Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні

    Темирбекова Ж Л

    Күні 23.02.2024ж


    Сынып 10

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Геосаясаттың негізгі категориялары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.5.1.2 геосаясаттың негізгі категорияларын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты


    Геосаясаттың негізгі категорияларын мақсатын, міндеттерін,зерттеу нысандарын түсіндіру.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Мұғалім қолайлы психологиялық климат орнату мақсатында оқушыларды шеңберге тұрғызып, бір-бірлеріне тілек білдіртуді ұйымдастырады, сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарымен таныстырады.

    Өткенді қайталау.

    Қалыптастырушы бағалау.

    №1 тапсырма.

    Төменде берілген екі елді мофологиялық ерекшелігі бойынша салыстырыңыз.

    Испания , Боливия

    Өзін-өзі бағалау:

    Дұрыс жауап: Мүмкін болатын дұрыс жауап үлгісі

    Испания: Еуропаның Оңтүстік-батысында орналасқан мемлекет. Пиреней түбегінің көп бөлігін және Жерорта теңізіндегі Балеар, Питиус аралдары мен Атлант мұхитындағы Канар аралдарын иеленеді. Жер көлемі 505,9 мың км2.. Испанияға, сондай-ақ, Солтүстік Африка жағалауларындағы Сеут және Мелилья қалалары мен оларға жақын жатқан Велесде-ла-Гомера, Алусемас, Чафаринас аралдары да қарайды. Атлант мұхитымен шектеседі.

    Боливия: Боливия солтүстігінде және солтүстік-шығысында Бразилиямен, оңтүстік-шығысында — Парагваймен, оңтүстігінде — Аргентинамен, оңтүстік-батысында және батысында — Чили және Перумен. Теңізге шығатын жолы Чили 1879 жылы Антофагаста портың басып алғаннан кейін жоқ.Анд тауында орналасқан мемлекет.

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ














    Слайд 6-7

    Дидактикалық материалдар №1


    Ортасы

    Термин сөздермен жұмыс

    Геосаясат– келесі сұрақтарды зерттейтін ғылыми бағыт:

    1) мемлекеттердің сыртқы саясаты мен халықаралық қатынастардың саяси, экономикалық, экологиялық, әскери-стратегиялық және елдің географиялық орны мен басқа да географиялық факторлардан туындайтын өзге де өзара байланыстар жүйесіне тәуелділігі;

    2) кеңістікті басқару туралы ілім, білім жүйесі. Геосаясат кеңістікті саясат (мемлекет) тұрғысынан қарастырады.

    «Геосаясат» ұғымын заманауи ғылымға 1916 жылы швед ғалымы Рудольф Челлен енгізді. Геосаясат өз назарын саясаттың физикалық орта факторларын белсенді пайдалану және мемлекеттің әскери-саяси, экономикалық және экологиялық қауіпсіздігі мүдделерімен оған әсер ету мүмкіншіліктерін анықтауға және зерттеуге аударады. Геосаясат мемлекеттің территориялық мәселелері, оның шекаралары, ресурстарды, оның ішінде адами ресурстарды тиімді пайдалану және таратумен байланысты барлығын зерттейді.

    Мемлекеттің өмірлік маңызы бар сыртқы байланыстары жүзеге асырылатын жер шарының аймағы оның геосаяси кеңістігін құрайды. Мемлекет осы кеңістікте одақтар құруға, ұнамсыздарды бағындыруға, бәсекелесін жібермеуге тырысады.

    Мемлекеттің қуаты – мемлекеттің геосаяси мақсаттарына жету үшін қолданылатын қолдағы материалдық және рухани мүмкіншіліктердің жиынтығы. Ол саяси, әскери, экономикалық, демографиялық, энергетикалық, технологиялық және ақпараттық қуатты қамтиды. Үлкен территория, энергетикалық және басқа да табиғи ресурстардың болуы, халықаралық көлік дәліздерінің құрылуын қамтамасыз ететін стратегиялық транзиттілік мемлекет қуатының маңызды факторы болып қалуда.

    Мемлекеттің геосаяси қуатын бағалау келесі параметрлер бойынша жүргізіледі:

    - географиялық (территория көлемі, орналасқан орны, жер бедері, шекараларының ұзындығы мен конфигурациясы, т.б.);

    - геофизикалық (климат, табиғи ресурстардың болуы, су ресурстарының болуы, т.б.);

    - саяси (саяси режим, басқару және мемлекеттік құрылыс ерекшеліктері, т.б.);

    - әлеуметтік (өмір деңгейі, әлеуметтік құрылым ерекшеліктері, халықтың урбандалу дәрежесі, т.б.);

    - экономикалық (экономиканың даму дәрежесі, экономикалық өсім қарқыны мен перспективалары, инфрақұрылым, стратегиялық қорлардың болуы, т.б.);

    - әскери (қарулы күштердің әскери қабілеттілігі, заманауи қару-жарақтың болуы, әскерилер саны, ядролық қарудың болуы, т.б.);

    - мәдени-діни (конфессиялық және ұлттық дәстүрлер, ғылым, білім, денсаулық, т.б. даму деңгейі);

    - демографиялық (халық саны, оның құрамы, халық тығыздығы, адам туу және өлім деңгейі, т.б.);

    - экологиялық (қоршаған ортаның жағдайы, т.б.).

    Өркениеттер

    Өркениеттер – бұл қандай да бір ортақ айқындаушы нышандары (мәдениет, тіл, дін, т.б.) бар елдердің үлкен конгломераттары. Әдетте дін ортақтығы негізгі айқындаушы нышан болып табылады. Өркениеттер елдерге қарағанда әдетте ұзақ уақыт, мың жылдан астам өмір сүреді (89-сурет).

    Өркениеттер тізімі (С. Хантингтон классификациясына сәйкес):

    • Батыс өркениеті

    • Ислам өркениеті

    • Индуист өркениеті

    • Синь (қытай)өркениеті

    • Жапон өркениеті

    • Латынамерика өркениеті

    • Православ өркениеті

    • Африка өркениеті

    Кейбір өркениеттердің (батыс, индуист, синь, православ, жапон және буддист) өзіндік «негізгі», яғни басты елдері (corestates) бар, ал басқа өркениеттердің (ислам, латиноамерикалықжәнеафрикалық) негізгі елдері жоқ. Құрамында corestates бар өркениеттер әдетте анағұрлым тұрақты болады.

    Қазіргі өркениеттер бір-бірінен ымыраға келуге азғана мүмкіндік қалдыратын діндер және мәдени құндылықтарымен ерекшеленеді. Танымал американ ғалымы С.Хантингтон болашақтағы халықаралық қатынастардағы қарама-қайшылықтардың қайнар көзін осы деп санайды. Хантингтонның айтуынша, өркениеттердің географиялық көршілестігі олардың жиі қарама-қарсы келуіне, тіпті олардың арасында қақтығысқа да әкеліп соқтырады. Бұл қақтығыстар әдетте өркениеттер қиылысында орын алады. Кейде бұл қақтығыстарды алдын-ала болжауға болады. С.Хантингтонның ойынша, өркениетаралық қарама-қайшылықтар халықаралық қатынастардың маңызды элементі болады. Әрбір өркениет орасан адами және материалдық әлеуетке ие, өзін дүниежүзілік дамудың ықпалды орталығы ретінде бекітуге тырысады және халықаралық қақтығыстарды бәсеңдету өркениеттер көшбасшыларының диалогты қолдауға дайындығы жағдайында ғана мүмкін болады.

    Хантингтонның пікірінше, 21-ғасырда батыс өркениеті ұзақ уақыт бойы көшбасшылықты сақтайды, бірақ басымдықтан айрылады. Батыстың өз құндылықтарының әмбебаптығына деген үміті оны ислам және қытай өркениеттерімен соқтығыстыруы мүмкін.


    89-сурет. С.Хангтинтон бойынша әлемдік өркениеттер


    Шығармашылық тапсырма

    Топпен жұмыс. Осы параграфтың тақырыпшалары бойынша инфографика құрыңдар. Әр топ бір тақырыпшаны таңдайды: «Қазіргі әлем елдерінің типологиясы»; «Әлемдік өркениеттер»; «Геосаясат және геосаяси жағдай»; «Саяси география және саяси қатынастар»; «Халықаралық ұйымдар».

    Инфографика түсіндіру арқылы бүкіл сыныпқа ұсынылуы тиіс. Өз инфографикаларыңның презентациясы барысында негізгі назарды тақырыптың ашылуына аударыңдар.

    Инфографика дегеніміз не?

    Мәтін мен графиканың кез-келген тіркесімін, ақпарат, деректер мен білімді жеткізудің графикалық тәсілін инфографика деп атауға болады. Күрделі ақпаратты жылдам және анық ұсыну қажет болған кезде қолданылады. Алайда инфографиканы пайдаланып қана қоймай, құру да керек – бұл кез-келген істе табыс үшін пайдалы.

