Сабақтың
басы
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық.
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу
Оқушыларға А топтағы
оқушылар В топтағы оқушыға сұрақ қоюға, В топтағы оқушы С топтағы
оқушыға сұрақтар қою
ұсынылады.
«Ой қозғау»
әдісі
Оқушыларға
интербелсенді тақтадан бейнеролик
көрсету.
Сұрақтар:
1.Бейнежазбадан біз не
көрдік?
2.Бұл көрсетілімнің біздің
бүгінгі сабағымызға қандай байланысы бар деп
ойлайсыздар?
Ендеше бүгінгі
сабақта біз магнит өрісінің
қозғалыстағы зарядталған бөлшектерге
әсерімен танысамыз.
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар А,В,С
әріптері жазылған стикерлер арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Оқушылар үй
тапсырма- сы бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар
бейнероликті тамашалайды. Сұрақтарға жауап береді, сабақ
тақырыбын болжайды.
|
Топ басшыларына бағалау парағы
беріледі.
ҚБ: мен .... жұлдызымды
беремін
ҚБ: ауызша мадақтау,
ынталандыру
|
Стикерлер
10 сыныпқа арналған оқулық,
интерактивті тақта
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
Жеке
жұмыс
12
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
«Топтық талқылау
әдісі»
(қосымша
1)
1-топ. Бес
сөйлем, бір түйінді ой
2-топ. «Ақиқат.
Жалған. Дәлел» әдісі
3-топ. Формулалар
сөйлейді
«Бізден-есеп,
сізден-жауап» әдісі
1-жұп. Индукциясы 0,085 Тл біртекті
магнит өрісіне оның магнит индукция сызықтарына перпендикуляр
бағытта 4,6*107
м/с жылдамдықпен
электрон ұшып кіреді. Магнит өрісіндегі электронға әрекет ететін
күшті және ол қозғалатын шеңбердің радиусын
анықтаңдар.
2-жұп. 106
м/с жылдамдықпен қозғалатын
α-бөлшек индукциясы 0,3 Тл біртекті магнит өрісіне енеді. Бөлшектің
жылдамдығы магнит өрісінің индукция сызықтарына перпендикуляр.
Бөлшек қозғалатын шеңбердің радиусы мен айналу периодын
табыңдар.
3-жұп. Электрон вакуумде индукциясы 5
мТл болатын біртекті магнит өрісінде қозғалады. Оның жылдамдығы
104км/с және индукция сызықтарына
перпендикуляр бағытталған. Электронға әрекет ететін күшті және ол
қозғалатын шеңбердің радиусын
анықтаңдар.
Есептер
шығару (қосымша
3)
Рефлексия.
Идеялар жәрмеңкесі»
-
Бүгінгі сабақта біз қандай
мәселелерді қарастырдық?
-
Бүгінгі үйренгеніңіз Сіз үшін
болашақта қажет деп ойлайсыз
ба?
-
Сабаққа қандай толықтырулар
енгізер едіңіз?
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу.
Үй
тапсырмасы. Тақырыпты оқу.
2-тапсырма
|
Оқушылар мәтінмен
танысады.
Әр топ өз
тапсырма-лары бойынша зерттеушілік-әңгіме жүргізіп, топ ішінде
талқылайды.
Топ спикерлері
қорғайды.
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды. Лоренц күші, бөлшек қозғалатын шеңбердің
радиусы, айналу периодына берілген есептерді
шығарады.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды.
Оқушылар бүгінгі
сабаққа кері байланыс
береді.
|
ҚБ: «Бір
сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы топтар тақырып бойынша
білімдерін түйіндейтін бір сөйлем
айтады.
ҚБ: екі жұлдыз, бір
ұсыныс
2
балл
ҚБ: Дайын жауаптар
арқылы
Тақтадан дайын жауап
көрсетіледі, тексеру арқылы өзін-өзі
бағалайды.
8
балл
1-10
балл
|
Суреттер, постер,
маркерлер, тапсырма бар
парақшалар
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
|