Материалдар / ҚМЖ 3 тоқсан 130 бұйрықпен жасалған.Физикадан 10 сынып Толық тізбек үшін Ом заңы тақырыбынд
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 3 тоқсан 130 бұйрықпен жасалған.Физикадан 10 сынып Толық тізбек үшін Ом заңы тақырыбынд

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 3 тоқсан 130 бұйрықпен жасалған.Физикадан 10 сынып Толық тізбек үшін Ом заңы тақырыбынд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2024
81
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Бөлім:

Электростатика

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Толық тізбек үшін Ом заңы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.2.4. Толық тізбек үшін Ом заңын қолдану

Сабақтың мақсаты

Толық тізбек үшін Ом заңына есептер шығаруда қолдану


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы 5 минут

- Оқушылармен сәлемдесу;

- Оқушыларды түгелдеу;

-Психологиялық жағымды ахуал тудыру;

-Learning.apps платформасы арқылы 3 топқа бірігу;



Оқушылар бір-бірімен амандасады, бүгінгі күнге жылы лебіздерін білдіреді. Тақтада көрсетілген кездейсоқ тізім бойынша 3 топқа бірігеді.



Learning.apps платформасы

Сабақтың ортасы

35 минут




































































Сабақтың соңы

5AutoShape 1 минут

«Сәйкестендіру» әдісі (топтық жұмыс)

Оқушылар топтарға бірігіп, өткізгіштердің тізбектей және параллель жалғаудың негізгі заңдылықтарын 2 топқа жинақтайды.











«Ойды жалғастыр» әдісі (жұптық жұмыс)

Оқушыларға сурет көрсетіледі. Сурет бойынша оқушылар ойланып, жұптарымен бірге ойларын жинақтап, жалғастырады.



















«Ойлан,топтас,бөліс» әдісі (топтық жұмыс)

Оқушылар тақырып бойынша меңгерген білімдерін пайдаланып,құрылымдалған тапсырма беріледі.


















AutoShape 3

«Шешімін табуға көмектес» әдісі (жеке жұмыс)

Оқушыларға бүгінгі сабақты қорытындылау мақсатында жағдаяттық тапсырма беріледі.

















Кері байланыс

«Mentimeter.com» платформасы арқылы оқушылар бүгінгі сабақтан әсерлерін жазады.

-Бүгінгі сабақтан түсінгенім...

- Маған ұнады...

-Үйренгім келеді...






Үлестірме қағаздарда көрсетілген өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғаудың ерекшеліктерін ажыратады.













Оқушылар суретке қарап отырып, берілген жағдаяттық сұрақтарға ойларын жинақтап жауап береді. Сабақ мақсатына қарай бағыт алады.





















Білім алушылар пәндік білімдерін пайдаланып, тапсырма қадамдарын орындайды.





















Оқушылар пәндік білімдерін күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, жағдаятттық тапсырма орындайды.



















Сабақ бойынша білім алушылар рефлексия жасап, өз ойларымен кері байланыс береді.

Дескриптор:

1.Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауды сипаттайды.

2. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғаудың ерекшеліктерін ажыратады.

3. Мысал келтіріп, нақтылайды.


Қалыптастырушы бағалау:

2 топ өзара бір-бірін бағалайды және мұғалімнің кері байланысы


Дескриптор:

1.Берілген сызбаға қарап, мағынасын ашады.

2. Суреттегі физикалық шамалардың шартты белгіленуінің қандай қызмет атқаратынын атайды.

3.Олар бір-бірімен қалай байланысып тұрғандығын анықтайды.

3.Берілген шарттар бойынша өз ойларын айтады.


Қалыптастырушы бағалау:

Мұғалімнің кері байланысы







Дескриптор:

1.Контекстік есептің мағынасын ашады.

2.Табу керек физикалық шамаларды анықтайды және есептейді.

2.Өткізгіштерді тізбектеп және параллель жалғау кезінде ерекшеліктерін ескеріп, жалпы кедергілерді табады.

3.Өткізгіштердің кедергісін аз етіп қосу үшін қай жалғау тиімді екенін түсіндіреді.


Қалыптастырушы бағалау:

Топтар бір-бірін бағалайды және мұғалімнің кері байланысы



Дескриптор:

1.Қысқа тұйықталудың себебін

анықтайды.

2.Сақтандандырғыш құралдардың пайдасын қарастырады.

