Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қмж дүние тарих 6 сынып 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 4A тарауы – Қайта өркендеу |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің |
||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандардың сына: |
Қатыспағандардың саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Батыс Еуропада қайта өрлеу мәдениетінің қалыптасуы |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілуі тиісті оқытудың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме жасау) |
6.2.2.3 көне замандағы мәдениетпен (сурет өнері, мүсін) өзара байланысты белгілей отыра Қайта өркендеу дәуірінің мәдениетін сипаттау 6.2.3.2 гуманистік идеялардың ортағасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Қайта өркендеу дәуірінің мәдениетін сипаттау |
||||||
Табыс критерийі |
Егер оқушы:
|
||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: мына сұрақты: «1300 жылдан 1500 жылға дейінгі кезең аралығында Еуропадағы мәдениет қалай және неліктен өзгерді?» қарастыру кезінде жұппен немесе бүкіл сынып болып өз пікірлерін айта алады Пәнге тән лексика және терминология: Қайта өркендеу, Византия, Шығыс Рим империясы, Ортағасырлық Еуропа, Ренессанстың өркендеуі кезіндегі Еуропа, перспектива, реализм, шынайылыққа жақын, нимб (нұр сәуле), путти, гравюра (нақыш), утопия. Диалог және жазу үшін пайдалы сөз орамдары: Бұл сурет мені мыналарды сезуге ............ итермелейді. Суретші мені осы заттарды ....... арқылы сезуге мәжбүрледі. Суретші ........... арқасында осы суретті шынайы етті. Мен бұл сурет Қайта өркендеу дәуірінде жазылды деп есептеймін, себебі ........ Екі сурет арасындағы ұқсастық пен айырмашылық мынадай ....... Суретшілер көрермендерді мыналарды сезуге мәжбүрлеуге тырысты. 200 жыл ішіндегі өнерде орын алған өзгерістер ............ Бұл сурет өзге суретпен байланысты, себебі .......... |
||||||
Құндылықтарға баулу |
Кемелдікке талпыну |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Өнер |
||||||
АКТ пайдалану дағдылары |
Интерактивтік тақтаны пайдалану - иллюстрация |
||||||
Алдын ала білімдері |
Көне дәуір және орта ғасыр өнері. |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақ кезеңдері |
Педагог әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басы |
Ширату. Мұғалім 1300 жылы және 1500 жылы жазылған екі суретті көрсетеді. Және бірқатар сұрақтарды қояды: |
Мұғалім бүгін қандай сұрақ қарастырылатынын сұрай отыра сабақтың тақырыбын қалыптастырады. Содан кейін оқытудың, сабақтың мақсаттары мен табыс критерийін айқындайды. |
Оқушылардыі сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар, презентация, оқулық. |
|||
Ортасы |
Ұғыну. Ресурстар бағанында көрсетілген немістің Қайта өркендеу дәуірінің өкілі Грюневальдтің Исаның крестке танылу бейнесі бар суретті көрсетіңіз. Оқушылар бұл суретке тыныштықта қарасын. Оны қарай отыра сурет оларда қандай сезім тудырғанын жазулары керек. К «Суретші сізді қалай сезінуге итермелейді» сұрағын қойыңыз. Жұптарды осы сұрақтарды талқылауын сұраңыз. Оқушылар не сезінгенін айтыс. Бұл сөздерді тақтаға жазыңыз. К Сұрақтың жауабын талқылаңыз. Суретшіге бір нәрсені өмірдегідей етіп салу қиын ба? «Перспектива» ұғымын түсіндіру. Оқушылардың назарын сурет өнеріндегі «ая (фон)» аударту, бүкіл суреттер тегіс емес көлемді салынғанын, яғни ондағы объектілер кенеппен бір деңгейде орналасып тұрғандай екенін түсіндіру. Сөйтіп, суретші өмірдің көрінісін салуға тырысты. Суреттің Германияда Қайта өркендеу кезеңінде аяқталғанын (ол екінші туылуын» білдіреді), ол кезде суреттер шынайы бола бастады және Еуропадағы үлкен өзгерістер уақытын білдіретіндігін айтып өтіңіз. |
Сәби Иса және Дева Мария бейнеленген тағы екі діни суретті көрсетіңіз. Оқушыларға суреттерді тыныштықта қарап шығу үшін уақыт беріңіз. Жұптарға сурет Қайта өркендеу дәуірінде жазылды ма деген сұрақты талқылауын және олар неге олай ойлайтындығын сұраңыз. Олардың пікірлерін тыңдаңыз. П. Сыныпқа осы екі сурет арасында 200 жылдан астам уақыт өтті. Олар осы 200 жылдық кезең аралығында қоғамдағы өзгерістер суреттердегі қандай өзгерістерге әкеліп соқтырғанын топшылай алады ма? Жұптасып талқылаңыз: Суреттегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар? Қай сурет Қайта өркендеу дәуірінде салынды (толықтай түсіндіру) Суретшілер көрермендерде қандай сезім тудырғысы келді? П. Христостың бастапқыдағы суретіне қайтып оралыңыз. Енді ресурстар бағанынан осы жағдайдың орта ғасырларда бейнеленуін табыңыз. Оның бірінші суретпен салыстырғандағы ұқсастығы мен айырмашылығы (орта ғасырдағы суреттегі нұр сәулеге назар аударыңыз) туралы пікірлерді тыңдаңыз және қай сурет Қайта өркендеу дәуіріне дейін, ал қай сурет Қайта өркендеу дәуірінде жазылғанын сұраңыз (бекіту үшін). Ресурстар бағанындағы сілтеме бойынша Джорджо Вазари жазған XV ғасырдағы Флоренцияның бейнесін көрсетіңіз. Қалалардың пайда болуы туралы пікірлерін айтуды ұсыныңыз: үлкен / шағын, бай / кедей және т.б. Итальяндық қала Флоренцияны кей кездері «Қайта өркендеу бесігі» деп атайды. 1500 жылдар шамасында саяси қарама-қайшылықтарды сипаттайтын Еуропа және Италия карталарын көрсетіңіз Қайта өркендеу дәуірі тек сурет өнерін ғана емес, ғимараттарды жобалау, дін, білім мен ойлаудың барлық түрлерін, музыка, мүсін, әдебиет, саясат және т.б. қоса алғанда еуропалық өмірдің барлық салаларын қозғады. Г Оқу ресурстарындағы тоғыз кәртішкеден тұратын және Италияда Қайта өркендеу дәуірінің пайда болуына септігін тигізген әр түрлі факторлардың маңыздылығын ашатын жиынтықты таратыңыз. Оқушыларға Қайта өркендеу дәуірінің Италияда басталу себептерін зерделейтіндіктерін түсіндіріңіз. Бүл өз кезегінде сурет өнері неліктен 1500 жылы өзгергендігін түсіндіруге мүмкіндік береді. Топтарға кәртішкелерді мұқият оқуларын және оларға атау бере отыра топтастыруын сұраңыз, мысалы, ақша, суретшілер, өткенге қарай отыра. К Топтар кәртішкелерді қалай топтастырғанын талқылаңыз және Қайта өркендеу дәуірінде Италияда орын алған өзгеріс себептері туралы қорытынды жасаңыз. Г Топтарға кәртішкелерді ұзақ мерзімді себептерден қысқа мерзімді себептерге дейін тура сызық бойымен орналастыруын сұраңыз. К Бүкіл сынып болып талқылаңыз. Г) Топтарға кәртішкелерді ромб түрінді орналастыруын сұраңыз. Қайта өркендеу дәуірінде Флоренциядағы ең маңызды себепті басына, одан кейін екінші қатарға ең маңызды екі карточканы, орташа үш факторды ромбтың ортасына, келесі төменірек қатарға екі маңыздылығы төмен факторды және ромбтың ең төменгі жағына ең маңызсыз факторды орналастыру қажет. Бүкіл сынып болып кәртішкелердің ромбқа орналасуы туралы талқылаңыз және топтардың пікірлерін тыңдаңыз. |
|
Қайта өркендеу дәуіріндегі крестке танылу бейнесі http://www.canvaz.com/g/ Grunewald-Matthias/ Isenheim%20Altarpiece%20-%20 The%20 Crucifixion. jpg Қайта өркендеу кезеңіндегі «Дева Мария және сәби Христос» суреті, 1500: http://uploads0.wikipaintin gs.org/images/pietro-perugino/madonna-with-child-1500.jpg Орта ғасырдағы Дева Мария және сәби Христос бейнесі, 1300 жыл: http://www.metmuseum.org/toah/works-of-art/2004.442 Орта ғасырдағы крестке танылу бейнесі: http://rjosephhoffmann.files.wordpress.com/2010/06/crucifiction-of-our-lord.jpg Крестке танылудың Визаниялық бейнесі ХІ ғасыр: http://artavenue-info. livejournal.com/26013.html Леонардо да Винчи Мона Лиза http://www.youtube.com/watch?v=a0dNWCWW1UA Рафаэль Санти http://www.youtube.com/watch?v=Qp9cpOhiiq4
15 ғасырдағы Флоренцияның көрінісі: http://www.boisestate.edu/courses/latemiddleages/pazzi/09.shtml 1500 жылдардағы Еуропаның саяси картасы http://tfssocial.weebly.com/uploads/3/5/2/5/3525987/majorcentres_5594392_orig.gif 1494 жылғы Италияның
саяси картасы: |
|||
Соңы |
Тақырып бойынша СИНКВЕЙН жазу Сабақтың соңында оқушылар рефлексия өткізеді «Чемодан, мясорубка, корзина»: |
- нені білдім, нені үйрендім - не түсініксіз болып қалды - маған не қызықсыз болды |
Оқушылардыі сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар, презентация, оқулық. |
|
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
СЫНЫП: 6 Сабақ 28 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Гуманизм идеялары |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау 6.2.1.2 – тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контрреформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру |
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Географиялық тәжірибелер |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Алдыңғы оқу |
Географиялық дерек көздері |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Сабақ кезеңдері |
Педагог әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басы |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады. |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би» |
Оқушылардыі сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар, презентация, оқулық. |
|||
Ортасы |
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Географиялық тәжірибелер «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.
Топ жетекшілеріне топ
мүшел Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |