МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2023
208
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Алматы облысының денсаулық сақтау басқармасы» ММ-ң ШЖҚ «Талғар жоғары медициналық колледжі» МКК


ГКП на ПХВ «Талгарский высший медицинский колледж» ГУ «Управление здравоохранения Алматинской области»

Қысқа мерзімді жоспар




Білім беру ұйымының атауы




Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сөйлеу мәдениеті. Кітап – білім бұлағы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

Ғаламдық мәселелерді мәтіндегі ақпаратпен байланыстыра отырып баяндау

Сабақтың мақсаты

Білім алушылар тақырыпқа байланысты ақпаратқа мән бере отырып баяндату

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру













Өткен білімді еске түсіру











Жаңа білім














Бекіту











Кері байланыс

Студенттермен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу









«Ойлан тап »әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы қайталатып сұрау







«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.







"Кім жылдам» әдісі арқылы  тапсырма беру










«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында студенттердің сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Студенттің алған білімін саралай білуге дағдыланады



















Студенттер бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, Әр топ өз орнына отырып сабаққа дайындалады



сұрақ-жауап арқылы студенттер бір- бірінмен пікір талас жасап өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады




Студенттер сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады



жаңа тақырып бойынша  

берілген

тапсырмаларды өздерінің жылжамдықтарын артыра отырып орындайды.





Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім





















Студенттер бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады






Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.







Суденттер сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.







Жарыса ортырып сабақты орындайды






Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр студенттің өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, студенттерді ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Студенттердің оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.





Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан студентке «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыны мадақтау сөзімен ынталандыру





Элекронды оқулық



















































Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!