Материалдар / ҚМЖ "Әлемнің жеті кереметі. ұлы Қытай қорғаны" 6 сынып

ҚМЖ "Әлемнің жеті кереметі. ұлы Қытай қорғаны" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жасалған. Жас мамандарға, мұғалімдерге өз сабақтарында қолдануға болады. Қысқа мерзімді жоспарда әдіс-тәсілдер кеңінен тиімді қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
1340
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ/ ортақ тақырыптар: «Әлемнің жеті кереметі»Ұлы Қытай қорғаныМектеп: Ы.Мұхамеджанов атындағы орта мектеп
Күні: 16.03.2018Мұғалімнің аты- жөні: Каражанова Бибигул
Сынып: 6Қатысқандар: 15Қатыспағандар: 0
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыЖ/4 Эссе жазу6.3.4.1 Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу, келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушы орындай алады:


Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, эссе жазады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Көтерілген мәселе бойынша келісу, келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады.


Кейбір оқушылар орындай алады:


Көтерілген мәселе бойынша сыни көзқараста, дәлелдер негізінде эссе жазады.
Бағалау критерийі
  • Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастыру.
  • Көтерілген мәселе бойынша сыни көзқараста эссе жазу.
  • Тілдік мақсатОқушылар орындай алады:


    Тақырыптан ауытқымай өз көзқарасын анық көрсетеді, сыни көзқараста эссе жазады.


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


    Қорған, Қытай провинциясы, жау


    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


    Менің ойымша...Қорыта келгенде....


    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Ұлы Қытай қорғаны қандай мақсатта салынды? Сіздің ойыңыз қандай?
    Құндылықтарға баулу:Өз елінің тарихын қастерлеу,Мәдениетін дәріптеу.
    Пәнаралық байланыс:Тарих, әдебиет
    Алдыңғы білім:

    «Таза тақта» стратегиясы бойынша жүргізіледі. Өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар алдын ала жазылады. Оқушылар әр сұраққа жауап берген сайын өшіріліп отырады. Барлық сұраққа жауап бергенде тақта таза болып шығады.
    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Басы

    «Ой шақыру» стратегиясы бойынша «Артығын алып таста» әдісін қолданамын. Берілген сөздер: қорған, провинция, Қытай, көбелек, жау, дәрігер. Осы сөздердің қайсысы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашуға негіз болады деп ойлайсың? Біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай?Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Берілген сөздер: «Садақ», «Айбалта», «Қалқан» тірек сөздері жазылған суреттерді таратып беремін. Сол суреттер бойынша үш тоқа бөлінеді.



    Ортасы20 минЭссе жазуға дайындық жұмысы «Стоп-кадр» әдісі негізінде ұйымдастырылады. Ұлы Қытай қорғаны туралы бейнеролик көрсетіледі. «Блиц кездесу» стратегиясы арқылы оқушылар сыртқы және ішкі шеңбер құрып, бір біріне Ұлы Қытай қорғаны тақырыбына байланысты сұрақтар қояды, жауап береді.



    Т/Ж. «ПОПС» әдісі арқылы жүргізіледі.
  • Менің ойымша...
  • Мен мұны былай дәлелдеймін...
  • Дәлел ретінде мысалдар келтіремін...
  • Мынадай қорытынды шешімге келдім...
  • Тапсырма «Ұлы Қытай қорғанының салынуы сыртқы жаулардан қорғану үшін» өз ойыңды дәлелде. «Басқа мемлекетке Қытай мемлекетінің күштілігін көрсету мақстында салынды» деген сыни пікір айт. Өз ойыңды дәлелде.Ж.(дербес жазылым) Осы пікірлерді саралай келе өз көзқарасыңды білдір, келісу, келіспеу себептерін дәлелдей отырып, эссе жаз. Сөз мөлшерін сақта. ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.Ж/Ж. «Мен саған, сен маған» әдісін қолдана отырып, эссе құрылымындағы абзац түрлерінің жүйелі құрылғандығын тексер. ҚБ. «Қолдау» әдісі арқылы бағалау


































    Дескриптор
  • Тақырып негізінде сұрақтар қояды, жауап береді.
  • Көтерілген мәселе бойынша тұжырым жасайды, эссе жазады.


  • Соңы

    Сабақты бекіту:«Күн көзі» әдісі арқылы оқушылар Ұлы Қытай қорғаны не себепті әлемнің жеті кереметінің бірі болып саналады? деген сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын стикерге жазып, тақтада салынған күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, қорытынды жасалады.Рефлексия: «Табыс сатысы»:



















    Қосымша ақпаратҒаламтордан Ұлы Қытай қорғаны туралы сабақта айтылмаған қызықты мәліметтер іздестіріп, жазып келу.





    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіреміз?«Жарайсың», «Керемет»,«Тағы қандай ой қосасың?», «Сіздің сөздеріңізде терең мағына бар», «Шынында, бұл тиімді идея» т.б. деген қолпаштау сөздерін,смайликтерді пайдаланамын.Қабілетті оқушыларға ақпаратты өмірмен байланыстырып дәлелдейтін, сыни пікір айта алатын, оқушылардың әртүрліқажеттілікітерінқанағаттандыруғабағытталған жоспарлыжаттығуларды т.б. күрделі тапсырмаларды беріп отырамын.Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Оқушы білімін әр тапсырма сайын қалыптастырушы бағалау арқылыжүргіземін.өзін-өзі бағалайды,бірін-бірі бағалайдыПәнаралық байланыс – денсаулық жəнеқауіпсіздік, АКТ-мен байланыс,құндылықтарменбайланыс (тəрбиеэлементі)пәнаралық байланыс –тарих, әдебиетАКТ-мен байланыс –бейнероликтерҚұндылықтармен байланыс –«Мәңгілік ел» идеясы негізінде өзгелердің мәдениетіне және тарихына құрметпен қарау, ұлттық құндылықтарды дәріптеуге тәрбиелеу

    Рефлексия. Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар негізгі ақпараттарды іріктеп оқуға, жұпта, топта талдауға,өзіндік сыни пікір айтуға үйренді. Берілген тақырыпқа байланысты, тақырыптан ауытқымай эссе жұмысын жазды. Жеке жұмыс жасады, мәселені топта талқыладыір- біріне сұрақ қойды,комментарий жасады.Сабақ өте жақсы деңгейде өтті, тапсырмалар білімалушылардың жас ерекшелігіне сәйкес. Топтық жұмыста жүргізілген «ПОПС» әдісі жақсы жүргізілді.Уақытты тиімді пайдалануға тырыстым.Жоспарланған саралау іске асты деп ойлаймын.Жоспарыма өзгеріс енгізбедім.

    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1.Білімалушылардың бүгінгі тақырыпқа қатысты өзіндік сыни пікір айтуы 2.Өзге елдің мәдениетін жетік білуі, ой-өрісінің жоғары екендіктерін көрсетуі.

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)1. «Таза тақта» әдісі 2. Жеке жұмыс ретінде жүргізілген тапсырма

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Әлемнің жеті кереметіне жататын тағы да басқа құндылықтарға тоқталу.2.Тақырыпқа сай қызықты мәліметтер беру.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