қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж 1 сынып дүниетану
Авторы:
24 Мамыр 2023
209
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспарлары


    1. сабақ


Ортақ тақырып: Бөлімше

Өзім туралы


1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Педагогтің аты-жөні:

Хұрман Ж.Ө.


Күні:

07.10.2022

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Біздің мектебіміз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.2.6 – өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау.

Сабақтың мақсаты

  • өзіне оқушы ретінде;

  • сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттама бере алады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі.

Өлең оқиды:

Соғылды міне, қоңырау,

Тыныштық енді сақтаймыз. Тапсырмалар қиындау,

Сәлемдеседі. Тыңдайды.





Тезірек сабақ бастаймыз. Ерінбейміз біз, достар, Оқушымыз өйткені.






Оқулық



Ортасы








ФТ. ӨЖ. – Балалар, оқулық беттерін қарап шығыңдар, суреттерге назар аударыңдар.

Қалай ойлайсыңдар, дүниетану сабағында не туралы айтатын боламыз?

Қайталанып тұраған ұсақ суреттерге назар аударыңдар. Бұлар – шартты белгілер. Олар нені білдіретінін көрейік. 2-беттегі шартты белгілердің мәнін оқиды.

Ал қазір әрқайсысымыз шартты белгілерді қалай есте

сақтағанымызды тексерейік. Жеке беттердегі шартты белгілерді көрсетеді

.





Оқулық беттерін қарап, суреттерге назар аударады.


Ойларымен бөліседі.




Шартты белгілерге назар аударып, танысады.













Оқулықтың, шартты белгілері




















Соңы

Мұғалім «Иә-жоқ» тәсілін

пайдаланып, «Біздің мектебіміз» ойынын ұйымдастырады.

Егер тұжырыммен келіссеңдер, екі қолдарыңды да жоғары

көтеріңдер, келіспесеңдер – төмен түсіріңдер:

  • Мен оқушымын.

  • Мен бірінші сынып оқушысымын.

  • Оқушылар – мектепте сабақ оқитын балалар.

  • Оқушылар форма киеді.

  • Оқушылар мектепте жеке-жеке оқиды.


«Біздің мектебіміз» ойынын ойнайды.

Егер тұжырыммен келіссе, екі қолдарын да жоғары көтереді, келіспесе – төмен түсіреді.


Оқушы дәптері


    1. сабақ


Ортақ тақырып:

Бөлімше

Өзім туралы.

1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Педагогтің аты-жөні:

Хұрман Ж.Ө.


Күні:

14.10.2022

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің күн тәртібім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

мақсаттары

1.1.2.4 – күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру.

Сабақтың мақсаты

  • күн тәртібі не екенін түсіндіретін болады;

  • күн тәртібін қалай сақтау керек екендігін анықтайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі,

Сәлемдеседі.


Https://syzranfok.ru/raz noe/zagadki-pro- rezhim-dnya/


Мұғалім балаларға сұрақ қояды:

Адам сағатты не үшін ойлап тапқан?


Мұғалім: – Тәуліктің төрт мезгілін ретімен атаңдар.

Сұраққа жауап береді.

ФТ. Балалардың

жауабы: Кешікпеу үшін.

Әрбір істі уақытында істеу үшін. Уақытты текке өткізбеу үшін. Балалар: Таңертең.

Күндіз. Кешке. Түнде.

Қабырға сағаттың суреті.




Суреттер: таңертеңгі, күндізгі, кешкі, түнгі.


Ортасы


Мұғалім: – Күн басталды, ал біз

күндіз не істейміз? Бұл сұраққа жауап беру үшін шеңбер бойымен тұрамыз. Менің қолымда доп бар. Оны мен шеңбер бойымен ұсынамын. Допты алған адам менің әңгімемді

жалғастырады. Сонымен мен

бастаймын: Мектепте сабақ бітті, үйге қайттық, үйде бізді дәмді түскі ас күтеді. Допты ары қарай беремін (оқушы жалғастырады).

Кеш болды. Ал сендер кешке не істейсіңдер?

Мен іс-әрекеттеріңді ыммен, сөйлемей, тек қимылмен көрсетуді ұсынамын, мысалы ... (мұғалім бір қимылды көрсетеді, ал балалар оны табады).

Балалар қимылмен көрсетеді, мұғалім табады.


Қайталайды.





Дескриптор

1. Суреттегі әрекеттер мен олардың уақыттарын қосады.







Сюжеттік сурет. Балалар сабақта.



























Соңы

  • Біз сабақта нені үйрендік?

  • Біз бүгін қандай сұрақтарға жауап бердік?

  • Жаңадан нені білдік?

  • Күн тәртібі – еңбек пен демалыс кезектесіп келетіндей етіп уақытты дұрыс бөлу. Күн тәртібін сақтайтын адамның жұмыспен айналысуға да, бой жазуға да уақыты жетеді, күші

мен денсаулығы да сақталады. Біздің еңбегіміз – оқу. Аз шаршап, сабақты жақсы оқу үшін еңбекті солай

ұйымдастыру керек.

Нені үйренгендерін айтып бөліседі.


Оқушы дәптері













    1. сабақ



Ортақ тақырып: Бөлімше

Өзім туралы

1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Педагогтің аты-жөні:

Хұрман Ж.Ө.


Күні:

21.10.2022

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бір аптада неше күн бар?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.2.5 – тәулік уақыты мен апта күндерінің атауларын қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  • апта күндерін атай біледі;

  • аптада жеті күн бар екендігін білетін болады;

  • тәулік мезгілдері мен апта күндерінің атауларын қолдана білетін болады.

Көптеген оқушылар:

  • апта күндерін дұрыс реттілікпен атай алады;

  • аптада жұмыс және демалыс күндері бар екендігін түсінетін болады.

Кейбір оқушылар:

  • аптаға, демалыс күндеріне жұмысты қалай жоспарлауға болатынын түсінеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Мұғалім: – Шатаспа-әңгімені тыңдаңдар.

Бұл әңгіменің қай жері дұрыс емес екендігін айтыңдар.

Ертең мен таңертең ерте тұрдым. Жуынып, жаттығу жасаймын, киініп таңғы ас ішуге

Шатаспа-әңгімені мұқият тыңдап, әңгіменің қай жері дұрыс емес екендігін айтады.





барамын. Анам таңғы асқа дәмді ботқа




пісіреді.



Мен толы тарелка ботқаны жеп алдым.



Кеше мен мектепке ертерек баруым керек,



сондықтан соқпақ жолмен жылдам



Материалды жүктеу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