Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Физика – табиғат туралы ғылым | Мұғалімнің аты-жөні:Рустемова ЖКүні: | |
СЫНЫП: 7 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.1.1.1 – Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіре алады, оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жасайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Тілдік құзіреттілік | Физика, табиғат, материя,зат,дене | |
Құндылыққа баулу | Сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыландыру. | |
Ресурстар | Түрткі сұрақтар парақшасы, «Ыстық орындық» орындық әдісі «Балық қаңқасы» диаграммасы | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, математика,технология. | |
Алдыңғы оқу | қайталау еске түсіру,жаратылыстану пәндерінен өткендерлі еске салу,сұрақтар арқылы. | |
Сабақтың жоспары | ||
уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»Психологиялық ахуал қалыптастыру: | Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
Жаңа білім10 минут | Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ МЕҢГЕРТУ: (2 СУРЕТ) САНАСА БЕРМЕЙДІ, ӨЙТКЕНІ БҰЛ ҚОЗҒАЛЫСТЫ ЗЕРТТЕП БІЛУДЕ АСА МӘНДІ БОЛЫП САНАЛМАЙДЫ. СОНДА ОЛ ФИЗИКАЛЫҚ ДЕНЕ (НЕМЕСЕ ӘНШЕЙІНДЕНЕ) ҚОЗҒАЛАДЫ ДЕП АЙТАДЫ ДА, ДЕНЕ РЕТІНДЕ КЕЗ КЕЛГЕН ДЕНЕНІ ҰҒЫНАДЫ. МЫСАЛЫ, 2-СУРЕТТЕ БІРНЕШЕ ФИЗИКАЛЫҚ ДЕНЕЛЕР БЕЙНЕЛЕНГЕН: ҚАРЫНДАШ, СУ КРАНЫ, СУ ТАМШЫСЫ, АУА ТОЛТЫРЫЛҒАН РЕЗІҢКЕ ШАРИК.ӘЛЕМ КЕҢІСТІГІНДЕ НЕ БАР СОНЫҢ БАРЛЫҒЫН МАТЕРИЯ ДЕП АТАЙДЫ. Сонымен, біз келесі терминдермен таныстық: физикалық дене, зат, материя. Келешекте алдымызда көптеген жаңа терминдерді білу тұр. Олармен таныса отырып, біз ғылым тілін игеретін боламыз.Ломоносов Михаил Васильевич (1711–1765) Орыс ғалымы, жаратылыстанушы, ақын, суретші, орыс білімін, ғылымын және экономикасын дамытуды жақтаушы. Архангельск губерниясының Холмогоры селосының маңындағы Денисовқа деревнясында шаруа жанұясында дүниеге келген. "Оқуға қызығуды” ол анасынан үйренген. Ол үшін "Білімдік қақпасы” — "Грамматика”, "Арифметика”, "үлең әліппесі”, болды. Ломоносов 19 жасында білім алу үшін Мєскеуге келіп, дворяндық лақап атпен Славян-грек-латын академиясына түседі. Ломоносов үздік оқушы ретінде білімін жалғастыру үшін Петербург ғылым академиясының жанындағы университетке жіберіледі. Одан кейін шетелге жіберіліп, онда ол химия, физика, металлургия салаларында білімін шыңдайды. Ол 34 жасында орыстың алғаш академиктері қатарына қосылды. . Ломоносов объектінің кескінін көрсететін көлбеу айналы шашыратушы телескоп-рефлектор жасады. Ол алғаш болып Күн бетін буырқанған отты мұхит төрінде сипаттады. Ломоносовтың астрономиядағы негізгі жетістігі ретінде 1761 ж. 26 мамырында жасалған Шолпанның Күн денесінен Ұтуін бақылап Шолпан атмосферасын ашуын айтуға болады. Ломоносов оптика саласында да бірқатар ғылыми еңбектер жасады Ол жарықтың толқындық теориясын, сол сияқты реңдер теориясын жасады, бірқатар оптикалық құралдар құрастырды, мысалы, телескоп-рефлектор. Осы құрал көмегімен ол 1761 ж. Шолпанның Күн дискісінен өтуін бақылап, осы планетада атмосфера бар екендігін анықтады. Ломоносов Россияда ғылымды, мєдениетті, білімді дамыту үшін көп қызмет атқарды. Оның бастамасымен 1755 ж. Мєскеу университеті ашылды. Қазір ол университет Ломоносов атына ие. Ломоносовтың "Ост-Индияға солтүстіктен Сібір мұхиты арқылы бару” шығармасының єсерімен 1764 ж. Сібірге экспедиция жасақталды. Ломоносов Ұмірінің соңында Стокгольм жєне Болония ғылым академияларының құрметті мүшесі болып сайланды.«Сақина салмақ ойыны»Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? | Оқулық,мәтіндер. суреттер |
Ортасы 10 минут | ҚолдануПрактикалық жұмысты орындау барысы: Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез | Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы |
Бағалау 5 минутКері байланыс | Кері байланыс пирамидасы | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Сабақтың тақырыбы: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері | Мұғалімнің аты-жөні:Рустемова ЖКүні: | |
СЫНЫП: 7 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.1.1.2 – табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алады.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Тілдік құзіреттілік | Табиғатты зерттеу | |
