Материалдар / қмж дүние тарих 8 сынып 4-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қмж дүние тарих 8 сынып 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақта қолдануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2024
448
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-1

     

Бөлім:

7-бөлім.Екінші дүниежүзілік соғыстың себептері мен салдары

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңы мен барысында елдер арасындақандай келісімшарт қарым-қатынастары қалыптасты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.2.3 Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты мен салдарын талдау


Сабақтың мақсаты

Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңында Еуропа мемлекеттерінің сыртқы саясатының қайшылықтарын көрсету;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру:

-Соғыс қарсаңындағы халықаралық қатынастардың сипатыңыз

Сабақ тақырыбын, оқыту мақсатын және бағалау критерийлерін бірлесіп анықтау


Оқушылар Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы халықаралық қатынастардың сипатын көрсететін суреттер бойынша өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

Суреттер топтамасы

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

Бейнематериалмен жұмыс

1.терминдермен және ұғымдармен жұмыс жүргізеді

2.бейнематериал бойынша жоғары деңгейдегі сұрақтарды құрастырады

3.бейнематериал бойынша екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы халықаралық қатынастардың сипатын талдайды




Ақпараттық карточкалармен жұмыс


1930 жылдардың екінші жартысында анықтағанымыздай, халықаралық қатынастар жүйесінде екі қарама-қайшы үрдіс байқалады:

  1. "Ұжымдық қауіпсіздік жүйесін" құру (бастаманы КСРО көтерді).

  2. "Агрессорды тыныштандыру саясаты" (бастаманы Англия мен Франция көтерген).

Талқылау нәтижесінде оқушылар кестені толтырады:

Неліктен Батыс елдері КСРО-ға сенбеді?

Неліктен КСРО Батыс елдеріне сенбеді?

Олар нацизмнің жаһандық қаупін түсінбеді.

"Агрессорды тыныштандыру саясатын" жүргізді

Олар, ең алдымен, өз елдерінен қауіпті аулаққа әкетуге тырысты.

Сол жақ қозғалыстардың белсенділігінен қорықты.

Олар КСРО-ның кереғар саясатына сенбеді. ("әлемдік революция идеясы").

Саяси режимдердің айырмашылығы (батыс демократиясы және КСРО тоталитаризмі).

Кеңес басшылығының Батыс державаларын басқару әдістеріне теріс көзқарасы.

Батыс елдерінің қосарлы саясаты ("Мюнхендік сөз байласу").


Маңызды деректермен жұмыс

1.Тегеран конференциясының шешімдерін талдайды

2.Қырым конференциясының шешімдерін талдайды

3.Потсдам конференциясының шешімдерін талдайды



Оқушылар Әткеншек әдісін қолдана отырып, өз жұмыстарын ұсынады.


Бағалау критерийлері:

Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы халықаралық қатынастардың сипатын талдайды;

Дескрипторлар:

1.Кем дегенде 3 термин мен ұғымды дұрыс түсіндіреді;

2. Бейнематериал бойынша кемінде 3 жоғары деңгейдегі сұрақтарды құрастырады

Бағалау критерийлері:

Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын талдайды

Дескрипторлар:

Тегеран конференциясының қорытындысы бойынша кемінде 3 дәлел келтіреді

Ялта конференциясының қорытындысы бойынша кемінде 3 дәлел келтіреді

Потсдам конференциясының қорытындысы бойынша кемінде 3 дәлел келтіреді


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»


«Жұлдызшалар»



«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»



«Бармақпен»




https://www.youtube.com/watch?v=VxOGpmC7qMg

Сыртқы саясат. Жаңа дүниежүзілік соғыс жолында / Дүниежүзі тарихы 9 сынып #14 / Инфоурок








1-қосымша











2-қосымша

3-қосымша

4-қосымша





Қорытынды

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

Сөйлемдерді аяқтаңыздар:

Ұлттар Лигасы бейбітшілікті сақтай алмады, өйткені.......

Екінші дүниежүзілік соғыстың қарсаңында халықаралық қатынастар ................
















Қысқа мерзімді жоспар-2

     

Бөлім:

7-бөлім.Екінші дүниежүзілік соғыстың себептері мен салдары

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Екінші дүниежүзілік соғыстың қандай оқиғалары түйінді болып табылады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.4.3 тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегиялардың рөлін бағалау

Сабақтың мақсаты

Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты талдау

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


БЫМ). Екінші дүниежүзілік соғыста қоланған негізгі қарулар туралы фотосуретті көрсету

. Shape1

Уақыт сызығымен танысу.

Оқушылар Екінші дүниежүзілік соғыстағы негізгі шайқастарды инфографикада талдау


мадақтау

Ұлы Отан соғысыИстория Великой Отечестевенной войны

http://great-victory.ru/

Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс


Екінші дұниежүзілік соғыста қолданған қарулармен танысып, сыныпта талқылау

шайқастар

Британия шайқасы

Перл-Харбор шайқасы

Атлантика шайқасы

Берлин шайқасы

Қолданған қару жарақтар














Интерпритация


Соғыстан кейін пайда болған жаңа атом қаруы дүниежүзілік соғыстарға әкелуі мүмкін бе?

Shape2


«Әскери ғылым мен техниканың жетістіктері екінші дүниежүзілік соғысқа қандай қорытынды әкелді?»

Эссенің критерийлері:

1.Кіріспе

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!