(Ұ, Д) 1-
тапсырма: «Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі, дәптермен жұмыс.
24-жаттығу.
Қос қоржынын
артынып,
Қос құлақтай
қалқиып,
Тұратын бұл қай
әріп?
Жұмбақтың шешуіндегі әріп қай
дыбыстың таңбасы? Ол дыбыс туралы не
білесің?
25-жаттығу.
Өлеңді жатқа жаз.
Фойеде ел жиналған
Фестивальді тойлады.
Фатима қыз финалда
Флейтада ойнады.
•Өлеңдегі ф
дыбысы бар сөздердің мағынасын
дереккөздерден қарап, түсіндір.
• Флейта қандай аспап? Тағы
қандай музыкалық аспаптарды
білесің?
• Ф
дыбысы бар сөздерді айтып, бұл
дыбыстың айтылу ерекшелігін байқа.
Дескриптор:
-Жұмбақты түсініп оқиды.
-Жұмбақтың шешуін табады.
- Шешуіндегі әріп ф дыбысының таңбасы
екенін айтады.
- Фдыбысы туралы не
білетіндерін
айтады.
-Өлеңді жатқа қатесіз
жазады.
-
Өлеңдегі ф
дыбысы бар сөздердің мағынасын
түсіндіреді.
-
Флейта, тб музыкалық аспаптар
туралы әңгімелейді.
-
Ф
дыбысы бар сөздерді айтып, бұл
дыбыстың айтылу ерекшелігін айтады.
Саралау тәсілі
«Тапсырма» арқылы
жүргізіледі.
Кейбір
оқушыға:
-Өлең авторы –Абдрахман Асылбеков туралы не
білесің?
-Жаңа сабақ басталарда оқыған жақсылық
туралы өлең де осы автордың туындысынан алынған үзінді
болатын.
Анықтамамен жұмыс:
Ф – қатаң дауыссыз дыбыс. Ол
сөздің барлық буынында келе береді:
фабрика, телефон,
телеграф
Сергіту сәті: қазақ
күйіне билеу.
(Ж) 2-
тапсырма: «Ашық микрофон» әдісі.
26 -жаттығу.
«Доп ойнаймын деп…» тақырыбындағы мәтінді
тыңда.
- Мәтін не туралы?
- Мәтін неліктен «Доп ойнаймын деп...»
аталған? Сен қандай ат қояр едің?
-
Мәтінді өзің жалғастырып,
қалай аяқталатынын болжа.
- Төмендегі қай жауап сенің
болжауыңа сәйкес келеді? Ойыңмен
бөліс.
1. Қараңғы түсіп кетсе де
қорықпады.
2. Бұзауды іздемеді, себебі қараңғыда
қорықты.
3. Анасы оған ренжіді.
4. Бұзау өзі келді, анасы оған ренжіген
жоқ.
5.
Өскенбай анасынан кешірім
сұрады.
-Мәтін кейіпкері туралы өз
пікірін ашып айт.
Дескриптор:
-Мәтін не туралы екенін
айтады.
- Мәтін неліктен «Доп ойнаймын
деп...» аталғанын әңгімелейді.
-Мәтінге өзі ат
қояды.
-
Мәтінді жалғастырып, қалай
аяқталатынын болжап айтады.
- Өз болжауына сәйкес келетін
сөйлемді айтады.Өз ойымен
бөліседі.
-Мәтін кейіпкері туралы
өз пікірін ашып айтады.
Саралау тәсілі
«Қарқын» арқылы
жүргізіледі.
Қарқынды
оқушыға:
- Тапқан сын есімдерді күрделі сын
есімдерге айналдыр.
Қарқыны баяу оқушыға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
Саралау тәсілі
«Диалог және қолдау көрсету» арқылы
жүргізіледі.
Кейбір
оқушыға:
- Мәтін мазмұнын анықтауға
бағытталған сұрақтар құрастырып, оған жауап
бер.
|
-Жұмбақты түсініп
оқиды.
-Жұмбақтың шешуін
табады.
- Шешуіндегі әріп ф дыбысының таңбасы екенін
айтады.
- Фдыбысы
туралы не
білетіндерін айтады.
-Өлеңді жатқа қатесіз
жазады.
-
Өлеңдегі ф
дыбысы бар сөздердің мағынасын
түсіндіреді.
-
Флейта, тб музыкалық аспаптар
туралы әңгімелейді.
-
Ф
дыбысы бар сөздерді айтып, бұл
дыбыстың айтылу ерекшелігін
айтады.
Анықтаманы жаттап алады.
Билеп, сергиді.
-Мәтін не туралы екенін
айтады.
- Мәтін неліктен «Доп ойнаймын
деп...» аталғанын әңгімелейді.
-Мәтінге өзі ат
қояды.
-
Мәтінді жалғастырып, қалай
аяқталатынын болжап айтады.
- Өз болжауына сәйкес келетін
сөйлемді айтады.Өз ойымен
бөліседі.
-Мәтін кейіпкері туралы өз
пікірін ашып айтады.
|