Сабақтың
басы
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу.
Топқа
бөлу
Word wall
платформасы арқылы:
1.Жұлдыздық шама
нені анықтайды?
2.Жұлдыздар жарық
шығару үшін энергияны қайдан
алады?
3.Асқан жаңа жұлдыз
жарылған соң оның орнында не
қалады?
4.Герцшпрунг-Рассел
диаграмма- сының бас тізбегіндегі жұлдыз- дардың орны неге
тәуелді?
5.Жұлдыздарда қандай
реакцияның есебінен сутек элементінен басқа жеңіл химиялық
элементтер пайда болады?
6.Жұлдыздың түсі
арқылы беткі қабатының температурасын қалай анықтауға
болады?
7.Күн мен Жерді
«қара құрдым» шамасына дейін сығуға бола
ма?
8.Жұлдызға дейінгі
қашықтық қалай анықталады?
9.Жұлдыздардың сөнуі
туралы не айтуға болады?
10.Жұлдыздың беткі
қабатының температурасын қалай анықтауға
болады?
|
Сынып оқушылары 3
топқа бөлінеді.
Оқушылар үй
тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы
|
11 сыныпқа арналған
оқулық, презентация
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
12
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
Жеке
жұмыс
15
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
«Бірге
ойлаймыз»
әдісі
(қосымша
1)
1-топ. Сәйкестендіру
2-топ.Т
диаграммасы
3-топ.Есеп шығару үлгісімен
таныстыру
«Дұрыс, дұрыс
емес» тұжырымдама (қосымша
2)
«Ойлан
тап» (құрылымдық
тапсырма)
(қосымша
3)
Рефлексия. Қызық. Қиын.
Құнды
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу
Үй
тапсырмасы. Тақырыпты қайталау. 2-3
тапсырм
|
Оқушылар топ ішінде
талқылайды. Топ спикерлері топтық жұмысты
қорғайды.
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды. Тақырып бойынша 4 дұрыс, 4 дұрыс емес
тұжырымдама жазады.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды. Көрінерлік, абсолют жұлдыздық шама формулаларына
берілген есептерді
Оқушылар бүгінгі сабаққа
жазбаша кері байланыс
береді.
|
ҚБ: екі жұлдыз,
бір ұсыныс
ҚБ: «сыншы
дос»
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі
арқылы
1-10
балл
|
Постер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
Стикерлр,
кесте
|