Бөлім:
|
5. Экономикалық
география
5.2 Әлеуметтік
экономикалық ресурстар
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Мұхтарова
Ш.М.
|
Күні:
|
10.04.2024
ж
|
Сыныбы: 9
Ә
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қазақстанның
индустриялық-инновациялық даму
бағыттары;
Қазақстанның
инновациялық инфрақұрылымы;
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
9.5.2.4 Қазақстанның
индустриялық-инновациялық даму бағыттарын анықтап,болжам
жасайды
9.5.2.5 Қазақстанның
инновациялық инфрақұрылымының жағдайын талдап,дамыту жөнінде
ұсыныстар әзірлейді
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Қазақстанның
индустриялық-инновациялық өндіріс салаларын,өнеркәсіп құрамын
біледі;
Көпшілік білім
алушылар:
Қазақстанның индустриялық-инновациялық өнеркәсіп салалаларын басқа
елдермен салыстырғандағы үлесін
біледі;
Кейбір
оқушылар:
Қазақстанның
индустриялды-инновациялық өнеркәсіптердің аумақтық көрсеткіштерін
біледі;
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы.
5
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылар
мен амандасу,
түгендеу.Үй тапсырмасын сұрау.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, сабақта қанша оқушы жоқ екенін айтады.Үй тапсырмасын
баяндайды.
Дескриптор: Үй
жұмысы
-Эссе құрылымы
толық;
-Тақырып
ашылған;
Жалпы -3
балл
|
Тиімділігі:
Оқу(үй) тапсырмасын
орындау үшін кітапты оқиды;қосымша
оқиды;
|
Оқулық
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
15
мин.
|
(Ұ)Жаңа сабақты
түсіндіру.
1. Интерактивті
тақтадан сабаққа байланысты слайд
көрсету
|
Слайдқа назар аударады.
Сабақтың тақырыбын анықтайды.
Мұғалімді мұқият
тыңдайды. Конспект жазады.
|
Тиімділігі: Жаңа екі тақырыпты
қатар өткізгендіктен, екі тақырыпты қатар меңгере
аламыз.
|
Интерактивті
тақта,пре
зентация
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
14
мин.
|
№1-тапсырма:
Инновация терминіне
класстер құрайды.
Жеке
жұмыс
(3
мин)
|
Дескриптор: Жалпы
- 2 балл.
-Терминнің мағынасын
толық түсіндіре алады;
|
9-сынып оқулығы, А4
форматындағы парақ, түрлі-түсті
фломастер
лер
|
|
№2-тапсырма:
Попкорн
әдісі.
Берілген сұрақтарға
дұрыс жауап беруі тиіс.
(4
мин)
|
Дескриптор: Жалпы
– 2 балл.
- Сұраққа толық жауап
береді;
- Көлік түрлерін
біледі;
|
9-сынып оқулығы. Тапсыр
ма жазылған А4 қағаз.
|
|
№3-тапсырма:
Бекіту
тесттері.
“Kahoot” платформасы
арқылы жасалған, екі тақырып қамтылған тест жұмыстарын
орындайды.
(7-минут)
|
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
-Тест жауаптары
дұрыс;
|
9-сынып оқулығы.Тест
парақшалары.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
-«Өзіңді бағала»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|
|