Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
3
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, назарын сабаққа
аудару.
«Кіру билеті»
әдісі арқылы
Әр оқушыға стикерге
жазылған сұрақтарды қою және топтарға
бөлу
1. Айналар неше
түрге бөлінеді?
2.Жазық айна деген
не?
3.Жарықтың шағылу
заңы
4.Жазық айна қандай
кескін береді?
5.Сфералық айна
деген не?
6.Ойыс айна деп нені
айтады?
7.Дөңес айна деп
нені айтады?
8.Сфералық айнаның
қайсысының фокусы жалған, қайсысы
нақты?
9.Сфералық айнада
кескін салуға мүмкіндік беретін үш тамаша сәулелерді
атаңдар.
10.Жазық айнаның
қолданылуына мысал
келтіріңдер
11.Сфералық айнаның
қолданылуына мысал келтір.
12.Шағылудың
түрлерін ата
«Ой қозғау»
әдісі
Оқушылардың жаңа
сабаққа дайындығын қарапайым демонстрация
көрсету. Суы бар стақанға көлбеу
салынған қарындашты көрсету.
1.Не
байқадыңыздар?
2.Бұл құбылыстың
жарықпен байланысы қандай болуы
мүмкін?
3.Неліктен өзгеріс
болып жатыр?
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
Мұғалім
түсіндірмесі
|
Сынып оқушыларын
«Кіру билеті» әдісі арқылы 3 топқа
бөлу.
Оқушылар үй
тапсырмасы бойынша берілген сұраққа жауап береді және мұғалім
нұсқаған орынға отырады.
Оқушылар тәжірибе
бойынша өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру
ҚБ: «Жарайсың!», «Керемет!», «Өте
жақсы!» деген сөздер арқылы ауызша
мадақтау
ҚБ: ауызша мадақтау,
ынталандыру
|
8 сыныпқа арналған
оқулық,
Стакан, су,
қарындаш
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
Жеке
жұмыс
13
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
"Идеяны суреттеу"
әдісі
1-топ:
Жазық параллель пластинада
сәулелер жолын салу
2-топ: жарықтың сыну заңын тәжірибе
арқылы тексеру,
зерттеу
3-топ: есеп шығару үлгісімен
таныстыру
Есеп: Жарық сәулесі судың бетіне
450
бұрышпен түседі. Суда сәуленің
сыну бұрышы қандай?
«Жалғасын тап»
әдісі (қосымша
1)
Оқушыларға
«Ойлан
тап...» (деңгейлік тапсырмалар)
(қосымша 2)
Рефлексия. Білім
поштасы
-Маған барлығы
түсінікті болды.
-Маған әлі де
түсініксіз...
-Мен ештеңе
түсінбедім...
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу
Үй
тапсырмасы. Тақырыпты
оқу. 4-6
тапсырма
|
Оқушылар мәтінмен
танысады. Топ ішінде өзара ой бөлісіп, талдау жасайды. Жарықтың
сыну құбылысын теория, тәжірибе арқылы түсіндіреді. Топ спикерлері
топтық жұмысты қорғайды.
Оқушылар жұппен
бірлесіп тапсырманы орындайды. Жұптар дайын жауаптар үлгісі арқылы
бір-бірінің жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушылар бүгінгі
сабаққа жазбаша кері байланыс
береді.
|
ҚБ: «Аукцион» әдісі
арқылы.
Аукционға әр топтың
жұмыс-тары қойылады. Әр топ өзіне ұнаған жұмысты сатып
алады.
ҚБ: жұптар ауызша «әріптес пікірі» әдісі арқылы
бағалайды;
3
балл
ҚБ: өзін-өзі бағалау
7
балл
1-10
балл
|
Постерлер
Тапсырма бар
парақша
Т апсырма бар
парақша
|