Материалдар / ҚМЖ 4-тоқсан Қаз тарихы 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 4-тоқсан Қаз тарихы 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 4-тоқсан Қаз тарихы 9-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
94
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Қ ҚҚқққ Қазақстан Отан соғысы жылдарында .

Күні:

Сынып: 9

Сабақтың тақырыбы

. Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы. .

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

9.3.2.1 қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысының жеңісіне қосқан үлесін бағалау

9.3.2.2 Б.Момышұлының батырлық, тұлғалық қасиетін айқындау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар : Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстанның экономикасы, майдандағы қазақстандықтардың ерлігі және олардың соғысқа қосқан үлесі жайлы түсінік беру

Бауыржан Момышұлының батырлық,тұлғалық қасиетін айқындау. Көпшілігі: Шешуші шайқастар кезіндегі қазақстандықтардың ерлігі және олардың соғысқа қосқан үлесі туралы түсінік алу Бауыржан Момышұлының шығармашылық қабілетін талдау .

Кейбірі : Бауыржан Момышұлының соғыс майданындағы ерлігін бағалау.

Бағалау критерийі

Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуын зерттейді

Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысының жеңісіне қосқан үлесін бағалайды

Бауыржан Момышұлының батырлық, тұлғалық қасиетін айқындайды.

Тілдік мақсаттары

Пәнге тән арнайы лексика мен терминалогия.Батыр , Жауынгер , Халық Қаһарман, Аға лейтенант ,Ұстаз , Командир, Генерал-майор.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Бауыржан Момышұлының батырлық,тұлғалық қасиетін талдау жасай алады

Құндылықтарға баулу

Құрмет,ынтымақтастық.қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы , География, Әдебиет .

Алдыңғы білім

. ХХғ. 20-30жылдарындағы қазақ өнерінің дамуын біледі..

Сабақ кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурс

Басы

Ұйымдастыру кезеңі:сәлемдесу,түгелдеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Топқа біріктіру: Өз есімі туралы тренинг. Оқушылар өздерінің есімдерінің бас әріпінен келетін сөз айту, сын есімнен болуы керек . Мысалы Ержан Ер , Айнүр Ажарлы т.с.с.Оқушылар өздерінің қандай екені көңіл-күйлері арқылы көтереді. .

Үй тапсырмасын сұрау: «Өрмекші торы» әдісі арқылы сүраймын

1. А.В. Затаевич қанша халық әндері мен күйлерін жазып алды 2. Қырғыз Қазақ халқының 1000 әнңі жинақталды қай жылы

3. Қазақ халқының 500 әні мен күйі жинақталды қай жылы 4. Парижде концертте ән шырқап , күміс медаль иеленген кім 5. Халық жыршылары бәйгесі қай қалада өтті .

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті құралдары

Ортасы

Мен сізді білемін: Ұлы Отан соғысына қатысқан тұлғалар жайлы 1.Бауыржан Момышұлы

2.Нұркен Әбдіров

3.Әлия Молдағұлова

4.Мәншүк Маметова

5.Мәлік Ғабдуллин

6.Төлеген Тоқтаров, тағы басқа

Тарихи тұлғалар туралы мәлімет айту( портреттері көрсетіледі)

Мәлік Ғабдуллин – ротаның саяси жетекшісі, автоматшылар тобын басқарды, жау танкілерін жойып, өз бөлімшелерін қоршаудан алып шықты.Көрсеткен ерлігі үшін Кеңес Одағы Батыры атағы берілді.

Төлеген Тоқтаров – Бордино селосында жау штабына басып кіріп, 5 офицердің көзін жойған, асқан батылдығы мен ерлігі үшін қаза тапқаннан кейін Кеңес Одағының Батыры атағы берілді.

Бауыржан Момышұлы – Ұлы Отан соғысының аты аңызға айналған қаһарманы, Кеңес Одағының Батыры, белгілі жазушы.

Нүркен Әбдіров - Қарағандының өкілі, 1942 жылғы 19 желтоқсанда Боковская- Пономаревка ауданында болған әуе айқасында өз ұшағын жау танкілерінің шоғырына құлатып, серіктерімен бірге ерлікпен қаза тапты.

Рақымжан Қошқарбаев - өзінің досы Г.Булатовпен бірге Рейхстагқа алғашқылардың бірі болып ал қызыл Жеңіс туын тікті. Кейіннен Халық Қаһарманы атағын алды.

Талғат Бигелдинов - 200-ден астам жауынгерлік ұшу сапарына шығып, әуе мен жерде оннан аса ұшақтарды, көптеген танкілерді, ұрыс техникасының басқа да түрлерін және жүздеген фашистерді жойған шабуылшы ұшқыш, екі мәрте Кеңес Одағының Батыры.

