Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қмж дүние тарих 8 сынып 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар-1
Бөлім: |
7-бөлім.Екінші дүниежүзілік соғыстың себептері мен салдары |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңы мен барысында елдер арасындақандай келісімшарт қарым-қатынастары қалыптасты? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.2.3 Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты мен салдарын талдау |
|
Сабақтың мақсаты |
Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңында Еуропа мемлекеттерінің сыртқы саясатының қайшылықтарын көрсету; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру:
-Соғыс қарсаңындағы халықаралық қатынастардың сипатыңыз Сабақ тақырыбын, оқыту мақсатын және бағалау критерийлерін бірлесіп анықтау |
Оқушылар Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы халықаралық қатынастардың сипатын көрсететін суреттер бойынша өз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
Суреттер топтамасы Мұғалім презентациясы |
||||
Жаңа сабақ |
Бейнематериалмен жұмыс 1.терминдермен және ұғымдармен жұмыс жүргізеді 2.бейнематериал бойынша жоғары деңгейдегі сұрақтарды құрастырады 3.бейнематериал бойынша екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы халықаралық қатынастардың сипатын талдайды Ақпараттық карточкалармен жұмыс
1930 жылдардың екінші жартысында анықтағанымыздай, халықаралық қатынастар жүйесінде екі қарама-қайшы үрдіс байқалады:
Талқылау нәтижесінде оқушылар кестені толтырады:
Маңызды деректермен жұмыс 1.Тегеран конференциясының шешімдерін талдайды 2.Қырым конференциясының шешімдерін талдайды 3.Потсдам конференциясының шешімдерін талдайды
Оқушылар Әткеншек әдісін қолдана отырып, өз жұмыстарын ұсынады.
|
Бағалау критерийлері: Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы халықаралық қатынастардың сипатын талдайды; Дескрипторлар: 1.Кем дегенде 3 термин мен ұғымды дұрыс түсіндіреді; 2. Бейнематериал бойынша кемінде 3 жоғары деңгейдегі сұрақтарды құрастырады Бағалау критерийлері: Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын талдайды Дескрипторлар: Тегеран конференциясының қорытындысы бойынша кемінде 3 дәлел келтіреді Ялта конференциясының қорытындысы бойынша кемінде 3 дәлел келтіреді Потсдам конференциясының қорытындысы бойынша кемінде 3 дәлел келтіреді
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
«Бармақпен»
|
https://www.youtube.com/watch?v=VxOGpmC7qMg Сыртқы саясат. Жаңа дүниежүзілік соғыс жолында / Дүниежүзі тарихы 9 сынып #14 / Инфоурок
1-қосымша
2-қосымша 3-қосымша 4-қосымша
|
||||
Қорытынды |
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
||||
Оқу тапсырмасы |
Сөйлемдерді аяқтаңыздар: Ұлттар Лигасы бейбітшілікті сақтай алмады, өйткені....... Екінші дүниежүзілік соғыстың қарсаңында халықаралық қатынастар ................ |
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспар-2
Бөлім: |
7-бөлім.Екінші дүниежүзілік соғыстың себептері мен салдары |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Екінші дүниежүзілік соғыстың қандай оқиғалары түйінді болып табылады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.4.3 тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегиялардың рөлін бағалау |
|
Сабақтың мақсаты |
Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты талдау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
БЫМ). Екінші дүниежүзілік соғыста қоланған негізгі қарулар туралы фотосуретті көрсету . Уақыт сызығымен танысу. |
Оқушылар Екінші дүниежүзілік соғыстағы негізгі шайқастарды инфографикада талдау |
мадақтау |
Ұлы Отан соғысыИстория Великой Отечестевенной войны http://great-victory.ru/ |
|||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ |
Мәтінмен жұмыс Екінші дұниежүзілік соғыста қолданған қарулармен танысып, сыныпта талқылау
Интерпритация
«Әскери ғылым мен техниканың жетістіктері екінші дүниежүзілік соғысқа қандай қорытынды әкелді?» Эссенің критерийлері: 1.Кіріспе
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |