Материалдар / ҚМЖ 10-сынып биология

ҚМЖ 10-сынып биология

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғаілімге көмегі пайдалы өйткені тапсырамлар талапқа сай берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2021
1342
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-бет-таныстыру

Саламатсыздарма әріптестер.Мен №89 мектеп-лицейінің биология пәні мұғалімі Адилова Асел Барысқызы .Сіздерге жаңартылған білім беру аясында 10-сыныптың -Жер бетінде тіршіліктің қалыптасуы кезеңдері тақырыбындағы жасалған қысқа мерзімді сабағымды ұсынамын .МАН-қа сүйенсек оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша түсіну және дағды жетістіктеріне қатысты күтілетін нәтижелерді қалыптастыратын тұжырым болып табылады.

Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттары –Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін және сызбаларын сипаттау.Оқу мақсаттары негізінде мынадай сабақ мақсаттарын ұсынамын:

-Барлық оқушылар: Жер бетінде тіршіліктің даму ,қалыптасу кезеңдерін анықтау:

-Оқушылардың басым бөлігі:жер бетіндегі тірішіліктің қалыптасу кезеңдерін сызбалар арқылы сипаттау.

Кейбір оқушылар:тіршіліктің дамуына әсер етуші факторларды болжау





2-бет-әдістер

Оқу мақсатына жету үшін келесідей белсенді әдіс-тәсілдерді қолданамын

1.Мозайка әдісі.2.Миға шабуыл әдісі.3.Ойлап жұптас әдісі 4.Постер қорғау әдісі.

МАН-қа сүйенсек сабақта оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуына ,сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына достарының қарым-қатынасының дамуына танымдық белсенділігінің артуына мүмкіндік береді.

Мозайка әдісі-Шаттық шеңбер арқылы оқушыларды сабаққа қызығушылығын арттырамын.Мозайка әдісі арқылы 4-топқа бөлінеді

Миға шабуыл әдісі –арқылы өткен тақырыпты еске түсіре отырып сұрақтарға нақты және жылдам жауап беруге дағдыланады.

Ойлан-жұптас әдісі-білім алушылар мәтінмен танысып мәліметтерді пайдаланып бос ұяшықтарға толтырады.Топтық және жұптық жұмыс бойынша жұмыс жасайды.Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады. Айтылым және тыңдалым дағдысы бағытталады.

Постер қорғау әдісі- білім алушылар топпен жұмыс жасайды.Әр топ басшы сайланады.Әр топ басшы тапсырамаларды талқылап қорғайды.Өзгенің ойын тыңдап құрметтеуге өзінің ойын еркін жеткізуге үйренеді.



3-бет-саралау тәсілдері

Осы қысқа мерзімді жоспарда тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктеріне есепке алып саралалған деп есептеймін.

МАН-қа айтып өткендей саралау әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырмаларды , материалдарды әзірлеу керек .Осы негізге сүйене отырып мен мынадай сараланған тапсырмаларды ұсынамын.

Бағалау тапсырмалары ретінде:

1.Қабілеті жоғары оқушыларға:

тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай ұйымдастырылған.Оқушыларға берілген тапсырмалар жұптық ,топтық,сыныптық,жеке жұмыс жасауға жылдам жұмыс істеу үшін қарқынды сұрақтар берілді.

2. Қабілеті орта оқушыларға:

Сабақ үдерісінде ұйымдастырылған әдістер оқушылардың тапсырманы қабылдауына ,сыни ойлау мен оқу мен жазу шығармашылық қабілеттерін қалыптасытруға бағытталған тапсырмаларды құрастыруда оқушылардың жас ерекшеліктері ескерілді.

3. Қабілеті төмен оқушыларға жеңіл сұрақтар берілді.Мысалы:1.Абиогенез деген не?

2. Биогенез деген не?

Білім алушылар өз бетінше жұмыс жасап ,ойын еркін жеткізуге тырысады

4-бет- Критериалды бағалау

Оқу мақсатыма қол жеткізу барысында мен критериалды бағалауды ұсынамын.

  • Жер бетіндегі тіршіліктің даму, қалыптасу кезеңдерін анықтайды:

  • сызбалар арқылы сипаттайды:

  • факторларды болжайды:

  • даму кезеңдерінің теориясын және ашқан ғалымдар туралы атайды;

Осы критерий негізінде мынадай дескрипторлар ұсынамын:

  • Тіршіліктің пайда болу кезеңдерін сипаттайды.;

  • Бейорганикалық және органикалық заттарды атайды ;

  • фазаларды анықтайды;

МАН-сүйенсек ҚБ –қалыптастырушы бағалау кезінде оқу үдерісіне белсене араласып әр тапсырмадан кейін дескрипторларға сүйене отырып ҚБ қалыптастырушы бағалауды жүргізіп отырамын. ҚБ қалыптастырушы бағалау бағдаршам әдісі арқылы әр топ өз жұмыстарының нәтижесін жеткендігін білімдерін бағалайды.

Жасыл түс-түсіндім өзім орындай аламын

4-тің жалғасы



Сары түс- түсіндім бірақ өзіме сенімді емеспін.

Қызыл түс- мүлдем түсінбедім орындай алмадым.Осылай бағалап отырады.

Мен кері байланысты түртіп алу арқылы алып отырамын.Яғни білім алушы өз ойларын стикерлерге жазады.Сол бойынша қажетті тұстарын түртіп алып отырамын.Сөзімді қорытындылай келе К.Ушинскийдің

Мұғалім –ол өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім. Ал оқуды ізденуді тоқтасымен оның мұғалімдігі жойылады дегім келеді.

Тыңдағандарыңызға рахмет.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