Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспарлары


      1. сабақ


    Ортақ тақырып: Бөлімше

    Өзім туралы


    1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

    Педагогтің аты-жөні:

    Хұрман Ж.Ө.


    Күні:

    07.10.2022

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Біздің мектебіміз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.2.6 – өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау.

    Сабақтың мақсаты

    • өзіне оқушы ретінде;

    • сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттама бере алады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі.

    Өлең оқиды:

    Соғылды міне, қоңырау,

    Тыныштық енді сақтаймыз. Тапсырмалар қиындау,

    Сәлемдеседі. Тыңдайды.





    Тезірек сабақ бастаймыз. Ерінбейміз біз, достар, Оқушымыз өйткені.






    Оқулық



    Ортасы








    ФТ. ӨЖ. – Балалар, оқулық беттерін қарап шығыңдар, суреттерге назар аударыңдар.

    Қалай ойлайсыңдар, дүниетану сабағында не туралы айтатын боламыз?

    Қайталанып тұраған ұсақ суреттерге назар аударыңдар. Бұлар – шартты белгілер. Олар нені білдіретінін көрейік. 2-беттегі шартты белгілердің мәнін оқиды.

    Ал қазір әрқайсысымыз шартты белгілерді қалай есте

    сақтағанымызды тексерейік. Жеке беттердегі шартты белгілерді көрсетеді

    .





    Оқулық беттерін қарап, суреттерге назар аударады.


    Ойларымен бөліседі.




    Шартты белгілерге назар аударып, танысады.













    Оқулықтың, шартты белгілері




















    Соңы

    Мұғалім «Иә-жоқ» тәсілін

    пайдаланып, «Біздің мектебіміз» ойынын ұйымдастырады.

    Егер тұжырыммен келіссеңдер, екі қолдарыңды да жоғары

    көтеріңдер, келіспесеңдер – төмен түсіріңдер:

    • Мен оқушымын.

    • Мен бірінші сынып оқушысымын.

    • Оқушылар – мектепте сабақ оқитын балалар.

    • Оқушылар форма киеді.

    • Оқушылар мектепте жеке-жеке оқиды.


    «Біздің мектебіміз» ойынын ойнайды.

    Егер тұжырыммен келіссе, екі қолдарын да жоғары көтереді, келіспесе – төмен түсіреді.


    Оқушы дәптері


      1. сабақ


    Ортақ тақырып:

    Бөлімше

    Өзім туралы.

    1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

    Педагогтің аты-жөні:

    Хұрман Ж.Ө.


    Күні:

    14.10.2022

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Менің күн тәртібім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

    мақсаттары

    1.1.2.4 – күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру.

    Сабақтың мақсаты

    • күн тәртібі не екенін түсіндіретін болады;

    • күн тәртібін қалай сақтау керек екендігін анықтайды.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі,

    Сәлемдеседі.


    Https://syzranfok.ru/raz noe/zagadki-pro- rezhim-dnya/


    Мұғалім балаларға сұрақ қояды:

    – Адам сағатты не үшін ойлап тапқан?


    Мұғалім: – Тәуліктің төрт мезгілін ретімен атаңдар.

    Сұраққа жауап береді.

    ФТ. Балалардың

    жауабы: Кешікпеу үшін.

    Әрбір істі уақытында істеу үшін. Уақытты текке өткізбеу үшін. Балалар: Таңертең.

    Күндіз. Кешке. Түнде.

    Қабырға сағаттың суреті.




    Суреттер: таңертеңгі, күндізгі, кешкі, түнгі.


    Ортасы


    Мұғалім: – Күн басталды, ал біз

    күндіз не істейміз? Бұл сұраққа жауап беру үшін шеңбер бойымен тұрамыз. Менің қолымда доп бар. Оны мен шеңбер бойымен ұсынамын. Допты алған адам менің әңгімемді

    жалғастырады. Сонымен мен

    бастаймын: Мектепте сабақ бітті, үйге қайттық, үйде бізді дәмді түскі ас күтеді. Допты ары қарай беремін (оқушы жалғастырады).

    Кеш болды. Ал сендер кешке не істейсіңдер?

    Мен іс-әрекеттеріңді ыммен, сөйлемей, тек қимылмен көрсетуді ұсынамын, мысалы ... (мұғалім бір қимылды көрсетеді, ал балалар оны табады).

    Балалар қимылмен көрсетеді, мұғалім табады.


    Қайталайды.





    Дескриптор

    1. Суреттегі әрекеттер мен олардың уақыттарын қосады.







    Сюжеттік сурет. Балалар сабақта.



