Құндылыққа баулу | Сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыландыру. | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Алдыңғы оқу | Физика – табиғат туралы ғылым | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 мин Жаңа білім10 минутминут | Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері: бақылау, эксперимент, теориялық зерттеу.Болжам – ғылыми деректермен негізделген жорамал.Кез келген болжамның шынайлылығын тек практикалық тәжірибе, яғни эксперимент тексере алады.Эксперимент – физиканың ең басты зерттеу әдістерінің бірі.Физикалық эксперимент арқылы бақылаулар жүргізіліп, жаңа деректер жимнақталады; ғылыми болжамдар мен теориялар тәжірибеде тексеріледі. Эксперимент жасау үшін ұқыптылық, нақтылық, дәлдік және жауапкершілік аса қажет.Эксперимент барысы:1) эксперименттік жұмыстың тақырыбы; 2) эксперименттің құрал-жабдықтары;3) эксперименттің мақсаты; 4) эксперимент сұлбасы;5) эксперимент барысын баяндау; 6) эксперимент нәтижелері; 7) эксперимент қорытындысы.ІV. Сиқырлы сұрақтарТопшамалар арқылы:№1 топшама №2 топшамаЭксперимент дегеніміз………. Болжам дегеніміз………………..Эксперименттің орындалу реті: Гипотеза дегеніміз…………………..№3 топшама №4 топшамаФранклин тәжірибесін түсіндір. Теориялық зерттеудің ең жауапты кезеңін жазФизикалық теория дегеніміз….. Эксперименет жасауға қажетті қасиеттер «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) | 1-топ:«Бақыт» вагоны2-топ:«Сүйіспеншілік» вагоны3-топ:«Жарқын өмір» вагоны |
Оқулық,мәтіндер. | ||
Ортасы 10 минут | ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.Аудио материалдарды тыңдау.Табиғат туралы білім арнайы зерттеу әдістерін қолдану арқылы жинақталады. Табиғатты зерттеу әдістерінің ішінен кең тараған үш ғылыми әдісті атап өтуге болады. Олар: бақылау, эксперимент және теориялық зерттеу әдістері.Табиғат құбылыстарының заңдылықтарын ашу үшін ғалымдар логикалық ой қорыту амалдарын рет - ретімен пайдаланады. Әуелі олар бақылау арқылы деректер жинайды. Жаңа деректерді бұрыннан белгілі деректермен салыстырып, олардың арасында себеп - салдарлық байланыстар бар ма? Деген негізгі сұраққа жауап іздейді. Найзағайдың пайда болуы туралы шынайы ғылыми болжамды В. Франклин (1706 - 1790жж) ұсынды. Оның болжамы бойынша найзағай – әр түрлі зарядталған бұлттардың арасындағы немесе бұлт пен Жердің арасындағы аса қуатты электр электр ұшқыны. Ондай ұшқын әр түрлі электрленген (зарядталған) денелердің араларында байқалады. | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | « Жұмбақ конверттегі сұрақтар» ойыны арқылы білімдерін пысықтау.♦ Табиғатты зерттеудің кең тараған ғылыми әдістері қандай?♦ Табиғат құбылыстарын зерттеп, ой қорытудың реті мен ерекшеліктері қандай?♦ Болжам дегеніміз не?♦ Эксперименттің басқа ғылыми әдістерден ерекшелігі неде?♦ Ғылыми деректермен негізделген жорамал қалай аталады?♦ Физикалық эксперимент жасауға арналған үдеткіш қайда жасалды? | |
Бағалау Кері байланыс5 минут | «Білім қоржыны» кері байланысСабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. | |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері |
Рефлексия | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Сабақтың тақырыбы:Халықаралық бірліктер жүйесі (SI) ) Скаляр және векторлық физикалық шамалар | Мұғалімнің аты-жөні:Рустемова ЖКүні: | |
СЫНЫП: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 7.1.2.1 – физикалық шамаларды олардың SI- жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың (басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Тілдік құзіреттілік | Жаңа білім | |
Құндылыққа баулу | Сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыландыру. | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Алдыңғы тақырып | Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері | |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут | Топқа бөлу 2 минутСебетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: | 1-топ 2-топ 3-топ |
Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минутБірліктер жүйесі – физикалық шамалардың негізгі бірліктерінің кейбірін ғана (
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |