Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ Энергияны тиімді пайдалану 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді сабақ жоспары
Білім беру ұйымының атауы |
№51 гимназия |
Пәні: |
Жаратылыстану |
Бөлім: |
Энергия және қозғалыс |
Педагогтің аты-жөні: |
Жоламан Аяжан Еламанқызы |
Күні: |
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
§42 Энергияны тиімді пайдалану және қауіпсіздік |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.5.1.4- ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
|
Бағалау критерийі |
- Ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерімен танысады; - Энергияның өзара айналымына мысалдар келтіреді; - Жылулық ұлғаюды сипаттайды. |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық хал-ахуалды жақсарту мақсатында ортада шеңбер құрып, бір-бірімен қол ұстасып «Сиқырлы таяқша» көмегімен бір-біріне «Энергия» сыйлайды. Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады.
Оқушылар үйге берілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
«Жарайсың!» « Керемет!» |
Презентация PowerPoint 5-сынып оқулығы. |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут |
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы берілген оқулықтағы ақпаратты оқушылар жеке оқып шығады және алған ақпаратты жұпта талқылайды.Термин сөздермен жұмыс. №1 тапсырма: Суретте табиғаттағы энергиялардың өзара айналымы берілген. Мәтіндегі көп нүктенің орнына берілген тірек сөздердің ішінен қажеттісін қойыңыз. Тірек сөздер: ішкі энергиясына, химиялық энергияға, энергиясы, механикалық, химиялық, жел , органикалық заттар. Дененің бір күйден басқа бір күйге ауысуы кезіндегі белгілі бір жұмыс істеу қабілеті оның ................ деп аталды. Қозғалыстың әр түрлі формасына сәйкес энергияның да бірнеше түрі бар. Күн сәулесінің энергиясы өсімдіктердің жапырақтарымен сіңіріледі. Осы орайда өсімдіктерде күрделі .................... реакциялар жүреді. Оның нәтижесінде .................... .......... түзіледі. Яғни күн сәулесінің энергиясы ................ .............. айналады. Күн сәулелерінде белгілі бір энергия қоры бар. Күн сәулесі жерге түсіп оны қыздырады. Сол кезде күн сәулесінің энергиясы жер бетіндегі топырақ пен денелердің ........ ............... айналады. Жер бетінен қызған ауа массалары қозғалысқа келіп ....... пайда болады. Осы орайда ішкі энергия .................. энергияға айналады. Табиғаттағы энергия жоғалып кетпейді және жоқтан пайда болмайды, ол тек бір түрден екінші түрге айналады. №2 тапсырма:
№3 тапсырма: Төмендегі берілген суреттер бойынша энергияның өзара айналымына мысалдар келтіріңіз. |
Оқушылар оқулықтағы ақпараттарды талқылау арқылы жаңа тақырыпты түсінеді. Дескриптор: - Білім алушы
Дескриптор: - Білім алушы:
Дескриптор: - Білім алушы:
|
«Үш шапалақ» Дескриптор арқылы бағаланады Дескриптор арқылы бағаланады Дескриптор арқылы бағаланады |
Презентация PowerPoint 5-сынып оқулығы. Тапсырма парағы.беттер Презентация PowerPoint 5-сынып оқулығы. Тапсырма парағы.беттер Презентация PowerPoint 5-сынып оқулығы. Тапсырма парағы.беттер |
||||||||||||||
Сабақтың соңы 10 мин. |
«Kahoot» әдісін пайдаланып, жаңа сабақты бекітеміз. Үй тапсырмасы: §42 Энергияны тиімді пайдалану және қауіпсіздік тақырыбын мазмұндау, глоссарий жазу. Рефлексия: «Бағдаршам». Бағалау
|
Оқушылар жаңа сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасын орындау арқылы бекітеді. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады. Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету: Жасыл түс – сабақты толық түсіндім Сары түс – сабақты орташа деңгейде түсіндім Қызыл түс – сабақты түсінбедім Бағалау парағы Оқушының аты жөні:______
|
Мұғалім формативті бағалау жүргізеді.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс береді.
|
Kahoot платформасы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |