Сабақтың
басы
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3-4
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу.
«Серпілген сауал»
әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау
1.19 ғасырда ашылған
қандай жаңалықтар атомның құрылысы күрделі екенін
көрсетті?
2.Резерфорд
тәжірибесін түсіндіріңдер
3.Атом қандай
бөлшектерден тұрады?
4.Резерфорд ұсынған
атомның үлгісін неге планетарлық деп
атайды?
5.Ядроның заряды
қандай?
6.Атом ядросының
радиусы неге тең?
«Сіз қалай
ойлайсыз?» әдісі
Оқушылардың жаңа
сабаққа дайындығын тексеру мақсатында тақырып бойынша сұрақтар
қою.
Сұрақтар:
1.Атом ядросының
құрамы қандай?
2.Ядродағы
бөлшектерді ұстап тұрған қандай күштер болуы
мүмкін?
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау.
|
Сынып оқушылары
санау әдісі арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Оқушылар үй
тапсырмасын қайталайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді, бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: мадақтау
сэндвичі
ҚБ:
мұғалімнің ауызша мадақтауы,
ынталандыру
|
стикерлер
9 сыныпқа арналған
оқулық, интерактивті тақта
презентация
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10-11
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
Жеке
жұмыс
15
минут
|
«Талдау-табыс
кілті» әдісі
1-топ. «Бес сөйлем, бір түйінді
ой» әдісі
2-топ. «Иә, жоқ»
әдісі
3-топ. Есеп шығару үлгісімен
таныстыру
«Бізден-есеп,
сізден-жауап»
1-есеп
ядроларының құрамын
анықтаңдар. Осы ядродағы протондар мен нейтрондар қатынастарын
табыңдар.
2-есеп
полоний атомы ядросының
массалар ақауын, толық байланыс энергиясын, меншікті байланыс
энергиясын анықтаңдар.
«Ұшқыр ой»
әдісі (қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары) (қосымша 2)
|
Оқушылар оқулықтағы
мәтінмен танысады. Топ ішінде талқылайды. Топ спикерлері топтық
жұмысты қорғайды.
1-топ өз ойларын бес
сөйлеммен және бір түйінді оймен
айтады.
2-топ берілген
тұжырымдардың дұрыс немесе бұрыс екенін табады. 3-топ мүшелері
формулаларды түрлендіреді.
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды.
Жұптар бір-бірінің
жауаптарын тексеріп,
бағалайды.
Оқушылар тапсырманы жеке
орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
ҚБ: әріптес
пікірі арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды.
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы
бағалау
4
балл
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы
өзін-өзі бағалау
6
балл
|
Постерлер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақша
Тапсырма бар
парақша
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Рефлексия
Жалғастырыңыз:
Бүгін мен білдім
.......................
Мен үшін
.................................. ....... қызықты
болды
Мен мынаны түсіндім
..............
Мен үйрендім
......................................................
Келесі сабаққа
ұсыныс
......................................................
Бағалау. Күнделікке 10 балдық жүйе
бойынша бағалау
Үй
тапсырмасы. Тақырыпты
оқу. 3-тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі
сабаққа ауызша кері байланыс
береді.
|
1-10
балл
|
Стикерлер
|