Кеңестік Шығыс әйелдерінен шыққан бірінші болып Кеңес Одағының Батыры атағына ие болған қазақ қыздары – 100- ші қазақ ұлттық атқыштар бригадасының пулеметшісі Мәншүк Мәметовамен 54- атқыштар бригадасының мергені Әлия Молдағұлова.

Қасым Қайсенов-қаһармандық ерліктерімен тарихта қалған әйгілі партизан, кейін Халық Қаһарманы атағын алды.

Топтық жұмыс. «Кластер әдісі»


Ітоп- Қазақстан, ІІтоп- Москва., ІІІтоп- Германия

1.Картамен жұмыс:

Ітоп:Қазақстандықтар Мәскеу, Ленинград үшін ұрыстарда

ІІтоп:Қазақстан-Сталинград майданының жақын тылы.

ІІІтоп:Соғыс бағыты-Батыс

Картамен жұмыс жасай отырып, қазақстандықтардың қай жерлермен жүріп өткенін айтып, сызба жасап береді.



1.тапсырма

Бауыржан Момышұлының өмір жолындағы портретін жасайды Дискриптор:


1 Бауыржан Момышұлының Ұлы Отан соғысына қосқан үлесін талдайды

2. Бауыржан Момышұлының жазған шығармаларын және әскери еңбектерін қосқан үлесін зерттейді Жаңа сабақ : Сабақтың мақсатымен таныстыру Бейне таспадан « Бауыржан Момышұлы » деректі фильм

талдайды.

4.Бауыржан Момышұлы батырлық , тұлғалық қасиеттеріне баға береді.


Дискриптор:

1. Бауыржан Момышұлына байланысты деректерді анықтайды.

2. Ұлы Отан Соғысында ерлікпен шайқасқаның біледі .

3 тапсырма. Оқушылар топпен бірлесіп терминдерге анықтама жазады.

Топпен жұмыс.

«Таза тақта ойыны»

Терминдерге анықтама жазу.


Дискриптор:

  1. Соғыс ұғымын анықтайды.

  2. Батыр ұғымына анықтайды.

  3. Халық Қаһарманы ұғымын анықтайды.

  4. Жауынгер ұғымын анықтайды

Жұптық жұмыс

І Соғыс жылдарындағы ұлтаралық қатынастар қандай дәрежеде болды?

ІІ:Сталинград шайқасы жайлы не айтасыңдар? Жаңа деректер болса

ІІІп:Майданға бүкілхалықтық көмек қандай жағдайда жүргізілді?

Жасырынып тұрған термин сөздердің мағынасын айтады

1. Барбаросса- БАОСБАРРСА- Германия билеушілерінің жоспары

2.Конгломерат-МЕРКОНАТГЛО- әртүрлі заттардың ретсіз жинағынан құралған механикалық қосынды.(КСРО-ны көп ұлттың жасанды және тұрақсыз бірлестігі, ішкі бірліктен жұрдай этностық ұранды деп есептеді)

3.Арбайтегемайншафт-МАЙНАРТЕБАЙГЕФТША- «Ғылыми-зерттеу институты» деп атаған «Арбайтегемайншафт Түркістан» атты жоғары барлау мектебі

4.Экспансия-ПАНЭКССИЯ-басқа елдерге ықпал етуді кеңейтуге бағытталған мемлекеттік саясат.

.Тарихи есептің шешуін тап:

1) 1075 + 842 + 16 + 8 = 1941

А)1941ж. қарашада Дубосеково түбінде нешінші атқыштар полкі шайқасты?

Б)1942ж.Қазақ КСР-нің егіс көлемі 1941жылмен салыстырғанда қанша мың гектарға көбейді?

В)1945ж.нешінші сәуірде кеңес артиллериясының қуатты үні Екінші дүниежүзілік соғыстағы ең ірі операциялардың бірі- Берлин операциясының басталғанын паш еткен күн, ол қай күн?

Г)Мәскеу түбіндегі шайқаста көрсеткен ерлігі үшін 316-атқыштар дивизиясы нешінші гвардия болып қайта құрылды?

Д) Ұлы отан соғысы қай жылы басталды?

2) 500 + 156 + 220 – 20 + 14 = 842

А)Қазақстан Сталинград облысымен неше шақырым бойына шекаралас жатқан еді?

Б)Балтық флотындағы қызыл тулы «Киров» крейсерінде ғана қанша қазақстандық жауынгерлік сапта тұрды?

В)Өнеркәсіп орындарын майданға жақын өңірлерден елдің шығыс аудандарына көшіру жүзеге асырылды, оның ішінде неше зауыт, фабрика, цехтар мен артельдер Қазақстанға орналастырылды?

Г)Дивизия комиссары, Оңтүстік-батыс майдан Әскери Кеңесінің мүшесі Е.П.Рыков басқарған 800 жауынгер 1941 жылы қай күні неміс-фашист басқыншыларымен шайқасқа түсті?

