Сабақ/ ортақ тақырыптар: «Әлемнің жеті кереметі»Ұлы Қытай қорғаны | Мектеп: Ы.Мұхамеджанов атындағы орта мектеп |
Күні: 16.03.2018 | Мұғалімнің аты- жөні: Каражанова Бибигул |
Сынып: 6 | Қатысқандар: 15 | Қатыспағандар: 0 |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Ж/4 Эссе жазу6.3.4.1 Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу, келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы орындай алады: |
| Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, эссе жазады |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Көтерілген мәселе бойынша келісу, келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Көтерілген мәселе бойынша сыни көзқараста, дәлелдер негізінде эссе жазады. |
Бағалау критерийі | Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастыру.Көтерілген мәселе бойынша сыни көзқараста эссе жазу. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: |
| Тақырыптан ауытқымай өз көзқарасын анық көрсетеді, сыни көзқараста эссе жазады. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
| Қорған, Қытай провинциясы, жау |
| Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
| Менің ойымша...Қорыта келгенде.... |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| Ұлы Қытай қорғаны қандай мақсатта салынды? Сіздің ойыңыз қандай? |
Құндылықтарға баулу: | Өз елінің тарихын қастерлеу,Мәдениетін дәріптеу. |
Пәнаралық байланыс: | Тарих, әдебиет |
Алдыңғы білім:
| «Таза тақта» стратегиясы бойынша жүргізіледі. Өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар алдын ала жазылады. Оқушылар әр сұраққа жауап берген сайын өшіріліп отырады. Барлық сұраққа жауап бергенде тақта таза болып шығады. |
ЖОСПАР |
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы
| «Ой шақыру» стратегиясы бойынша «Артығын алып таста» әдісін қолданамын. Берілген сөздер: қорған, провинция, Қытай, көбелек, жау, дәрігер. Осы сөздердің қайсысы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашуға негіз болады деп ойлайсың? Біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай?Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Берілген сөздер: «Садақ», «Айбалта», «Қалқан» тірек сөздері жазылған суреттерді таратып беремін. Сол суреттер бойынша үш тоқа бөлінеді. |
|
Ортасы20 мин | Эссе жазуға дайындық жұмысы «Стоп-кадр» әдісі негізінде ұйымдастырылады. Ұлы Қытай қорғаны туралы бейнеролик көрсетіледі. «Блиц кездесу» стратегиясы арқылы оқушылар сыртқы және ішкі шеңбер құрып, бір біріне Ұлы Қытай қорғаны тақырыбына байланысты сұрақтар қояды, жауап береді.
Т/Ж. «ПОПС» әдісі арқылы жүргізіледі.Менің ойымша...Мен мұны былай дәлелдеймін...Дәлел ретінде мысалдар келтіремін...Мынадай қорытынды шешімге келдім...Тапсырма «Ұлы Қытай қорғанының салынуы сыртқы жаулардан қорғану үшін» өз ойыңды дәлелде. «Басқа мемлекетке Қытай мемлекетінің күштілігін көрсету мақстында салынды» деген сыни пікір айт. Өз ойыңды дәлелде.Ж.(дербес жазылым) Осы пікірлерді саралай келе өз көзқарасыңды білдір, келісу, келіспеу себептерін дәлелдей отырып, эссе жаз. Сөз мөлшерін сақта. ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.Ж/Ж. «Мен саған, сен маған» әдісін қолдана отырып, эссе құрылымындағы абзац түрлерінің жүйелі құрылғандығын тексер. ҚБ. «Қолдау» әдісі арқылы бағалау |
|
Дескриптор | Тақырып негізінде сұрақтар қояды, жауап береді.Көтерілген мәселе бойынша тұжырым жасайды, эссе жазады. |
|
Соңы
| Сабақты бекіту:«Күн көзі» әдісі арқылы оқушылар Ұлы Қытай қорғаны не себепті әлемнің жеті кереметінің бірі болып саналады? деген сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын стикерге жазып, тақтада салынған күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, қорытынды жасалады.Рефлексия: «Табыс сатысы»: |
|
Қосымша ақпарат | Ғаламтордан Ұлы Қытай қорғаны туралы сабақта айтылмаған қызықты мәліметтер іздестіріп, жазып келу. |
|