Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспарлары
-
сабақ
|
Ортақ тақырып: Бөлімше |
Өзім туралы 1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: Хұрман Ж.Ө. |
|
|||||
|
Күні: |
07.10.2022 |
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Біздің мектебіміз |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.1.2.6 – өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі. Өлең оқиды: Соғылды міне, қоңырау, Тыныштық енді сақтаймыз. Тапсырмалар қиындау, |
Сәлемдеседі. Тыңдайды. |
|
|
||
|
|
Тезірек сабақ бастаймыз. Ерінбейміз біз, достар, Оқушымыз өйткені.
|
|
|
Оқулық |
|
Ортасы |
ФТ. ӨЖ. – Балалар, оқулық беттерін қарап шығыңдар, суреттерге назар аударыңдар. Қалай ойлайсыңдар, дүниетану сабағында не туралы айтатын боламыз? Қайталанып тұраған ұсақ суреттерге назар аударыңдар. Бұлар – шартты белгілер. Олар нені білдіретінін көрейік. 2-беттегі шартты белгілердің мәнін оқиды. Ал қазір әрқайсысымыз шартты белгілерді қалай есте сақтағанымызды тексерейік. Жеке беттердегі шартты белгілерді көрсетеді |
. Оқулық беттерін қарап, суреттерге назар аударады. Ойларымен бөліседі. Шартты белгілерге назар аударып, танысады.
|
|
Оқулықтың, шартты белгілері |
|
Соңы |
Мұғалім «Иә-жоқ» тәсілін пайдаланып, «Біздің мектебіміз» ойынын ұйымдастырады. Егер тұжырыммен келіссеңдер, екі қолдарыңды да жоғары көтеріңдер, келіспесеңдер – төмен түсіріңдер:
|
«Біздің мектебіміз» ойынын ойнайды. Егер тұжырыммен келіссе, екі қолдарын да жоғары көтереді, келіспесе – төмен түсіреді. |
|
Оқушы дәптері |
-
сабақ
|
Ортақ тақырып: Бөлімше |
Өзім туралы. 1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы |
|
|
Педагогтің аты-жөні: Хұрман Ж.Ө. |
|
|
|
Күні: |
14.10.2022 |
|
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің күн тәртібім |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.1.2.4 – күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, |
Сәлемдеседі. |
|
|
|
|
Мұғалім балаларға сұрақ қояды: – Адам сағатты не үшін ойлап тапқан? Мұғалім: – Тәуліктің төрт мезгілін ретімен атаңдар. |
Сұраққа жауап береді. ФТ. Балалардың жауабы: Кешікпеу үшін. Әрбір істі уақытында істеу үшін. Уақытты текке өткізбеу үшін. Балалар: Таңертең. Күндіз. Кешке. Түнде. |
Қабырға сағаттың суреті. Суреттер: таңертеңгі, күндізгі, кешкі, түнгі. |
|
|
Ортасы |
Мұғалім: – Күн басталды, ал біз күндіз не істейміз? Бұл сұраққа жауап беру үшін шеңбер бойымен тұрамыз. Менің қолымда доп бар. Оны мен шеңбер бойымен ұсынамын. Допты алған адам менің әңгімемді жалғастырады. Сонымен мен бастаймын: Мектепте сабақ бітті, үйге қайттық, үйде бізді дәмді түскі ас күтеді. Допты ары қарай беремін (оқушы жалғастырады). Кеш болды. Ал сендер кешке не істейсіңдер? Мен іс-әрекеттеріңді ыммен, сөйлемей, тек қимылмен көрсетуді ұсынамын, мысалы ... (мұғалім бір қимылды көрсетеді, ал балалар оны табады). Балалар қимылмен көрсетеді, мұғалім табады. |
Қайталайды.
|
Дескриптор 1. Суреттегі әрекеттер мен олардың уақыттарын қосады.
|
Сюжеттік сурет. Балалар сабақта. |
|
Соңы |
мен денсаулығы да сақталады. Біздің еңбегіміз – оқу. Аз шаршап, сабақты жақсы оқу үшін еңбекті солай ұйымдастыру керек. |
Нені үйренгендерін айтып бөліседі. |
|
Оқушы дәптері |
-
сабақ
|
Ортақ тақырып: Бөлімше |
Өзім туралы 1.2. Мектеп және мектеп қоғамдастығы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: Хұрман Ж.Ө. |
|
|||||
|
Күні: |
21.10.2022 |
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бір аптада неше күн бар? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.1.2.5 – тәулік уақыты мен апта күндерінің атауларын қолдану. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:
Көптеген оқушылар:
Кейбір оқушылар:
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
Мұғалім: – Шатаспа-әңгімені тыңдаңдар. Бұл әңгіменің қай жері дұрыс емес екендігін айтыңдар. Ертең мен таңертең ерте тұрдым. Жуынып, жаттығу жасаймын, киініп таңғы ас ішуге |
Шатаспа-әңгімені мұқият тыңдап, әңгіменің қай жері дұрыс емес екендігін айтады. |
|
|
||
|
|
барамын. Анам таңғы асқа дәмді ботқа |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
пісіреді. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мен толы тарелка ботқаны жеп алдым. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кеше мен мектепке ертерек баруым керек, |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
сондықтан соқпақ жолмен жылдам |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: хұрман жанаргүлШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз қмж
Тақырып бойынша 11 материал табылды
қмжМатериал туралы қысқаша түсінік
қмж 1 сынып дүниетану
Материалдың қысқаша нұсқасы Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспарлары
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