Д)Қазақстан минометшілері батылдық және ерлік көрсеткені үшін 2 027 жауынгерлік ордендер мен медальдарға, соның ішінде қанша адам «Кореяны азат еткені үшін» медальына ие болды?

Е)1942ж.Қазақ КСР-нің егіс көлемі 1941жылмен салыстырғанда қанша мың гектарға көбейді?


Жеке жұмыс


«Иә», «Жоқ» сұрақ –жауап

1.Генерал – майор И.В.Панфилов қолбасшылық еткен 316 –атқыштар дивизиясы Мәскеу түбінде ерлікпен шайқасты ( иә)

2.1941 жылы Жамбыл Жабаев ленинградтықтарға «Ленинградтық өренім» жырын арнады ( иә)

3.Сұлтан Баймағамбетов Мәскеу үшін шайқаста қаза тапты (жоқ) Ленинград үшін

1.Еділ бойындағы қаһарман қала түбінде минометші Қарсыбай Сыпатаев өшпес ерлік көрсетті ( иә)

2.Қазақстандық партизандардың жалпы саны 4,5 мың ( жоқ) 3,5 мың

3.Қазақстандықтардан 500- ге жуық адам Кеңес Одағы Батыры атағын алды ( иә)

1.Бірінші болып таран жасап жанған жау тобына ұшағын бағыттаған адам авиация капитаны Николай Гастелло ( жоқ) А.Масловтың экипажы

2.1998 жылы ҚР Президенті Н.Назарбаевтың өкімімен Бақтыораз Бейсекбаевқа Халық Қаһарманы атағы берілді ( иә)

3.Талғат Бигелдинов екі мәрте Кеңес Одағының Батыры ( иә)

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті құралдары

Соңы

Сабақ соңында оқушылар өз түсінгенін стикер арқылы жазып қортындылайды.

Бағалау: топ өздерін – өзі бағалайды. Бағалау жұлдызшалар тарату арқылы бағалаймын.


Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті құралдары




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

9.4 Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Күн:

Сынып: 9

Қатысқандар: Қатыспағандар:-


Сабақтың тақырыбы:


Қазақстан- майдан арсеналы

Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.4.2.2 – Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына бейімделгендігін дәлелдеу;

9.1.2.2 – соғыс жылдарындағы халықтың әлеуметтік жағдайын анықтау

Сабақтың мақсаты



Барлығы: Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына бейімделгендігін дәлелдейді және соғыс жылдарындағы халықтың әлеуметтік жағдайын анықтайды.

Көбі:Тылдың ақшалай көмегін, Қазақстан майдан арсеналы болғанын анықтайды.

Кейбірі:. Қазақстанның үлкен шығынға қарамай Ұлы Жеңіске қосқан үлесін бағалайды

Тарихи концепт

ІІІ. Тарихи анализ және түсіндіру.

Бағалау критерийі



Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына бейімделгендігін талдау жасайды.

Соғыс жылдарындағы халықтың әлеуметтік жағдайын сипаттайды.

Тілдік мақсаттар



Оқылым: Мәтіннен соғыс кезіндегі қалыптасқан экономикалық ахуал,тылдағы еңбек маңызы туралы деректерді тауып танысады

Тыңдалым: «Соғыстың қас-қағым сәттері»(Мгновения ХХ века. 1941-1945гг.) видео көреді.

Айтылым: Соғыс кезіндегі Қазақстан халқының жағдайы мен тылдағы адам еңбегі, майдан арсеналы болғанын әңгімелейді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология.

  • Арсенал, мобилизация, карточкалық жүйе, тыл, майдан, шикізат қоры

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға

  1. Соғыс жылдарындағы қазақстандықтардың майданға ауыл шаруашылығында қосқан үлесі.

  2. Қазақстанға эвакуациланған зауыт, фабрикалардың соғыс қажеттілігіне жұмыс жасауы...

Құндылыққа баулу



«Мәнгілік ел» идеясы арқылы ұлтжандылыққа тәрбиелеу, Ұлы Отан соғысы жылдарындағы 497 Кеңес Одағы Батырлары мен 142 Даңқ Орденінің иегерлерінің өшпес ерлігін дәріптеу.

Ұлы Отан соғысы тарихының құпия беттерін саралау, соғыс тарихына деген қызығушылығын арттыру.

Пәнаралық байланыс


Қазақ әдебиеті,География, дүние жүзі тарихы

Алдыңғы білім


«Пакт Молотова-Риббентропа», «План Барбаросса», «Вторая Мировая война» бейнефильмдері арқылы Ұлы Отан соғысының басталуын, шайқастар мен батырлар ерлігі жайлы біледі

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!