2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 8 сыныпқа арналған химия пәнінен.аврпапочапт аререп ерарр
Авторы:
10 Мамыр 2023
147
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім

IX-тарау. Химиялық байланыс түрлері

Педагогтің аты-жөні

Оспан Сымбат Жұмабекқызы

Күні


Сыныбы


Сабақтың тақырыбы

Кристалдық тор түрлері

Types of crystal lattice

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.4.3 -заттар қасиеттерінің кристалдық тор типтеріне тәуелділігін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

  • Барлық оқушылар: Оқушылар молекулалық, атомдық және иондық кристалл торлары туралы біледі.

  • Көптеген оқушылар:қосылыстардың кристалдық тор түрлерін ажырата алады;

  • Кейбір оқушылар: заттар қасиеттерінің кристалдық тор типтеріне тәуелділігін түсіндіре алады;

  • - All students: students learn about molecular, atomic and Ionic crystal lattices.

  • - Many students: able to distinguish between crystal lattice types of compounds;

  • - Some students can: explain the dependence of the properties of substances on crystal lattice types;

Тілдік мақсат

Кристалдық тор, аморфты заттар, атомдық, молекулалық, иондық кристалл торлары, кристалдық тор түйіні.

Пәндік лексика мен терминология:

Кристалдық тор- crystal cell

Иондық кристалдық тор- Ionic crystal cell

Молекулалық кристалдық тор-Molecules crystal cell

Атомдық кристалдық тор- Atomic crystal cell

Металдық кристалдық тор- Metallic crystal cell

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Иондық кристал тор....................

Молекулалық кристал тор....................

Атомдық кристал тор......................

Құндылықтарға баулу

- шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

- функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады;

- «Мәңгілік Ел» идеясының индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылығы.

- creative and critical thinking;

- increases functional literacy, the ability to communicate and responsibility;

- The value of the idea of" mangilik El " for economic growth based on industrialization and innovation.

Сабақтың барысы


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

Ұйымдастыру сәті.

Сәлемдесу. Диалог. Сабаққа психологиялық дайындық.

Өткен сабақты пысықтау:

«Фри» әдісі арқылы:

  1. Химиялық байланыстың негізгі түрлері қандай?

  2. Ковалентті байланыс дегеніміз не және оған мысал келтіріңіз

  3. Иондық байланыс дегеніміз не және оған мысал келтіріңіз

  4. Анион деген не?

  5. Катион деген не?

  6. Электртерістілік ұғымына анықтама бер?

  7. Ион қалай пайда болады?

  8. Through the "fries" method:

  9. What are the main types of chemical bonds?

What is a covalent bond and give an example of it

What is an ionic bond and give an example of it

what is an anion?

What is a cation?

define the concept of electronegativity? How is the Ion formed?

-амандасу;

-назарды жинақтау;

- мұғалім қойған сұрақтарға жылдам, әрі дұрыс жауап беру,тапсырмаларды орындайды.



Оқушылар «фрилерде» жазылған сұрақтарды алып, кезекпен жауап береді.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді.

Креативтілігі: оқушылар көрнекіліктерге қызыға отырып, сұрақтарға жауап беруге ұмтылады, қызығушылығы артады.


Қалыптастырушы бағалау:

Мадақтау әдісі «Жарайсың!»


Жаңа сабаққа кіріспе

12 мин


Мұғалімнің түсіндірмесі:

Кристалл тор түрлеріне жеке тоқтала отырып түсіндіреді.

Иондық байланысты қайталаңыз. Модельдерді көрсету арқылы иондық тордың қалай түзілетіндігін түсіндіру. Иондық қосылыстар үшін қосылыстардағы иондардың қатынасын көрсететін формула қолданылатынын оқушылардың түсіндіру. Иондық байланыс күшін және қосылыстардың қасиеттері осыдан шығатынын түсіну.

Teacher's explanation:

The Crystal explains, focusing on the types of lattices separately.

Repeat the ionic bond. Explain how the ion lattice is formed by demonstrating models. Explain to students that for ionic compounds, a formula is used that shows the ratio of ions in compounds. Understanding the ionic bond strength and the properties of compounds follows from this.

Қажет болса оқушылар модельдерді құрастыруға мүмкіндік беру.

Мұғалім оқушылардың жұмыстарын қарап шығып , дұрыстығын тексере отырып бағалайды.

Оқушы жек жұмыс жасайды. Жұмыстарын бір – бірімен алмаса отырып тексеріп бағалау жүргізеді.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Objective: to develop critical thinking in a fast and functional way.

Efficiency: the student's cognitive skills increase. It also shows the student the connection of the lesson with life and allows you to determine the topic and purpose of the lesson.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

10 мин.

2-тапсырма:

Суреттегі кристалдық торларды атаңыздар

Name the crystal lattices in the picture

  1. Оқушылар суреттегі кристалдық торларды атайды.

Дескриптор:

  • Кристалдық тор түріне байланысты тор түйіндерінде қандай бөлшектер болатынын ажырата алады;

Жалпы балл: 5балл

Қалыптастырушы бағалау: Смайлик әдісі

8-сынып оқулығы

Карточкалар






Топтық жұмыс

8 мин


«Фишбоун» әдіс арқылы оқушылар топта жұмыс жасайды.

Жаңа тақырып бойынша 3 топқа топтық жұмыс беріледі.

1 топ Иондық кристалды торлар

2 топ Атомдық кристалдық торлар

3 топ Молекулалық кристалдық торлар

Осы тақырыптар бойынша оқушылар мәтінмен танысады.


Using the "fishbone" method, students work in groups.

Group work is given to 3 groups on a new topic.

Group 1 Ionic crystal lattices

Group 2 atomic crystal lattices

Group 3 Molecular crystal lattices

On these topics, students get acquainted with the text.

Оқушылар дәптерге балықтың қаңқасын сызып, тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

  • Иондық кристалдық тордың қасиетін анықтайды;

  • Атомдық кристалдық тордың қасиетін анықтайды;

  • Молекулалық кристалдық тордың қасиетін анықтайды;

Жалпы балл:8балл

ҚБ: смайликтер арқылы бағалау

Дәптермен жұмыс


Жеке жұмыс

8 мин

4-тапсырма:

Берілген кристалл торы түріне қарап қосылыстағы химиялық

байланыстарды анықтаңыз және қосылыстың қасиеттерін болжаңыз.


Chemical in a compound by looking at a given crystal lattice type

determine the connections and predict the properties of the connection.


Сабақты қорытындылау . Мақсаттарға оралу Қорытындылау бойынша сұрақтар қою.

  • Кристалдық тордың қандай типтері бар?

  • Металдық кристал тор түйіндерінде қандай болшектер орналасқан?

  • Металдарға қандай қасиеттер тән?

Summing up the lesson . Return to goals ask questions on summing up.

C what types of crystal lattice are there?

What are the Boles located in the nodes of the metallic crystal lattice?

What properties are characteristic of metals?


Құрылысына қатысты қосылыстардың өзіне тән қасиетттерін талқылаңыз.

Оқушылар жұмыстарына қарай бір – бірін тексере отырып бағалайды.

Әр заттардың кристалл торларын анықтаңыз, өз жауабыңызды түсіндіреді.





Оқушылар бүгінгі алған білімдерін қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

  • атомдық кристалдарға тән байланыс түрін анықтайды және қасиетін болжайды

  • иондық кристалдарға тән байланыс түрін анықтайды және қасиетін болжайды

  • молекулалық кристалдарға тән байланыс түрін анықтайды және қасиетін болжайды


Жалпы балл: 10балл

Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау

8-сынып оқулығы

Тапсырма бейнеленген карточкалар

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

2 мин.

Үй тапсырмасы:

Оқулықтағы 134-беттегі 4,5 тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс.

Homework:

Completing tasks on page 134 of the textbook 4,5. Work with notebooks.

Рефлексия «Білім қоржыны»

Reflection"basket of knowledge"

Оқушылар үй тапсырмасын дәптерге жазып орындайды.



Оқушылар бү

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!