Материалдар / қмж Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері. Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, жасушалық мембрана, жасушалық қабырға.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қмж Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері. Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, жасушалық мембрана, жасушалық қабырға.

Материал туралы қысқаша түсінік
7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» туралы түсініктер; 7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2023
302
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Жасушалық биология

Су және органикалық заттар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері. Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, жасушалық мембрана, жасушалық қабырға.

Оқу мақсаты

7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды түсіндіру;

7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар ағзадағы «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды түсінеді

Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырата алады.

Білім алушылар өсімдік ағзаларындағы тасымалды танып біле алады. Өсімдік пен жануар арасындағы заттардың тасымалдауын бөліп сипаттай алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, сыныпты түгелдеу.

Бжб жұмысы талданады.

Жарайсыздар!

Оқулық, жұмыс дәптері

(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл»


клетки--- cells--- жасуша

ткани--- tissues--- ұлпалар

органы--- organs--- мүшелер

системы органов--- organ systems--- мүшелер жүйелері

клетки животных--- animal cells--- жануар жасушалары

ткани животных--- animal tissue--- жануар ұлпалары

соединительная--- connective--- дәнекер

мышечная--- muscle--- бұлшықет

эпителиальная--- epithelial--- эпителиальды

нервная--- nerve--- жүйке

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


https://www.online-stopwatch.com/random-group-generators/random-balloon-reveal-group-generator/ арқылы сыныпты топқа бөлемін.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

16 мин.

Жаңа сабақтың мәтінімен танысып, ақыл ой картасын сызады. (топтық жұмыс)

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Ақыл ой картасын сызады, топтар 2 минут жұмыстарын қорғайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тірі организим жасушаларын сипаттайды.

Презентация,

Ақыл ой картасын сызуға түрлі түсті қалам, А3 форматындағы парақ.

5 минут

Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

  1. тапсырма

    1. Ұғымдарға анықтама беріңіз.

Жасуша дегеніміз_______________

Ұлпа дегеніміз _____________________

Кестені толтырыңыз.


Атқаратын қызметі

Мүшелер жүйесі

1

Сұйықтықты бөліп шығару

2

Оттегі мен көмірқышқыл газын тасымалдау


3

Ағза және қоршаған орта арасындағы газ aлмасу


4

Ас қорыту және асты сіңіру


5

Ағзаның барлық қызметін реттеу






Дескриптор
Жалпы – 7 балл

Білім алушы

жасуша ұғымына анықтама береді;

ұлпа ұғымына анықтама береді;

атқаратын қызметіне қарай мүшелер жүйесін анықтайды.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!