    Қолдану аясы: география, журналистика, білім беру, статистика, техникалық мәтіндер. Инфографикаүлкен көлемдегі ақпаратты ұйымдастырып қана қоймайды, сонымен қатар заттар мен фактілердің уақыт пен кеңістікке қарай қатынасын көрнекі көрсетуге, үрдістерді де ұсынуға қабілетті.

    Инфографикаерекшеліктері:

    Ескі дүние-Еуразия материгіндегі елдер,

    Жаңа дүние- Америка материктерінде орналасқан елдер

    Үшінші әлем- даму жағынан артта қалған Африка елдері


    №1 тапсырма. Төменде кестеде берілген бос орындарды толтырыңыз.

    Мемлекеттердің морфологиялық үлгілері

    Морфология элементтері

    Ескі дүние (А)

    Жаңа дүние (В)

    Үшінші әлем (С)

    Генезис границ:




    Доля границ по физико-геграфическим рубежам




    Положение исторического ядра государства




    Функциональный ранг столицы




    Размещение столицы




    Эффективнаятерритория государства





    Бағалау түрі: өзін-өзі бағалау. Өзін-өзі тексеру үшін тақтаға дұрыс жауап көрсетіледі

    Дұрыс жауап:


    Морфология элементтері

    Ескі дүние (А)

    Жаңа дүние (В)

    Үшінші әлем (С)

    Генезис границ:

    субсеквентные

    антецедентные

    навязанные

    Доля границ по физико-геграфическим рубежам

    более 50%

    30 – 50%

    менее 30%

    Положение исторического ядра государства

    центральное

    периферейное

    периферийное

    Функциональный ранг столицы

    пропорциональный

    непривилегированный или доминирующий

    доминирующий

    Размещение столицы

    центральное

    промежуточное или периферийное

    периферийное

    Эффективнаятерритория государства

    большая (более 50% с- х.  угодья)

    средняя (1-30% с- х. угодья)

    малая (менее 10% пахотные земли)


    №2 тапсырма. Топтық жұмыс.

    Берілген елдердің морфологиялық ерекшеліктеріне SWOT анализ жасаңдар

    1-топ. Канада

    2-топ. Боливия

    3-топ. Украина

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Темирбекова Жузимкул Лесбековна
    22 Ақпан 2024
    414
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қмж 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қмж 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    10 сынып0а арнала5ан қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні

    Темирбекова Ж Л

    Күні 23.02.2024ж


    Сынып 10

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Геосаясаттың негізгі категориялары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.5.1.2 геосаясаттың негізгі категорияларын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты


    Геосаясаттың негізгі категорияларын мақсатын, міндеттерін,зерттеу нысандарын түсіндіру.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Мұғалім қолайлы психологиялық климат орнату мақсатында оқушыларды шеңберге тұрғызып, бір-бірлеріне тілек білдіртуді ұйымдастырады, сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарымен таныстырады.

    Өткенді қайталау.

    Қалыптастырушы бағалау.

    №1 тапсырма.

    Төменде берілген екі елді мофологиялық ерекшелігі бойынша салыстырыңыз.

    Испания , Боливия

    Өзін-өзі бағалау:

    Дұрыс жауап: Мүмкін болатын дұрыс жауап үлгісі

    Испания: Еуропаның Оңтүстік-батысында орналасқан мемлекет. Пиреней түбегінің көп бөлігін және Жерорта теңізіндегі Балеар, Питиус аралдары мен Атлант мұхитындағы Канар аралдарын иеленеді. Жер көлемі 505,9 мың км2.. Испанияға, сондай-ақ, Солтүстік Африка жағалауларындағы Сеут және Мелилья қалалары мен оларға жақын жатқан Велесде-ла-Гомера, Алусемас, Чафаринас аралдары да қарайды. Атлант мұхитымен шектеседі.

    Боливия: Боливия солтүстігінде және солтүстік-шығысында Бразилиямен, оңтүстік-шығысында — Парагваймен, оңтүстігінде — Аргентинамен, оңтүстік-батысында және батысында — Чили және Перумен. Теңізге шығатын жолы Чили 1879 жылы Антофагаста портың басып алғаннан кейін жоқ.Анд тауында орналасқан мемлекет.

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ














    Слайд 6-7

    Дидактикалық материалдар №1


    Ортасы

    Термин сөздермен жұмыс

    Геосаясат– келесі сұрақтарды зерттейтін ғылыми бағыт:

    1) мемлекеттердің сыртқы саясаты мен халықаралық қатынастардың саяси, экономикалық, экологиялық, әскери-стратегиялық және елдің географиялық орны мен басқа да географиялық факторлардан туындайтын өзге де өзара байланыстар жүйесіне тәуелділігі;

    2) кеңістікті басқару туралы ілім, білім жүйесі. Геосаясат кеңістікті саясат (мемлекет) тұрғысынан қарастырады.

