Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ физика 8 сынып "Жылу мөлшері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1 A Жылу құбылыстары |
Мектеп: №114 ЖОМ |
||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Зулпыхаров Алмас |
||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.5 – жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берілген жылу мөлшерін анықтау; 8.3.2.6 – заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру; |
||||
Сабақтың мақсаты |
1. Барлық оқушылар үшін: Жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берілген жылу мөлшерін сипаттау. 2. Оқушылардың басым көпшілігі үшін: Заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсініп, есептер шығару. 3. Кейбір оқушылар үшін: Дененің температурасының жылу мөлшеріне тәуелділік графигін кескіндеу. |
||||
Бағалау критерийі |
Жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берілген жылу мөлшерін сипаттайды. Заттың меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсініп, есептер шығарады. Дененің температурасының жылу мөлшеріне тәуелділік графигін кескіндейді. |
||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Жылу мөлшері, температура, масса, эксперимент, ішкі энергия, график, уақыт, заттың меншікті жылусыйымдылық ұғымының физикалық мағынасын түсінеді. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Температуарның өзгерісін …. деп белгілейміз. Массасы 0,8 кг алюминий шәйнектің жылу …….. анықтаңдар. 168 кДж ……… мөлшерін жұмсап, қанша мөлшердегі суды 100С-ке қыздыруға болады? |
||||
Құндылықтарға баулу
|
Еліміздің ғылым және техника өндірістерінде, ауыл шаруа- шылығында жылу энергиясын дамыту. |
||||
Пәнаралық байланыс |
Химия - Фосфор өндірітен химиялық заводтарында жылу пештерінің жүзеге асырылады. Математика – гарфиктерді құру, есептерді шығару әрекеті. |
||||
Алдыңғы білім |
Тірі ағзалардың тіршілігінде жылу құбылыстарының атқаратын рөлін біледі. |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы
3 минут 5 минут |
Ұйымдастыру.
Топтастыру. «Мозайка» әдісі сурет қиындылары арқылы сыныпты 3 топқа біріктіру. 1-топ «Жылуөткізгіштік» 2-топ «Конвекция» 3-топ «Сәуле шығару» Оқушылардың өткен тақырыпты «Ой қозғау» әдісі арқылы пысықтаймын. 1.Күн ыстық кезде металдардың беті неге ағашқа қарағанда ыстығырақ болады? 2.Сұйықтағы қозғалыс қандай күштің әсерінен болады? 3.Жылу алмасуды тоқтату үшін екі дененің арасына қандай затты қоюға болады? Бағалау : «Ауызша мадақтау» әдісі |
|
Сабақтың ортасы 2 минут 3 минут 6 минут 10 минут 3 минут 5 минут |
Тапрсырма-1. «Джигсо» әдісі арқылы әр топ оқулықпен жұмыс істей отырып, берілген тапсырмаларды топтасып орындайды, бір-біріне көмектеседі. 1. Жылу мөлшері дегеніміз не? 2. Оның өлшем бірлігі қандай? 3. Жылу алмасу кезіндегі жылу мөлшері мен ішкі энергияның өзгерісі неге тең? 4. Массасы тұрақты дененің температурасы өзгерген сайын, дененің алған немесе берген жылу мөлшері өзгереді ме? 5. Температураның өзгерісін қандай әріппен жазамыз? «INSERT» әдісі арқылы жаңа тақырыппен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Тапсырма-2. «Кім жылдам» әдісі арқылы еесептер беремін. (топтық жұмыс) 1-топ: Массасы 250 кг суды 500С –қа дейін қыздыру үшін қанша жылу мөлшері кетеді? Б ер: Q=cm(t2-t1) Ссу=4200 Дж/кг*0С Q=4200 Дж/кг·0С·250 кг ·5 0С = m=250 кг =5250 Дж t1=50 0C т /к Q-? Дж
2-топ: 0,2 кг жезден жасалған бөлшектің температурасы 3650С. Ол 150С –қа дейін суытылғанда қоршаған ортаға қанша жылу мөлшерін береді?
Б ер: cмыс=400Дж/кг·0С Q=cm(t2-t1) m=0,2 кг Q=400 Дж/кг·0С·0,2кг (3650С- t2=3650С 150С)=28000 Дж t 1=150С т/к Q -? Дж
3-топ: 84 кДж жылу мөлшерін бере отырып қанша мөлшердегі суды 100С –қа көтеруге болады? Бер: Q =84 kДж =84000 Дж Q=cm(t2-t1) cсу=4200 Дж/кг·0С m=Q/ct t 1=100С m= 8400Дж/4200Дж/кг·0С·100С= т/к m-? кг =2 кг
Әр топтар бір-біріне кезектесіп сұрақтар қойып, критерийге сүйеніп бас бармақ әдіс арқылы бағалайды. Тапсырма-3. «Қара жәшік» әдісі арқылы оқушылар қораптағы сұрақтарға жауап беру арқылы қорытындылаймын.
|
|
|||||||||
Сабақтың соңы 3 минут
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |