Материалдар / ҚМЖ "§9. Біздің өміріміздегі дизaйн"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "§9. Біздің өміріміздегі дизaйн"

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар. 10 сынып ҚГБ сабақ беретін информатика пән мұғалімдері қолдана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2020
2136
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Cабақ жоспарының шаблоны

Ұзaқ мeрзімді жoспардың aтaуы: Мeктeп: Х. Дocпaнoвa aтындaғы oртa мектеп

ІІІ-бөлім. Дизaйн тeoрияcы

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Садешова Р.Б

Сынып: 10 «Б»

Қоғамдық-гуманитарлық бағыт Қатысқандар – 10 Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

§9. Біздің өміріміздегі дизaйн

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.1.2.түрлeр бoйыншa көрнекі дизaйнды жіктeу

Сабақтың мақсаты

Дизайн түрлері бойынша көрнекі дизайнды талдай алады

Бағалау критерийі

-көрнекі дизайн түрлеріне талдау жасайды

-қолдану салаларына өмірде мысал келтіреді

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Дизайн-Дизайн-Design

Инфографика-Инфографика-Infogrophics

Типографика-Типографика-Topography

Кеңістік-Пространство-Space

Диолог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы:

Визуалды дизайн дегеніміз –

Визуалды дизайнның негізгі элементтері

Құндылықтарға баулу

Сабаққа жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық орын алады. Бір-бірімен қарым – қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Пәнаралық байланыс

Көркем сурет, ағылшын

Алдыңғы білім

Видеоны түрлендіру, презентация безендіру, видеоконтинент

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

«Миға шабуыл» әдісі.

1.Дизайн біздің өмірімізде қандай орын алады?

2. Көрнекі дизайн деген не?

3. Көрнекі дизайнның қандай түрлері білесіңдер?

4. Көркем безендіру қағидаларын қолдану қандай жағдай- ларда жүзеге асырылады?

5. Дизайн элементтері қалай құрылады?

6. Дизайн элементтері қандай қызмет атқарады?


Bilimland.kz

Cабақтың ортасы






3мин












5мин





















10 мин




Жұптық жұмыс. «Көршіңізге әңгімелеңіз»

Shape1
1-тапсырма. Көрнекі дизайн түрлері мен оларға өмірден нақты мысалдар келтіріп, талдау жасаңдар.

Дескриптор:

- дизайн түрлерін анықтайды;

- мысалдар келтіреді;

- талдау жасайды;

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдіс.


2-тапсырма. Жеке жұмыс. «Өзіңді тексер» Көрнекі дизайнның негізгі құраушылары мен олардың қолдану мақсатын кестеге толтырыңдар

Көрнекі дизайн құраушылары

Қолданылуы

Нүкте, кесінді, фигура


Түс


Типографика


Кеңістік


Масштаб


Текстура


Дескриптор

- қолдану мақсатын анықтайды;

- қолдану мақсатын кестеге толтырады;

ҚБ «ауызша кері байланыс» әдіс


3-тапсырма. «Ойлан, жұптас, пікірлес»

Дизайн түрлерінің қолдану саласына мысал келтіріңіз.

Графикалық дизайн

Өндірістегі дизайн

Орта дизайны




Дескриптор: Білім алушы - дизайн түрлеріне мысалдар келтіреді. ҚБ «Бір сөйлем» әдісі

Саралау: тапсырма тәсілі (Ж). Сараланған тапсырма 4-тапсырма. Бөлменің дизайн құру. Компьютерде орындайық 1.Графикалық редакторды іске қосыңдар 2. Редактордың фигуралар бөлімін пайдаланып, өз бөлмелерінің дизайнын сызыңдар. 3. Осы заттарды бөлмелеріңе талғамға сай орналастырыңдар. 4. Түстер үйлесімі арқылы жиһаз, еден, кілемді бояңдар. 5. Жұмыстарыңды сақтаңдар Дескриптер: -графикалық редакторды іске қосады; -фигураларды пайдаланып дизайн сызады; -талғамға сай орналастырады; үстер үйлесімімен бояйды; ұмысты сақтайды ҚБ «Айтарым бар» әдіс

Информатика 10 сынып авторлары Г.И.Салғараева Ж.Б.Базаева А.С.Маханова «Арман – ПВ» баспасы-2019ж













Информатика 10 сынып авторлары Г.И.Салғараева Ж.Б.Базаева А.С.Маханова «Арман – ПВ» баспасы-2019ж







Сабақтың соңы




5мин







Саралау: қорытынды тәсілі Сабақты қорытындылау. «Ой бөлісейік» Дизайнның біздің өмірімізден алатын орнын түсіндіріңдер. Қалай ойлайсыңдар, дизайнсыз өнімдерді ұсыну мен оларды тұтыну салдары қандай болмақ? Дизайн адам өмірінде қайдан пайда болды?

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

Бағалау парағы

Оқушылардың аты - жөні

1 - тапсырма

2 - тапсырма

3- тапсырма

4-тапсырма

жалпы


































Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырлар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабаққа байланысты сұрақтар қойылады. Бұл әдісте оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артып, жүйелі жауап беруге қалыптасады. Оқушылар өз деңгейіне қарай, мықты, әлсіз тұстарына қарай жауап жазып, мысалдар келтіріп, талдау жасайды. Практикалық тапсырмаға қатысты бірнеше сұрақтар қойылып, оқушының әрі қарай өз бетінше жұмыс жасауына жағдай туындалады.

Әр тапсырмада бағалау балдық жүйемен жазылады. Сол арқылы оқушының сабаққа қандай деңгейде қатысқаны көрінеді

Оқушылардың аты - жөні

1 - тапсырма

2 - тапсырма

3- тапсырма

4 - тапсырма

жалпы








Оқушылардың сабаққа қатысуға, компьютерде жұмыс істеуге дайын екендігіне мән беріледі.

Қауіпсіздік техникасы ережесін сақтау талап етіледі.

Компьютерлердің жұмыс режимінде қосылуы, дайындық техникасы қадағаланады.

Көзге, қолға, иыққа арналған жаттығулар жасалынады.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма болса, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бқдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!