Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ Әлемнің жеті кереметі ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ықшамсабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Әлемнің жеті кереметі. Лексикография |
Мектеп: Бекет Өтетілеуов атындағы негізгі орта мектебі |
|||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Калиева Айнур Кадырбековна |
|||||||||||||||||||
Сынып: 6
|
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Әлемдік мәдени мұралар |
|||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу. Әлемнің жеті кереметі. Лексикография |
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушы сөздерді орфографиялық нормаға сай жаза алады |
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Орфография, дауысты, дауыссыз дыбыстар, емле, заңдылық,дефис. Талқылауға арналған сұрақтар: -Әлемнің жеті кереметін адамзат тарихындағы сәулем өнерінің озық үлгісі деуге бол ма? - Біздің еліміздегі қандай мұраларды әлемнің жеті кереметіне жатқызар едіңдер? |
|||||||||||||||||||
Құндылықтардыдарыту |
Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік сезімін ояту. |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиеті, дүние жүзі тарихы |
|||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, |
|||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Орфографиялық норма,орфографиялық норма туралы түсінік. |
|||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырыпты анықтау Балалар, сендер презентациядағы суреттерден нені көріп отырсыңдар? -Оларды адамзат тарихындағы сәулет өнерінің озық үлгісі деуге бола ма? -Біздің еліміздегі қандай мұраларды әлемнің жеті кереметіне жатқызар едіңдер? («Әлемнің жаңа жеті кереметі» туралы таныстырылымды көрсетемін) Демек, осы таныстырылымға қарап, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Әлемдік мәдени мұралар»
Тақырып бойынша
ақпарат алу үшін «Әлемнің жеті кереметі» мәтінмен танысу Тапсырма. Оқылған мәтіннен тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді іріктеңіз. Орфографиялық нормаға сай жазыңыз.Себебін түсіндіріңіз.
Дескриптор:
ҚБ "Көршіңді тексер" тәсілімен жұптардың бірін-бірі бағалауы. Оқушылар үлестірмелі карточкаларымен алмасып, жұптар бірін – бірі тексереді |
Суреттер
Слайд
Оқулық https://okulyk.kz/wp-content/books/166/166.pdf
Үлестірмелі материалдар
|
||||||||||||||||||
Сабақтың аяғы |
Сабақты қалай аяқтайсыз?
Кері байланыс жасау. "Кіру билеті, шығу
билеті" |
Слайд
Кері байланыс парағы |
||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз) Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|