. Ерте орта ғасырларда өмір сүрген мемлекеттердің ыдырау себептері неде еді? Дамыған орта ғасырлармен қандай сабақтастықты байқаймыз? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
мадақтау |
карта Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |