Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
8 сынып
Қысқа мерзімді жоспар.
Пәні:География ҰМЖ: 3.3Гидросфера |
Мектеп:№59 жом. Пән мұғалімі: Ералиев Аман Айтбаевич |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: Сынып: 8 |
Қатысқандар саны:27 Қатыспағандар саны:0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Көлдер мен мұздықтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
8.3.3.5- көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Дүниежүзілік және Қазақстанның көлдері мен мұздықтарына сипаттама бере алады Көпшілік оқушылар: Көлдер мен мұздықтардың қалыптасу ерекшеліктерін, әлемдегі ерекше көлдер мен мұздықтарды атай алады және семантикалық картамен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар:Жергілікті жер компаненттерін қамту негізінде Қазақстан көлдері мен мұздықтарының шаруашылық маңызына баға береді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқылым–айтылым:Оқушылар ауызша және жазбаша сөйлеу нормаларын сақтай отырып,өз ойларын жинақы және логикалық сабақтастыққа жеткізе алады. Тыңдалым – жазылым:Оқушылар көл мен мұздыққа қатысты географиялық терминдердің дұрыс айтылуы мен жазылуын,үш тілде аудармасымен жұмыс жасай алатын болады Пән бойынша сөздер мен терминдер: морена, трог, альбедо, глетчер, фирн, наматак |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтары:Қазақстан патриотизм және азаматтық жауапкершілік,құрмет,ынтымақ -тастық,еңбек пеншығармашылық,ашықтық және өмір бойы оқып үйрену және табиғатты қорғауға баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика-көлдер мен мұздықтардың ауданын,тереңдігін өлшейді. Химия - сулардың химиялық қасиеттерін анықтайды Информатика – ғаламтордан ақпараттар алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Гидросфера және оның құрамдас бөліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дерексөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу. Топ ережесін еске салу. Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бірігеді. 1-топ «Каспий» 2-топ «Байкал» 3-топ «Титикака» Психологиялық ахуал қалыптастыру. |
Оқулық, АКТ жұмыс дәптері, топ ережесі, карта, кескін карта, тапсырма конверттері. Бағалау парақшалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 мин |
Білу және түсіну 1-тапсырма. «Жариялау» әдісі бойынша әрбір топ берілген мәтіндерді оқиды, топта талқылайды. (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) 1-топ Көлдердің қалыптасуы және олардың түрлерін сипаттау. 2-топ Мұздықтардың пайда болуы және олардың түрлері. 3-топ Тау мұздықтарының ерекшеліктері.
Дескриптор: 1.Көлдерінің пайда болуын біледі және түрлерін айтады; 2.Мұздықтардың пайда болуын біледі және түрлерін айтады; 3. Тау мұздықтарының пайда болуын біледі, ерекшеліктерін түсіндіреді. Бағалау : Бағдаршамның түстері арқылы топтар бір-бірін бағалайды. 2- тапсырма «Семантикалық карта» әдісі бойынша сәйкестендіру тапсырмасы беріледі .
Дескриптор:
Бағалау:«Бас бармақ» әдісі арқылы өзара топтық бағалау 3-тапсырма. «Серпілген сауал» әдісі бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. 1.Қазақстан көлдерінің шаруашылыққа маңызы. 2.Қазақстан тау мұздықтарының шаруашылыққа маңызы 3.Еліміздегі көлдер мен тау мұздықтарының экологиялық жағдайы
Дескриптор: 1.Қазақстан көлдерінің шаруашылыққа маңызына баға береді. 2.Қазақстан көлдерінің шаруашылыққа маңызына баға береді. 3. Еліміздегі көлдер мен тау мұздықтарының экологиялық жағдайын анықтайды. 4.Экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсынады. Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы өзара топтық бағалау. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
5 мин
|
Сабақты пысықтау.«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
5минут
|
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау- сіз оқушыларғақандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысында саралап оқыта отырып, оқушылардың білімге деген құштарлығын және білімді қабылдау қарқынына негізделген тапсырмалар құрастырдым. 1.Қызығушылығы төмен немесе ойлау дағдысы мұғалімнің көмегін қажет ететін, өзінше тапсырманы орындай алмайтын оқушылар «Жариялау» әдісі бойынша әрбір топ берілген мәтіндерді оқиды, топта талқылайды. 2. Зейіні шоғырлданған, тапсырманы өз бетінше орындай алатын, кейде сыныптастары мен мұғалімнің қолдауына жүгінетін оқушыларға «Семантикалық карта» әдісі бойынша сәйкестендіру тапсырмасы беріледі . 3.Ақыл – ой деңгейінің даму қарқыны жоғары, қосымша ақпараттарды қолдана алатын, ешкімнің көмегіне зәру емес оқушыларға зерттеу дағдысын дамытуға арналған қарапайымнан күрделіге бағытталған «Серпілген сауал» әдісі бойынша берілген сұрақтарға жауап береді, еліміздегі көлдер мен тау мұздықтарының экологиялық жағдайы туралы өз ойларын жеткізеді.
|
Критериалды бағалау кезінде оқушылар алдын ала белгіленген критерийлер мен дескрипторлар бойынша бағаланады. Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын – ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. Кері байланыс сабақтың барысында үздіксіз берілу арқылы оқушылардың жіберген қателіктерін түзетуге көмектеседі. Өзін-өзі бағалау, яғни дайын бағалау парақшаларына стикер жапсыру арқылы бағалайды. Түйінді ойларды қорыта алу мүмкіндіктері, шынайылық, әділ бағалануы ескеріледі.
|
Математика-көлдер мен мұздықтардың ауданын,тереңдігін өлшейді. Химия - сулардың химиялық қасиеттерін анықтайды Информатика – ғаламтордан ақпараттар алады. Оқушыларға жағымды орта әзірлеу, сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. АКТ тиімділігін қолдануға жағдай жасау, техника қауіпсіздігін ескеру.
|
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |