Материалдар / ҚМЖ. Көбейтіндіні санға бөлу.

ҚМЖ. Көбейтіндіні санға бөлу.

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Білімділік: Көбейтіндіні санға бөлу тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2018
725
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



МатематикаУақыты:10.01.2018ж

Кабинет: 105Мұғалім:Абилханова Г. Н.
Сабақтың атауы83-сабақ. Көбейтіндіні санға бөлу
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығыСызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар
Жалпы мақсаттар1. Білімділік: Көбейтіндіні санға бөлу тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін оқушының белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау барысында шығармашылық іскерлік қабілеттерін арттыру.3. Коррекциялық: Математикалық тілін, сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.4. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуГеометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасыҚол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

Зейінділік ойыны:ОИеАЫІӘҢАЭЮБЕАОЫк жазбасындағы Е әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (еңбек).ОИтАЫІӘлАЭЮЫЕПОЫӘО жазбасындағы А әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (талап).ОИБАЫІӘАЭЮлЕАОЫіоАӘМЭЮ жазбасындағы І әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (білім).І топ «Еңбек»ІІ топ «Талап»ІІІ топ «Білім»«Сен - маған, мен - саған» ойыны. Үш топтың басшылары доп лақтыру арқылы бір - біріне сұрақ қояды.(сөз таптары туралы)1. Көбейтудің компоненттерін ата2. Бөлудің компоненттерін ата3. 1 дм неше см бар?4. 1 тәулікте неше сағат бар?5. 1сағатта неше минут бар?
Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс.№1Сурет бойынша түсіндіру,талдау.№2(9х6):3=(9:3)х6=18 (4х8):4=(4:4)х8=8(9х6):3=9х(6:3)=18 (4х8):4=4х(8:4)=8№3542-327= 215 610-195=415 640+120=760 400-320=80287+250=537 540+266=806565-345=220 623+177=800№4Ш: 8х4:2=(8:2)х4=16Ж:16 стаканнан койылды.№5Жүріп өтті-320км1-күні-94км2-күні-?одан арт3-күні-?Ш: 94+56=150 (км 2-кун) 94+150=244 320-244=76Ж: 3-күні 76км жол жүрді.№6Ш:10х3+8х5=30+40=70Ж: барлыгы 70 тиын.№7

№8х+347=718 ух5=39+6 18:z=3x3х=718-347 ух5=45 18:z=9х=371 у=45:5 z=18:9371+347=718 у=9 z=2718=718 9х5=39+6 18:2=3x3 45=45 9=9№91км > 980м 567л < 800л-133л2ц80кг < 310кг 750г+150г < 910г6м78см < 700см 540кг-80кг = 460кг№10S=8см х 6см=48см.кв 48:2=24№11Жамал тәрбиеші, Ақмарал мұғалім, Әсем суретші, Ләззат сәнгер, Ақнұр биші.№12. Әр түрлі тәсілмен есептеп табу.
Сергіту сәтіҮйшікте мына бір сәулеттіТұратын қай мықты әулеті?Мен– тышқан-шиқылдақ,Мен– қоян-желаяқ,Мен– түлкі-керіммін,Мен– қасқыр-серімін.Бәрімізтұратынкөңілді,Қажетті сәулетті көр үйді!



Оқушылар сергіп алады
Ой толғанысОйын «Брейн – ринг»Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта піседі?- Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан 3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір - бір қап бар, әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен жолаушылар нешеу?- Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды төрт бала бір - бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен бұлай болды?- Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы . Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады?
Үй тапсырмасы№8. 8-бет.Күнделіктеріне жазады
 Бағалау Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.






















































Пәннің аты:қазақ тіліУақыты:10.01.2018ж

Кабинет:105Мұғалім:Абилханова Г.Н
Сабақтың атауыСөз құрамы туралы берілген білімді еске түсіру. 6-10-жаттығулар.
МақсатыКүтілетін нәтиже2-ші сыныпта өткенді қайталау, жүйелеу;1.Білімділік: сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; сөз және оның мағынасы туралы түсініктерін пысықтау;2.Дамытушылық: сөзді талдау қабілеттерін дамыту;  сөз мағынасын ұғыну қабілеттерін дамыту,белсенділіктерін дамыту;3.Тәрбиелік: ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа  тәрбиелеу;Сабақ түрі : қайталау сабағыКөрнекіліктер: кесте;, суреттер, қималы карточкалар.Әдіс-тәсілдер: жұптық, топтық, өзіндік
Психологиялық ахуалБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы:жалғау түбір жұрнақМысал келтіріп оны сөз құрамына талда ауызша.2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:Оқулық бойынша жұмыс 6-жаттығу

7-жаттығу. Қосымшасын ажырату. Талдау.8-жаттығу. Сөздерге тұсындағы жұрнақтарды жалғап айту. Сөйлемдер құрау.9-жаттығу. Ауызша талдау.10-жаттығу. Жаңылтпашты жатқа жазу.Ребустың шешуі: егіншілер. (осы сөзге сөйлем құрап жазу)
Үйге тапсырма8-жаттығу. 117-бет.Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