Материалдар / ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған.Резерфорд тәжірибесі.Атомның құрамы физика пәнінен.9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған.Резерфорд тәжірибесі.Атомның құрамы физика пәнінен.9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған.Резерфорд тәжірибесі.Атомның құрамы физика пәнінен.9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
42
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:

Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Резерфорд тәжірибесі. Атомның құрамы

Бөлім бойынша жиынтық бағалау №6

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.6.1.7 α -бөлшегінің шашырауы бойынша Резерфорд тәжірибесін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

-α -бөлшегінің шашырауы бойынша Резерфорд тәжірибесін сипаттайды;

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы:

-Ұлттық мұраға ұқыпты қарау

Ар-ұят құндылығы:

-Академиялық адалдық қағидатын қолдану;

Талап құндылығы:

-Сыни және креативті ойлау


Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут






Өткенге шолу

5 минут




























Жаңа сабаққа дайындық

3-4 минут




Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.





«Learning apps » платформасы арқылы:


1.Рентген түтігі екі электродтан тұрады (катод, анод)

2.Кейбір заттарға түскенде рентген сәулелері жылтылдаған жарық шығарады (флуоресценция)

3.Денелердің өздігінен сәуле шығару құбылысы (радиоактивтілік)

4.Радиоактивті элементтер (уран, торий, радий, полоний)

5.Радиоактивті сәулелерді шығаратын химмялық элементтер (радиоактивті элементтер)

6.Гелий атомы ядроларының ағыны (альфа бөлшектер)

7.Магнит өрісінде ауытқымайды (гамма сәулелер)

8.теріс зарядталған электрондар ағыны (бета бөлшектер)

9.Өтімділігі ең жоғары сәуле (гамма сәулелер)

10. Магнит өрісінде күшті ауытқиды (бета бөлшектер)



«Суреттер сөйлейді» әдісі

Мына суреттер бойынша не айтуымызға болады?




Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау










Оқушылар сұраққа жауап береді. Үй тапсырмасына қайталау жасайды.



























Оқушылар берілген суреттер бойынша өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.






Бағалау парақтарын таратып беру





ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы



























ҚБ: мұалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру









9 сыныпқа арналған оқулық, презентация


https://learningapps.org/display?v=pu1m2y4z224

























презентация













Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ


Жұптық жұмыс

6 минут





«Ақиқат. Жалған. Дәлел» әдісі

(қосымша 1).



Оқушылар жұппен тапсырманы орындайды. Кестені толтырады. Жұптар өзара бағалау жүргізеді



ҚБ: екі жұлдыз, бір ұсыныс

Shape1 Shape2




Shape3




Постерлер, маркерлер


Жеке жұмыс


25 минут







Сабақтың соңы


3 минут











Бөлім бойынша жиынтық бағалау (қосымша 2)








Рефлексия: «Аргумент»

Бугінгі сабақта менің көңіл –күйім болды .............................., себебі.............................

Сабақта мен ...................................... жұмыс жасадым, себебі .........................

Сабақтағы мен үшін ........................................., себебі .................................................... .


Бағалау. Күнделікке 10 баллдық жүйе бойынша бағалау


Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу. 2,3-тапсырма



Оқушылар бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды. Тарау бойынша алған білімдерін жүйелейді, қортындылайды.



Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.


ҚБ: бағалау критерийлері арқылы


















1-10 балл



Тапсырма бар парақша



Жұптық жұмыс. «Ақиқат. Жалған. Дәлел»

(қосымша 1)



Тұжырымдар

Ақиқат

Жалған

Дәлел

1

20 ғасырдың басына дейін атомдардың бар екенін дәлелдейтін ғылыми негізделген дәлелдер болған жоқ.





2

20 ғасырдың аяғына дейін атомдар ішкі құрылымы жоқ, бөлінбейтін бөлшектер болып есептеледі.





3

Элементар зарядтың мәні 1,6*10-19 Кл-ға тең екенін М.Фарадей анықтады.





4

Резерфорд тәжірибесінде алтын фольганы альфа бөлшектермен атқылады.





5

Резерфорд тәжірибесінде алтын фольганы протондармен атқылады.





6

Резерфорд тәжірибесінде альфа бөлшектер алтын фольгадан шашырағанда шашырау бұрыштарының барлық мәндеріне біркелкі таралады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!