МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Еңбек пәні мұғалімдеріне үлгі ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
396
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы

Абылай хан атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Шоинбаева Алия Пазиловна

Сабақтың тақырыбы: Белдемшені модельдеу

Мұғалімніңаты-жөні: Шоинбаева Алия

Күні:25.11.2016 ж

СЫНЫП: 8


Қатысқан оқушылар саны:13


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:


Белдемшені модельдеу технологиясын туралы теориялық ақпарат бере отырып, таңдап алған белдемше фасонын модельдеуге үйрету.

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қиялындағы фасонды қағаз бетіне сурет қып түсіре алады және қиялдай біледі, елестете алады ;

2-деңгей

(қолдану, талдау):


  • Оқушылардың көбісі мынаны орындай аладыодельдеу саласында алған білімдерін дамытып, адам өміріндегі маңызына баға береді;

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


  • Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:

Тақырып бойынша материалды меңгеріп , алған білімін өмірде қолдана алады.

Тілдік мақсат:

Фасон, модельдеу

Ресурстар:

Ресурстар, интерактивті тақта, кестелер, масштабы 1:4 лекало, дайын үлгілер, иллюстрациялы суреттер

Пәнаралық байланыс:

Математика

Алдыңғы оқу:

Қазіргі белдемшенің түрлері және негізгі құрылымы

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

Жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ


Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

Ыстық лебіз.Топтастыру.

Формативті бағалау.


ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

1-деңгей (білу, түсіну):




2-деңгей

(қолдану, талдау):





3-деңгей

(жинақтау, бағалау):



«Менен-сұрақ, сізден-жылдам жауап»

1. Белдемше сызбасының масштабын 1:4 етіп сызу дегеніміз не?

2. Қолдану мақстына қарай киімдер қалай бөлінеді?

3. Киімге қойылатың экономикалық талаптарды айт

4. Өлшем алу үшін қандай құрал қолданамыз ?

5. Белдікті бұйымдарға нелер жатады ?
6. Өлшем алған кезде айналым, көлденең өлшемдер қалай жазылады?

7. Қандай өлшемдер толығымен жазылады?

8. Белдемшенің ең көне элементтерінің бірі не жатады ?

9. ХV ғасырдан бастап готикалық белдемшелері қандай болды?

10. ХVI  ғасырларда бай әйелдердің белдемшелері қандай болды?

11. XVII  ғасырда қандай белдемшелер  көбірек пайда болды?

12. XIX ғасыр басында белдемшелер қандай болды?

13. Белдемше сызбасын сызу үшін қандай өлшемдер қажет?

14. Киім адам тұлғасына қонымды болу үшін не қажет болады?

6-ұпай


ЖАҢА САБАҚ





(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

( Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру); модельдеу -жаңа модельдегі киімдерді шығару, жаңа пішімдерді ойлап табу, бұрынғы киімдерге конструкциялық және әшекейлік сызықтар енгізіп өзгерту. Конструкциялық сызықтар –бөлшектің негізгі пішімін жасайтын және бұйым бөлшектерін қосатын сызықтар болып табылады.

5-ұпай


САБАҚТЫ БЕКІТУ

минут


Топтық жұмыс постер қорғау: өз беттерімен мәтінді оқып танысуға 5 минут, негізгі ойларын плакат бетіне түсіруге 7 мин, қорғауға 8 минут уақыт беріледі.

І топ Модельдеу, конструкциялық, әшекейлік сызықтар .

ІІ топ Киімді модельдеудегі негізгі үш принцип.

ІІІ топ Техникалық модельдеу.

5-ұпай


ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)

Тақырыпты оқу,түсіну.



2-деңгей

(қолдану, талдау):

Белдемше түрлерін салып келу


3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

Белдемше өлшемін қағазға түсіру


БАҒАЛАУ


Критериалды бағалау

35-41 «5», 28-34 «4», 22-27 «3»


КЕРІ БАЙЛАНЫС


Екі жұлдыз бір тілек


Рефлексия



Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?




Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?



Тексерілді:









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!