Сабақтың
басы
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу.
Топқа
бөлу
«Word
wall» платформасы
арқылы
1.Жылулық сәуле
шығару деп нені айтады?
2.Абсолют қара дене
деген не?
3.Дененің сәулелену
және жұту қабілеттері деген
не?
4.Абсолют қара
дененің моделі ретінде нені алуға
болады?
5.Жылулық
сәулеленудің негізгі
қасиеттері
6.Өздерің білетін
жылулық сәуле шығарудың көздерін
атаңдар.
7.Инфрақызыл
сәулелерді неге жылулық деп
атайды?
8.Планк теориясы,
формуласы
9.Фотондар деген
не?
10.Планк тұрақтысы
неге тең?
«Кинометафора»
әдісі
Оқушылардың жаңа
сабаққа дайындығын тексеру мақсатында бейнеролик
көрсету.
Сабақтың тақырыбын, оқу
мақсатын хабарлау
|
Оқушылар қағаз
қиындылары арқылы 3 топқа
бөлінеді.
1-топ. Фотоэффект
2-топ. Фотоэлемент
3-топ. Фотондар
Оқушылар үй
тапсырмасы бойынша қайталау сұрақтарына жауап
береді.
Оқушылар бейнеролик бойынша өз
ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: «Жарайсың!», «Керемет!», «Өте
жақсы!» деген сөздер арқылы ауызша
мадақтау
ҚБ: мұғалімнің ауызша
мадақтауы
|
Қағаз
қиындылары
9 сыныпқа арналған
оқулық.
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
12
минут
Жұптық
жұмыс
6
минут
Жеке
жұмыс
13
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
«Пікір алмасу»
әдісі
1-топ. Фотоэффект деген
не?
2-топ. Фотоэффектіні
қолдану
3-топ. Фотоэффект үшін Эйнштейн
теңдеуі
Топтық
жұмысты «Факт» әдісімен
бекіту.
Жарықтың әсерінен
металл бетінен электрондардың ұшып шығу құбылысы фотоэффект деп
аталады.
1-жұп.
«Формулалар сөйлейді»
2-жұп. Есептер
шығару
3-жұп. Есептер
шығару
(қосымша
1)
«Ұшқыр ой»
әдісі арқылы оқушыларға жеке
тапсырма беру (қосымша
1)
Рефлексия
-Мен
үйренген үш жаңалық-
-Көбірек
білгім келетін екі мәселе-
-Мен
қойғым келетін бір сұрақ-
Бағалау. Күнделікке 10 балдық жүйе
бойынша бағалау
Үй
тапсырмасы. Тақырыпты оқу.
1-тапсырма
|
Оқушылар оқулықтағы
мәтінмен жұмыс жасайды. Топ ішінде талқылау жасайды, өзара пікір
алмасады. Топ спикерлері топтық жұмысты
қорғайды.
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды.
Жұптар жауаптарын
тексереді, өзара бағалайды.
Оқушылар тақырып
бойынша берілген тапсырманы жеке орындайды. Тақтадағы дайын
жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушылар бүгінгі
сабаққа ауызша кері байланыс
береді.
|
ҚБ: «Сыншы дос» әдісі арқылы бағалау
ҚБ: әріптес пікірі арқылы
2
балл
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы
өзін-өзі бағалау
8
балл
1-10
балл
|
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
|