Материалдар / ҚМЖ Аа дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Аа дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
5704
40 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарлау



Мектеп: «Т.Есімжанов атындағы ЖББОМ» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Токенова Зада Сапаргазиновна

Сынып: 0 «Б»

Қатысқандар: 12

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

А а дыбысы және әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты,

дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс

дыбыстау.

0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы).

0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.

0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне

төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап

қайтарады.

Сөздегі дауысты, дауыссыз, дыбыстарды ажыратады.

А дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. А дыбысының

айтылуын дұрыс дыбыстайды.



Көпшілігі: Сөздегі дыбыс санын, ондағы А дыбысының орнын ажыратады. А дыбысына сөз ойлайды.

А дыбысына (дауысты, жуан дауысты) сөз құрайды.

Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне

төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазады



Кейбіреуі: Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.

А дыбысының дауысты дыбыс екенін айтады.А дыбысы

қолданылған сөз табады.

Бағалау критерийі

Білу: А дыбысы және әрпімен танысып, дауысты, дауыссыз екенін біледі айта алады.

Түсіну: А дыбысының жазылу жолын түсінеді

Қолдану: А әрпінен келетін сөздерді қолдана алады.

Тілдік мақсаттар


Тәрбиешінің немесе АКТ қолданған видеодан естіп тыңдалым бойынша жауап беру.

Айтылым суреттерді пайдаланып, әңгіме құрастырады.

Жазылым А әріпінің баспа түрін жазады.

Құндылықтарға баулу

Тәрбиеленушілер бір-біріне көмектесу және құрметпен қарау;

Пәнаралық байланыс

Көркем әдебиеттен А әрпінен басталатын өлең оқу

Қоршаған орта пәнінен сергіту сәтіне мысалдар атадым

Алдыңғы білім

А дыбысын таниды. А дыбысы бар сөздерден мысалдар келтіре алады

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3-4 мин


Шаттық шеңбері.

Бір-біріне жүрекше сыйлау арқылы тілегін білдіреді


Қоңырау үнін тыңдатамын. Балаларға қоңырау

дыбысың сыңғырлап шыққанда қандай əсер

алғанын сұраймын. Қоңырау туралы өлең оқылады.

Сылдырла, сыңғырла тағы да,

Шақыра білімнің бағына.

Бөбек пен түлек жұп болған,

Алғашқы қоңырау қағылды!

Білім не үшін алу керектігі жайлы əңгіме

жүргізеді.

Shape1








Рисунок 3

Сабақтың ортасы

22 мин













































































2 мин

(Ұ) Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Сурет бойынша сөйлеу.

«Шытырман сурет» әдісі.

Суретте не болып жатыр деп ойлайсыңдар?

Балалар өздеріне таныс заттарды атайды.

Суреттегі балалардың іс-əрекетін талқылайды,

суреттен А дыбысы бар заттарын атайды.

(ҚБ) «От шашу» арқылы бағалау


2-тапсырма. А әрпі бар сөздерді табу.

«Кім жылдам» әдісі

Өлеңді оқып береді. Балалар, А

дыбысынан басталатын есімдерді жəне тағы

басқа заттардың аттарын атайды.

А дыбысы жуан дауысты дыбыс екенін

түсіндіреді. Балалар А дыбысының жуан

айтылатын, сондықтан жуан дауысты дыбыс

екенін түсінеді.

Балаларға əріп туралы түсінік беремін.

Əріп – дыбыстың таңбасы. Əріпті жазамыз,

көреміз.

Дыбысты естиміз, айтамыз.(Құлақ, ауыздың

суретін көрсетеді).

А əрпімен таныстыру. Педагог балаларға А

дыбысының айтылуын үйретеді. «А» дауысты дыбысын айтқанда ауыз кең ашылып, тіл ауыз қуысында еркін жатады.

(ҚБ) «Көбелек»


3-тапсырма. Жұмбақ шешу.

«Шешіп көр» әдісі

А əрпі туралы жазылған тақпақты оқу

Жер өлшейтін саржан

Белін буып алған.

(М. Əлімбаев)

Саржанның суретін А əрпіне ұқсата отырып,

саржанды қайда қалай пайдаланатыны туралы əңгімелеп беремін.

Бірнеше суреттерді көрсете отырып, осы

суреттердің қайсысы А əрпіне ұқсас екендігін тапқызу.

(ҚБ) «Смайлик»


(Ұ) Сергіту сəті.

Балалар «Ұшты-ұшты!» ойынын ойнайды.

Ұшатын затты айтса, қолдарын жайып ұшқанды көрсетеді, ұшпайтын затты айтса, қолдарын төмен түсіріп билейді.

Ойын 2-3 рет ойналады.


4-тапсырма. А әрпінің баспа түрін жазу.

«Әдемі етіп жаза аламын» әдісі

А əрпінің жазылуын балаларға ауада

жазу арқылы көрсетеді. Балалар А əрпін жазады.

(ҚБ) «Бас бармақ» әдісі.

Əліппе-дəптер.




























Сабақтың соңы

2 мин

Балалардың оқу қызметіне белсенділіктерін бақылауы бойынша талқылап, оқу қызметін қорытындылаймын.

(Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін бағдаршам арқылы бағалайды.


Б ағалау









Қ Б. «От шашу» тәсілі арқылы жүзеге асырамын.

«Смайлик»


ҚБ. «Көбелек»

Белгілері

Жасыл:Берілген тапсырма толық орындалды.

Сары: қате жіберіп алдым.

Қызыл: Уақытты жеткізе алмадым.

Д енсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

топтоптотоп ережесін сақтау



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!