Сабақтың
басы
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3-4
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
«Learning apps »
платформасы арқылы:
1.Рентген түтігі екі
электродтан тұрады (катод,
анод)
2.Кейбір заттарға
түскенде рентген сәулелері жылтылдаған жарық шығарады
(флуоресценция)
3.Денелердің
өздігінен сәуле шығару құбылысы
(радиоактивтілік)
4.Радиоактивті
элементтер (уран, торий, радий,
полоний)
5.Радиоактивті
сәулелерді шығаратын химмялық элементтер (радиоактивті
элементтер)
6.Гелий атомы
ядроларының ағыны (альфа
бөлшектер)
7.Магнит өрісінде
ауытқымайды (гамма сәулелер)
8.теріс зарядталған
электрондар ағыны (бета
бөлшектер)
9.Өтімділігі ең
жоғары сәуле (гамма
сәулелер)
10. Магнит өрісінде
күшті ауытқиды (бета
бөлшектер)
«Суреттер
сөйлейді» әдісі
Мына суреттер
бойынша не айтуымызға
болады?
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар сұраққа
жауап береді. Үй тапсырмасына қайталау
жасайды.
Оқушылар берілген
суреттер бойынша өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: дайын жауаптар үлгісі
арқылы
ҚБ: мұалімнің ауызша мадақтауы,
ынталандыру
|
9 сыныпқа арналған
оқулық, презентация
https://learningapps.org/display?v=pu1m2y4z224
презентация
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Жұптық
жұмыс
6
минут
|
«Ақиқат. Жалған.
Дәлел» әдісі
(қосымша
1).
|
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды. Кестені толтырады. Жұптар өзара бағалау
жүргізеді
|
ҚБ: екі жұлдыз, бір
ұсыныс
|
Постерлер,
маркерлер
|
Жеке
жұмыс
25
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Бөлім бойынша
жиынтық бағалау (қосымша
2)
Рефлексия:
«Аргумент»
Бугінгі сабақта
менің көңіл –күйім болды ..............................,
себебі.............................
Сабақта мен
...................................... жұмыс жасадым,
себебі .........................
Сабақтағы мен үшін
........................................., себебі
....................................................
.
Бағалау. Күнделікке 10 баллдық жүйе
бойынша бағалау
Үй
тапсырмасы. Тақырыпты оқу.
2,3-тапсырма
|
Оқушылар бөлім
бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды. Тарау бойынша
алған білімдерін жүйелейді,
қортындылайды.
Оқушылар бүгінгі сабаққа кері
байланыс береді.
|
ҚБ: бағалау критерийлері
арқылы
1-10
балл
|
Тапсырма бар
парақша
|