2.Қысқа тұйықталудың алдын алу шарттарын жазады.


Қалыптастырушы бағалау:

Мұғалімнің кері байланысы






Қалыптастырушы бағалау

Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекетіне кері байланыс беріп, балл қою арқылы бағалаймын.



Оқушыны дамуға бағыттайтын келесідей кері байланыс фразаларын қолданамын:

«Бүгінгі сабақта тапсырмаларды толық әрі, дұрыс орындай алдың, жарайсың!»

«Толық тізбек үшін Ом заңын есептер шығаруда формулаларды түрлендіру кезінде кішкене толықтырулар керек.»

«Қысқа тұйықталу өмірден мысал келтіру жұмыстарын жетілдіру керек»


ресурс 1
















Ресурс 2






















Ресурс 3





















Ресурс 4


















«Mentimeter.com» платформасы

















Тапсырмалар:

Ресурс 1.

Тізбектей жалғау

Параллель жалғау

J=J₁=J₂=J₃…=Jₙ

J=J₁+J₂+J₃…+Jₙ

U=U₁+U₂+U₃…+Uₙ

U=U₁=U₂=U₃…=Uₙ

R= R₁+R₂+R₃…+Rₙ

1/R= 1/R₁+1/R₂+1/R₃…+1/Rₙ

U₁:U₂:…:Uₙ= R₁:R₂:…:Rₙ

J₁:J₂:…:Jₙ= 1/R₁:1/R₂:…:1/Rₙ


ЕБҚ:

А) Тізбектей жалғаған кезде қай физикалық шама тұрақты болып қалады?

В) Параллель жалғаған кезде қай физикалық шама тұрақты болып қалады?

Ресурс 2

  1. Қандай сызба берілген? Мағынасын түсіндіріңіз.

  2. R>>r болған жағдайда қандай өзгеріс болады?

  3. R=0 болған жағдайда қандай өзгеріс болады?

  4. Қысқа тұйықталу кезінде үйдегі электр шамдары сөніп қалады. Не себепті?

  5. Сызбаны өзгертуге мүмкіндік болса, нені өзгертуге ұсыныс бере едіңіз?

ЕБҚ:

А)Сызбада қандай физикалық шамалардың шартты белгіленгенін және атқаратын қызметін атайды.



Ресурс 3

Оқушы физика сабағында зертханалық жұмыс жасады. Жұмыс жасау барысында мынадай мәліметтер алды.

Тәжірибе I=1A ток күшінде кернеудің түсуі U=1,4В көрсетті. Өткізгіштің диаметрі d=0.5мм, ал ұзындығы l=45мм болды. Және де дәл осы тізбектегідей 3 сыртқы кедергіні алып, оны тізбектей және параллель жалғады.

А) Өткізгіштің тізбектегі сыртқы кедергісі R неге тең?



______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________



В) Өткізгіштің меншікті кедергісінің шамасын есептеңіз.



______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________



С) Өткізгіштің ішкі кедергісінің шамасын есептеңіз.



______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________



Д)Өткізгішті тізбектеп жалғаған кезде жалпы кедергі қаншаға тең болады?



______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________



Е) Өткізгіштерді параллель жалғаған кезде жалпы кедергі қаншаға тең болады?



______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________



Г)Қай жалғау бойынша кедергілерді аз етіп қосуға болады? Себебін түсіндіріңіз.



______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________





Ресурс 4

Айдос компанияда инженер-техник болып жұмыс істейді.Таңертең жұмысқа келіп, жарық шамдарын қосқан кезде, қосылмағандығын байқайды. Жұмысшылардан сұрастырып көрсе, кеше кешкісін ток көзіне бір техниканы қосқан кезде, барлық техника мен жарық шамдары сөніп қалғандығын айтады.Айдос бұл мәселенін шешімін табуға кіріседі. Сен де Айдосқа мәселенің шешімін табуға көмектес:



А) Не себепті жарық шамдары сөніп қалды деп ойлайсың?

______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________



В)Сақтандарғыш құралдардың қысқа тұйықталуға әсері қандай?



______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________



С) Күнделікті тұрмыстық техникада, ірі компанияларда қысқа тұйықталудың алдын алу үшін не істей аламыз? Қандай ұсыныс берер едің?



______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________



ЕБҚ:



Д) Қысқа тұйықталу жағдайын күнделікті өмірде қай жерде байқайтынын түсіндіреді.

______________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!