    Соңы

    • Біз сабақта нені үйрендік?

    • Біз бүгін қандай сұрақтарға жауап бердік?

    • Жаңадан нені білдік?

    • Күн тәртібі – еңбек пен демалыс кезектесіп келетіндей етіп уақытты дұрыс бөлу. Күн тәртібін сақтайтын адамның жұмыспен айналысуға да, бой жазуға да уақыты жетеді, күші

    мен денсаулығы да сақталады. Біздің еңбегіміз – оқу. Аз шаршап, сабақты жақсы оқу үшін еңбекті солай

    ұйымдастыру керек.

    Нені үйренгендерін айтып бөліседі.


    Оқушы дәптері













      1. сабақ



    Ортақ тақырып: Бөлімше

    Өзім туралы

    1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

    Педагогтің аты-жөні:

    Хұрман Ж.Ө.


    Күні:

    21.10.2022

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бір аптада неше күн бар?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.2.5 – тәулік уақыты мен апта күндерінің атауларын қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    • апта күндерін атай біледі;

    • аптада жеті күн бар екендігін білетін болады;

    • тәулік мезгілдері мен апта күндерінің атауларын қолдана білетін болады.

    Көптеген оқушылар:

    • апта күндерін дұрыс реттілікпен атай алады;

    • аптада жұмыс және демалыс күндері бар екендігін түсінетін болады.

    Кейбір оқушылар:

    • аптаға, демалыс күндеріне жұмысты қалай жоспарлауға болатынын түсінеді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Мұғалім: – Шатаспа-әңгімені тыңдаңдар.

    Бұл әңгіменің қай жері дұрыс емес екендігін айтыңдар.

    Ертең мен таңертең ерте тұрдым. Жуынып, жаттығу жасаймын, киініп таңғы ас ішуге

    Шатаспа-әңгімені мұқият тыңдап, әңгіменің қай жері дұрыс емес екендігін айтады.





    барамын. Анам таңғы асқа дәмді ботқа




    пісіреді.



    Мен толы тарелка ботқаны жеп алдым.



    Кеше мен мектепке ертерек баруым керек,



    сондықтан соқпақ жолмен жылдам



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    хұрман жанаргүл
    24 Мамыр 2023
    330
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қмж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қмж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қмж 1 сынып дүниетану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспарлары


      1. сабақ


    Ортақ тақырып: Бөлімше

    Өзім туралы


    1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

    Педагогтің аты-жөні:

    Хұрман Ж.Ө.


    Күні:

    07.10.2022

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Біздің мектебіміз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.2.6 – өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау.

    Сабақтың мақсаты

    • өзіне оқушы ретінде;

    • сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттама бере алады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі.

    Өлең оқиды:

    Соғылды міне, қоңырау,

    Тыныштық енді сақтаймыз. Тапсырмалар қиындау,

    Сәлемдеседі. Тыңдайды.





    Тезірек сабақ бастаймыз. Ерінбейміз біз, достар, Оқушымыз өйткені.






    Оқулық



    Ортасы








    ФТ. ӨЖ. – Балалар, оқулық беттерін қарап шығыңдар, суреттерге назар аударыңдар.

    Қалай ойлайсыңдар, дүниетану сабағында не туралы айтатын боламыз?

    Қайталанып тұраған ұсақ суреттерге назар аударыңдар. Бұлар – шартты белгілер. Олар нені білдіретінін көрейік. 2-беттегі шартты белгілердің мәнін оқиды.

    Ал қазір әрқайсысымыз шартты белгілерді қалай есте

    сақтағанымызды тексерейік. Жеке беттердегі шартты белгілерді көрсетеді

    .





    Оқулық беттерін қарап, суреттерге назар аударады.


    Ойларымен бөліседі.




    Шартты белгілерге назар аударып, танысады.













    Оқулықтың, шартты белгілері




















    Соңы

    Мұғалім «Иә-жоқ» тәсілін

    пайдаланып, «Біздің мектебіміз» ойынын ұйымдастырады.

    Егер тұжырыммен келіссеңдер, екі қолдарыңды да жоғары

    көтеріңдер, келіспесеңдер – төмен түсіріңдер:

    • Мен оқушымын.

    • Мен бірінші сынып оқушысымын.

    • Оқушылар – мектепте сабақ оқитын балалар.

    • Оқушылар форма киеді.

    • Оқушылар мектепте жеке-жеке оқиды.


    «Біздің мектебіміз» ойынын ойнайды.

    Егер тұжырыммен келіссе, екі қолдарын да жоғары көтереді, келіспесе – төмен түсіреді.