    «Геосаясат» ұғымын заманауи ғылымға 1916 жылы швед ғалымы Рудольф Челлен енгізді. Геосаясат өз назарын саясаттың физикалық орта факторларын белсенді пайдалану және мемлекеттің әскери-саяси, экономикалық және экологиялық қауіпсіздігі мүдделерімен оған әсер ету мүмкіншіліктерін анықтауға және зерттеуге аударады. Геосаясат мемлекеттің территориялық мәселелері, оның шекаралары, ресурстарды, оның ішінде адами ресурстарды тиімді пайдалану және таратумен байланысты барлығын зерттейді.

    Мемлекеттің өмірлік маңызы бар сыртқы байланыстары жүзеге асырылатын жер шарының аймағы оның геосаяси кеңістігін құрайды. Мемлекет осы кеңістікте одақтар құруға, ұнамсыздарды бағындыруға, бәсекелесін жібермеуге тырысады.

    Мемлекеттің қуаты – мемлекеттің геосаяси мақсаттарына жету үшін қолданылатын қолдағы материалдық және рухани мүмкіншіліктердің жиынтығы. Ол саяси, әскери, экономикалық, демографиялық, энергетикалық, технологиялық және ақпараттық қуатты қамтиды. Үлкен территория, энергетикалық және басқа да табиғи ресурстардың болуы, халықаралық көлік дәліздерінің құрылуын қамтамасыз ететін стратегиялық транзиттілік мемлекет қуатының маңызды факторы болып қалуда.

    Мемлекеттің геосаяси қуатын бағалау келесі параметрлер бойынша жүргізіледі:

    - географиялық (территория көлемі, орналасқан орны, жер бедері, шекараларының ұзындығы мен конфигурациясы, т.б.);

    - геофизикалық (климат, табиғи ресурстардың болуы, су ресурстарының болуы, т.б.);

    - саяси (саяси режим, басқару және мемлекеттік құрылыс ерекшеліктері, т.б.);

    - әлеуметтік (өмір деңгейі, әлеуметтік құрылым ерекшеліктері, халықтың урбандалу дәрежесі, т.б.);

    - экономикалық (экономиканың даму дәрежесі, экономикалық өсім қарқыны мен перспективалары, инфрақұрылым, стратегиялық қорлардың болуы, т.б.);

    - әскери (қарулы күштердің әскери қабілеттілігі, заманауи қару-жарақтың болуы, әскерилер саны, ядролық қарудың болуы, т.б.);

    - мәдени-діни (конфессиялық және ұлттық дәстүрлер, ғылым, білім, денсаулық, т.б. даму деңгейі);

    - демографиялық (халық саны, оның құрамы, халық тығыздығы, адам туу және өлім деңгейі, т.б.);

    - экологиялық (қоршаған ортаның жағдайы, т.б.).

    Өркениеттер

    Өркениеттер – бұл қандай да бір ортақ айқындаушы нышандары (мәдениет, тіл, дін, т.б.) бар елдердің үлкен конгломераттары. Әдетте дін ортақтығы негізгі айқындаушы нышан болып табылады. Өркениеттер елдерге қарағанда әдетте ұзақ уақыт, мың жылдан астам өмір сүреді (89-сурет).

    Өркениеттер тізімі (С. Хантингтон классификациясына сәйкес):

    • Батыс өркениеті

    • Ислам өркениеті

    • Индуист өркениеті

    • Синь (қытай)өркениеті

    • Жапон өркениеті

    • Латынамерика өркениеті

    • Православ өркениеті

    • Африка өркениеті

    Кейбір өркениеттердің (батыс, индуист, синь, православ, жапон және буддист) өзіндік «негізгі», яғни басты елдері (corestates) бар, ал басқа өркениеттердің (ислам, латиноамерикалықжәнеафрикалық) негізгі елдері жоқ. Құрамында corestates бар өркениеттер әдетте анағұрлым тұрақты болады.

    Қазіргі өркениеттер бір-бірінен ымыраға келуге азғана мүмкіндік қалдыратын діндер және мәдени құндылықтарымен ерекшеленеді. Танымал американ ғалымы С.Хантингтон болашақтағы халықаралық қатынастардағы қарама-қайшылықтардың қайнар көзін осы деп санайды. Хантингтонның айтуынша, өркениеттердің географиялық көршілестігі олардың жиі қарама-қарсы келуіне, тіпті олардың арасында қақтығысқа да әкеліп соқтырады. Бұл қақтығыстар әдетте өркениеттер қиылысында орын алады. Кейде бұл қақтығыстарды алдын-ала болжауға болады. С.Хантингтонның ойынша, өркениетаралық қарама-қайшылықтар халықаралық қатынастардың маңызды элементі болады. Әрбір өркениет орасан адами және материалдық әлеуетке ие, өзін дүниежүзілік дамудың ықпалды орталығы ретінде бекітуге тырысады және халықаралық қақтығыстарды бәсеңдету өркениеттер көшбасшыларының диалогты қолдауға дайындығы жағдайында ғана мүмкін болады.

    Хантингтонның пікірінше, 21-ғасырда батыс өркениеті ұзақ уақыт бойы көшбасшылықты сақтайды, бірақ басымдықтан айрылады. Батыстың өз құндылықтарының әмбебаптығына деген үміті оны ислам және қытай өркениеттерімен соқтығыстыруы мүмкін.


    89-сурет. С.Хангтинтон бойынша әлемдік өркениеттер


    Шығармашылық тапсырма

    Топпен жұмыс. Осы параграфтың тақырыпшалары бойынша инфографика құрыңдар. Әр топ бір тақырыпшаны таңдайды: «Қазіргі әлем елдерінің типологиясы»; «Әлемдік өркениеттер»; «Геосаясат және геосаяси жағдай»; «Саяси география және саяси қатынастар»; «Халықаралық ұйымдар».

    Инфографика түсіндіру арқылы бүкіл сыныпқа ұсынылуы тиіс. Өз инфографикаларыңның презентациясы барысында негізгі назарды тақырыптың ашылуына аударыңдар.

    Инфографика дегеніміз не?

    Мәтін мен графиканың кез-келген тіркесімін, ақпарат, деректер мен білімді жеткізудің графикалық тәсілін инфографика деп атауға болады. Күрделі ақпаратты жылдам және анық ұсыну қажет болған кезде қолданылады. Алайда инфографиканы пайдаланып қана қоймай, құру да керек – бұл кез-келген істе табыс үшін пайдалы.

    Қолдану аясы: география, журналистика, білім беру, статистика, техникалық мәтіндер. Инфографикаүлкен көлемдегі ақпаратты ұйымдастырып қана қоймайды, сонымен қатар заттар мен фактілердің уақыт пен кеңістікке қарай қатынасын көрнекі көрсетуге, үрдістерді де ұсынуға қабілетті.

    Инфографикаерекшеліктері:

    Ескі дүние-Еуразия материгіндегі елдер,

    Жаңа дүние- Америка материктерінде орналасқан елдер

    Үшінші әлем- даму жағынан артта қалған Африка елдері


    №1 тапсырма. Төменде кестеде берілген бос орындарды толтырыңыз.

    Мемлекеттердің морфологиялық үлгілері

    Морфология элементтері

    Ескі дүние (А)

    Жаңа дүние (В)

    Үшінші әлем (С)

    Генезис границ:




    Доля границ по физико-геграфическим рубежам




    Положение исторического ядра государства




    Функциональный ранг столицы




    Размещение столицы




    Эффективнаятерритория государства





    Бағалау түрі: өзін-өзі бағалау. Өзін-өзі тексеру үшін тақтаға дұрыс жауап көрсетіледі

    Дұрыс жауап:


    Морфология элементтері

    Ескі дүние (А)

    Жаңа дүние (В)

    Үшінші әлем (С)

    Генезис границ:

    субсеквентные

    антецедентные

    навязанные

    Доля границ по физико-геграфическим рубежам

    более 50%

    30 – 50%

    менее 30%

    Положение исторического ядра государства

    центральное

    периферейное

    периферийное

    Функциональный ранг столицы

    пропорциональный

    непривилегированный или доминирующий

    доминирующий

    Размещение столицы

    центральное

    промежуточное или периферийное

    периферийное

    Эффективнаятерритория государства

    большая (более 50% с- х.  угодья)

    средняя (1-30% с- х. угодья)

    малая (менее 10% пахотные земли)


    №2 тапсырма. Топтық жұмыс.

    Берілген елдердің морфологиялық ерекшеліктеріне SWOT анализ жасаңдар

    1-топ. Канада

    2-топ. Боливия

    3-топ. Украина

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Сабақ жоспары 10 сынып
    22.02.2024
    414
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Темирбекова Жузимкул Лесбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации