Материалдар / қмж дүние тарих 10 сынып 4-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қмж дүние тарих 10 сынып 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақта қолдануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2024
189
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-1

     

Бөлім:

4-бөлім. Мәдениеттіңдамуы

4.1. бөлімшеАдамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.1.1 ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарын түсіндіру;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру:

ЮНЕСКО –ның құрулу тарихын бейне көрсетілмес

-авторлар бізге не айтқысы келеді және бізге нені көрсетті?

-Бұл бейнеден сіз не үйрендіңіз?

- Сізді не нәрсе таң қалдырды? Көргендеріңізден кейін қандай көңіл – күйде болдыңыз? – деген сұрақтарды қойыңыз.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар бейне бойынша өз жауаптарын ұсынады

мадақтау


https://www.youtube.com/watch?v=8cwZwPAXyaA





Жаңа сабақ

Мұғалім ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына қандай оқушылар қатысқанын түсіндіреді және көрсетіп отырады, слайдты қарап, тыңдайды және слайдтан мәтінді бір уақытта жазады - қысқаша құрылым, маңызды ақпарат (визуальды дағдылар, тыңдау, жазу, оқу және сөйлеу дағдылары)

Оқу материалдарымен жұмыс жасау - оқушыларға оқитын және түсінетін, оқитын және түсінетін оқушыларға арналған ақпараттық материалдарды (дидактикалық материалдар) тарату, маңызды ақпаратты бөліп көрсете отырып, сол парақтарда жұмыс істеу. Немесе осы парақтардан негізгі мәліметтерді есте сақтау үшін қажетті, маңызды, ең қажетті жазу кітапшаңызға көшіріңіз. Жазбалардағы кез-келген форматта жазбалар: блок-схарт, жазбалар немесе тезистер

Интернет материалдарымен жұмыс жасау.

Қазақстандағы ЮНЕСКО Бүкіләлемдік мұра объектілері


тарихи орындар





250 сөзден тұратын эссе жазыңыз - «ЮНЕСКО-ның мақсаттары мен міндеттері, менің аймағымдағы қандай тарихи орын Дүниежүзілік мұра тізімінде болуы мүмкін бе?»



Мәтінмен жұмыс



Дескриптор:

-ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік Мұражайына сипатама береді;

- ЮНЕСКО қызметінің үлгісінде тарихи-мәдени мұраны сақтаудың жолдарына талдау жасайды;

- ЮНЕСКО-ның ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұралар тізімінің ескерткіштеріндегі тарихи-мәдени мұраның маңыздылығын анықтай;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»




https://belau.info/video/UNESCO/

Қорытынды

Кері байланыс

- Мен үйренгендерімді білдім

- түсініксіз қалды

- жұмыс істеу, түсіну үшін уақыт қажет


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі






Қысқа мерзімді жоспар-2

     

Бөлім:

4-бөлім. Мәдениеттің

дамуы

4.1. бөлімше

Адамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.1.1 ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

ЮНЕСКО мысалында мәдени мұраны сақтау жолдарын түсіндіру;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру:

Ынталандыру материалын көру

- Сіздің ойыңызша, ЮНЕСКО-ның сайтында өткізілген халықаралық деңгейде «Рухани жахру» қазақша бағдарламасының тұсаукесері болды?

- Бұл халықаралық ұйым туралы не білеміз? Сабақтың тақырыбына кіріспе, оқу мақсаттары, табысқа жету өлшемдері

.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

Мұғалім презентациясы


https://www.youtube.com/watch?v=mSVwHTYhrz


Жаңа сабақ

Танымдық ақпараттық мәтендермен жұмыс

Тақырып бойынша білімді жаңарту.


Оқушыларға жұмыстың нәтижелерін талқылау, ноутбукты толтыру ЗХУ кестесінің 1 бағанына


Мен білемін

Мен білгім келеді

Үйрендім









ЮНЕСКО мақсаттары мен құрылымы туралы ақпаратпен жұмыс істеу

Кестемен жұмыс істеу, «Үйренді» деген қорапты толтыру


Мәселелерді талқылау:

- ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұра дегеніміз не?

- Бұл тізімге Қазақстанның қандай нысандары енгізілуі мүмкін?

-Бұл нысандар ЮНЕСКО көмегімен қалай сақталады?

Мәтінмен жұмыс

Дескриптор:

- ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұралары туралы сипаттайды;

- ЮНЕСКО қызметін мысалға ала отырып тарихи-мәдени мұраны сақтау жолдарын анықтайды;



Дескриптор:

- ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұрана түсінік береді

- Қазақстанның қандай нысандары енгізілгеніне сипатайды;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Бармақпен»





Бейнересурс



Презентация


Теоретикалықматериал_1

Дидактикалық материал


қалыптастырушы бағалау

Қорытынды

Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

Тест тапсырмаларын орындау














Қысқа мерзімді жоспар-3

     

Бөлім:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!