    Оқушы дәптері


      1. сабақ


    Ортақ тақырып:

    Бөлімше

    Өзім туралы.

    1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

    Педагогтің аты-жөні:

    Хұрман Ж.Ө.


    Күні:

    14.10.2022

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Менің күн тәртібім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

    мақсаттары

    1.1.2.4 – күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру.

    Сабақтың мақсаты

    • күн тәртібі не екенін түсіндіретін болады;

    • күн тәртібін қалай сақтау керек екендігін анықтайды.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі,

    Сәлемдеседі.


    Https://syzranfok.ru/raz noe/zagadki-pro- rezhim-dnya/


    Мұғалім балаларға сұрақ қояды:

    – Адам сағатты не үшін ойлап тапқан?


    Мұғалім: – Тәуліктің төрт мезгілін ретімен атаңдар.

    Сұраққа жауап береді.

    ФТ. Балалардың

    жауабы: Кешікпеу үшін.

    Әрбір істі уақытында істеу үшін. Уақытты текке өткізбеу үшін. Балалар: Таңертең.

    Күндіз. Кешке. Түнде.

    Қабырға сағаттың суреті.




    Суреттер: таңертеңгі, күндізгі, кешкі, түнгі.


    Ортасы


    Мұғалім: – Күн басталды, ал біз

    күндіз не істейміз? Бұл сұраққа жауап беру үшін шеңбер бойымен тұрамыз. Менің қолымда доп бар. Оны мен шеңбер бойымен ұсынамын. Допты алған адам менің әңгімемді

    жалғастырады. Сонымен мен

    бастаймын: Мектепте сабақ бітті, үйге қайттық, үйде бізді дәмді түскі ас күтеді. Допты ары қарай беремін (оқушы жалғастырады).

    Кеш болды. Ал сендер кешке не істейсіңдер?

    Мен іс-әрекеттеріңді ыммен, сөйлемей, тек қимылмен көрсетуді ұсынамын, мысалы ... (мұғалім бір қимылды көрсетеді, ал балалар оны табады).

    Балалар қимылмен көрсетеді, мұғалім табады.


    Қайталайды.





    Дескриптор

    1. Суреттегі әрекеттер мен олардың уақыттарын қосады.







    Сюжеттік сурет. Балалар сабақта.



























    Соңы

    • Біз сабақта нені үйрендік?

    • Біз бүгін қандай сұрақтарға жауап бердік?

    • Жаңадан нені білдік?

    • Күн тәртібі – еңбек пен демалыс кезектесіп келетіндей етіп уақытты дұрыс бөлу. Күн тәртібін сақтайтын адамның жұмыспен айналысуға да, бой жазуға да уақыты жетеді, күші

    мен денсаулығы да сақталады. Біздің еңбегіміз – оқу. Аз шаршап, сабақты жақсы оқу үшін еңбекті солай

    ұйымдастыру керек.

    Нені үйренгендерін айтып бөліседі.


    Оқушы дәптері













      1. сабақ



    Ортақ тақырып: Бөлімше

    Өзім туралы

    1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

    Педагогтің аты-жөні:

    Хұрман Ж.Ө.


    Күні:

    21.10.2022

    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бір аптада неше күн бар?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.1.2.5 – тәулік уақыты мен апта күндерінің атауларын қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    • апта күндерін атай біледі;

    • аптада жеті күн бар екендігін білетін болады;

    • тәулік мезгілдері мен апта күндерінің атауларын қолдана білетін болады.

    Көптеген оқушылар:

    • апта күндерін дұрыс реттілікпен атай алады;

    • аптада жұмыс және демалыс күндері бар екендігін түсінетін болады.

    Кейбір оқушылар:

    • аптаға, демалыс күндеріне жұмысты қалай жоспарлауға болатынын түсінеді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Мұғалім: – Шатаспа-әңгімені тыңдаңдар.

    Бұл әңгіменің қай жері дұрыс емес екендігін айтыңдар.

    Ертең мен таңертең ерте тұрдым. Жуынып, жаттығу жасаймын, киініп таңғы ас ішуге

    Шатаспа-әңгімені мұқият тыңдап, әңгіменің қай жері дұрыс емес екендігін айтады.





    барамын. Анам таңғы асқа дәмді ботқа




    пісіреді.



    Мен толы тарелка ботқаны жеп алдым.



    Кеше мен мектепке ертерек баруым керек,



    сондықтан соқпақ жолмен жылдам



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Тест 2 сынып
    24.05.2023
    330
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    хұрман жанаргүл
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации