Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Мұғалімнің іс-
әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы. Ұйымдастыру
кезеңі:/3мин
Топқа
біріктіру:/ 2мин
|
Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал
орнату.
«Комплимент» әдісі.
Оқушыларды әлеуметтік желі түрлері арқылы
топтарға біріктіру.
|
Оқушылар жұптасып бір-біріне комплимент
айтады.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне жақсы комплимент айтады,
бауырмалдылығы, қарым-қатынасы нығаяды, сабаққа көңілді қатысады.
«whatsap», “instagramm”, “facebook” әлеуметтік желілері арқылы
топқа бірігеді.
|
Оқушыларды ынталандыру
мақсатында
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады.
|
А4 парағы
Интербелсен ді тақта
|
Қызығушы лықты ояту/7мин
|
Қызу оқу жұмысымен шұғылдану үшін қызығушылықты
ояту.
«Блум түймедағы»
әдісі.
|
Оқушылар түймедақ жапырақтарындағы ережеге сәйкес
өткен тақырып бойынша сұрақтар жазады. Келесі топ жауап
береді.
|
Миға
шабуыл/2мин
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа
сабақты ұштастырып проблеманы бірге шешу
|
Оқушылар сұрақтар бойынша пікірлерін еркін
жеткізеді.
-
«Ақпараттық қауіпсіздік» дегенді қалай
түсінесің?
-
Интернетте жұмыс жасауда қандай қауіпсіздік
ережелеріне сүйенесің?
-
Интернетте жұмыс істейтін кісіге қандай
қауіп-қатер төнуі мүмкін?
-
Интернеттегі алаяқтық жайлы не
білесің?
|
Сабақтың ортасы Мағынаны
тану/5мин
|
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге
талдау. Диск материалы арқылы көрсетеді.
|
Оқулықпен жұмыс:
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды
ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.
Мақсаты: аудиал және визуал оқушылардың білім алуына
жағдай жасау.
|
Саралау тапсырмалары
Топтық жұмыс/5мин
|
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектесуі
қажет.
|
1-тапсырманы оқушылар мұғалімнің көмегімен
орындайды.
Интернетте қандай алаяқтықтар мен қауіп-қатерлер
бар?
Бірлесіп талдаңдар.
Сұрыптаңдар.
Дескрипторлар:
|
3
балл
3
балл
4
балл
|
|
Жұптық жұмыс/6мин
|
2-тапсырма
көлемі үлкен
тапсырма.
Алдымен
мұғалім
көмектеседі,
содан кейін өз
бетінше
орындайды
|
Оқушылар жұптық жұмыс
жасайды
-
тапсырма
Кибербуллингтің әсіресе жасөспірімдерге
қаншалықты қауіпті екенін білдіңдер. Кибербуллингке қалай қарсы
тұруға
болады? Кибербуллингке қарсы күресудің ережесін
жасап, ұсыныңдар. Жасаған ережелеріңнің әрбір пунктіне дәлелді
мысалдар келтіріңдер.
Дескрипторлар:
|
Жеке жұмыс/5мин
|
Оқушыларды шығармашылыққа баулу үшін тапсырманы
өз бетінше орындауын қадағалау.
«Эссе» стратегиясын қолдану
|
-
тапсырманы оқушылар өз бетінше орындайды. Шағын
эссе жазады.
Интернет желісін пайдалану барысында қауіпсіздік
шарала- рын сақтаудың қаншалықты маңызды екенін
бағамда.
Дескрипторлар:
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс Жаңа сабақты
бекіту/3мин
|
Жаңа сабақты бекіту сұрақтарын
ұсыну.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
-
«Ақпараттық қауіпсіздік» деген
не?
-
Ақпараттық қауіпсіздіктің маңыздылығы
қандай?
-
Ақпараттық қауіпсіздік жүйесінің қандай бағыттары
бар?
-
«Желідегі алаяқтық» деген не?
-
Кибербуллингтің қандай қаупі
бар?
-
Интернетте алаяқтық жасағандарды анықтау мүмкін
бе?
ІР-адрестеу деген не?
|
Кері байланыс/ 2мин
|
«Кеме» әдісі.
|
|
|
Кеме суреті салынған
|